Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

проект MANOVAR 2.0
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2418
Сторінка 1 із 4

Автор:  FurorBikes [ 24 січ 2018, 19:54 ]
Заголовок повідомлення:  проект MANOVAR 2.0

Зображення

Вітаю всіх любителів електротранспорту!

Закінчується розробка рами для електробайка. Настав час розпочати виготовлення. Тому наступна інформація для зацікавлених ;)

Представляємо розробку від Furor Bikes
За основу була взята концепція крос-ендурного мотоцикла. Рама такого типу є найбільш універсальним і досконалим рішенням. На основі такої платформи можна побудувати неперевершений байк, як за зовнішнім виглядом, так і за характеристиками (швидкість, прискорення, дальність пробігу, вага).

Основні перевага рами проекту MANOVAR 2.0:

- величезна можливість по кастомизіції
- можливість встановлення як мідрайв (підвісних) моторів, так і моторколіс
- підвіска з прогресією

Проект рами Manowar 2.0 розроблявся близько 9 місяців. Хоч проектна ревізія 1.0 поїхала вже через 6 місяців, лише зараз після випробовувань і доопрацювань все готове для старту малосерійного виробництва.
Додаткові файли:
0-02-05-1b1b88e4a41567a2defa005f209a67290aeb9820c144e96a7f21d6f8a7054517_full.jpg
0-02-05-1b1b88e4a41567a2defa005f209a67290aeb9820c144e96a7f21d6f8a7054517_full.jpg [ 249.97 КБ | Переглядів: 8175 ]

Тому є чудова нагода долучитись до розвитку проекту Manowar. Більше інформації на сайті https://furorbikes.jimdo.com/

Вже замовили:
zloitapok

Автор:  DimonMag [ 24 січ 2018, 21:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

Не зміг втриматись, щоб не запитати: а, що спільного між легендарною групою і данним "витвором мистецтва"? Чи це просто плагіат з метою привернути увагу? :zensur:

Автор:  FurorBikes [ 24 січ 2018, 23:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

DimonMag писав(ла):
Не зміг втриматись, щоб не запитати: а, що спільного між легендарною групою і данним "витвором мистецтва"? Чи це просто плагіат з метою привернути увагу? :zensur:

вважайте як хочете, для мене це наче "дань уважения" моїй улюбленій групі, з тієї ж причини хтось називає свій продукт Тесла, хтось Мерседес.
А плагіаат — привласнення авторства на чужий твір, або на чуже відкриття, винахід чи раціоналізаторську пропозицію, а також використання у своїх працях чужого твору без посилання на автора.

Автор:  FEHIKS [ 25 січ 2018, 01:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

первая мысль , доработанный позитив байк №4 :ups:

Автор:  Pozitiff [ 25 січ 2018, 08:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

на вигляд мені дуже подобається, навідміну від версії 1.0 (без образ), а це дуже великий плюс, байк має бути як мінімум гарний
яка вага рами планується? моторчики не заслабкі? там одна тільки мото вилка добре ваги дає

Автор:  Вадим [ 25 січ 2018, 08:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

При вступлении в долю со своими 100$ согластно условий как описанно на сайте, можно ли на будущее будет вернутся к Вам в мастерскую что бы переделать часть рамы в нижней её части, для продольного расположения эл.мотора?

Автор:  FurorBikes [ 25 січ 2018, 10:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

FEHIKS
та ні, конструкція дуже відрізняється, "натхнення" черпав з ктм е-байка ;)

Pozitiff
які образи, в кожного своя думка :DX: 1.0 прототип, я більше перевіряв мотор, конструкція маятника, сподіваюсь після доопрацювань 1.1 буде трішки красивішим, зараз до нього ніяк руки не дійдуть, фарбування і вініли повинні його переобразити

вага рами стандартна для таких рішень десь 15 кг, через декілька тижнів, дізнаємось :freu2:
мотори, хм наприклад лмх ганяють точно на подібних моторах, перевіримо знову ж таки як себе покаже револт рв-120 злоготапка на цій рамі, ще спробую впихнути туди goldenmotor 3кВт 72В, для даної конструкції цього з головою
вилка в більшій мірі для рендера поставлена, все ж веловилки для дх краще

Вадим
звичайно, взагалі хочу запропонувати весь спектр послуг по доробці, наприклад захочете зробити кріплення сідушки незвичайне, з багажником, або встановити педальний привід, навіть збільшити батарейний відсік.

Автор:  irde [ 25 січ 2018, 11:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

Pozitiff писав(ла):
байк має бути як мінімум гарний

ну да , перефразируя классика ,
" хорошо ездят только красивые байки "
:)

Автор:  FurorBikes [ 26 січ 2018, 19:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

на рахунок моторів, тут один товаріщ підкинув думку, що не погано установити туди моторчики від голден мотор, ну так ось, трішки промоделював і впихнув не тільки BLDC HPM3000B, а щей BLDC HPM5000B, наступного тижня предметно напишу список всіх моторів, що можна установити штатно.
А які ще є мотори BLDC окрім голден мотор, револьт, вольтабайкс?

Автор:  zloitapok [ 26 січ 2018, 20:50 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

Ще є такі мотори-інранери:
http://eastgem.net/d3000.html 3 кВт (цей мотор volta bikes привозить, але націнка в них 200%)
http://eastgem.net/d4500.html 4,5 кВт
http://eastgem.net/d7500.html 7,5 кВт

Розробник написав що потужність означена по правилу: максимальна потужність яку можне переварити двигун без перегріва при умові обдува корпуса мотора.
Є россійскомовні менеджери.
Доставляють в Україну укрпоштою, доставка безкоштовна. Або іншими поштовими службами згідно тарифам.
На скільки я знаю ще в Україну не доставляли, а в Росії їх використовують, начебто непогані двигуни.
Може хтось в Україні захоче поекспериментувати з ними?

Автор:  mr.Dream [ 26 січ 2018, 21:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

HPM нече б то непогані мотори, але не можу зрозуміти трохи великоватого розходу. То лі покришка стара, 2009 рокк мішлєн 120/70 слік, бо дуже дубова, то лі ремінь перетягнув, то лі я надто аеродинамічний став)))

Автор:  Вадим [ 29 січ 2018, 22:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

правильный миддрайв, с мотор-колесом в раме,
https://www.youtube.com/watch?v=7gRim89jdcI&t=8s




Автор:  zloitapok [ 29 січ 2018, 22:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0



Оффтоп
Вадим писав(ла):
правильный миддрайв, с мотор-колесом в раме,





Тут на рендере стоит обычная велосипедная втулка сзади и обычный велосиденый переключатель скоростей, а значит цепь стандартная велосипедная. Это не для мощного мотор-колеса. Скорее всего, для 1 кВт. Судя по количеству металла, эта рама будет тяжелая. 1 кВт будет маловато-то для нее. Вообще это совсем другая рама и наверное лучше для нее отдельную тему сделать

Автор:  Вадим [ 29 січ 2018, 22:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

zloitapok
это пример того как бы я для себя заказал (что думаю и произойдёт), потихоньку формирую задачу по доробці,.
FurorBikes писав(ла):
Вадим
звичайно, взагалі хочу запропонувати весь спектр послуг по доробці, наприклад захочете зробити кріплення сідушки незвичайне, з багажником, або встановити педальний привід, навіть збільшити батарейний відсік.

Автор:  FurorBikes [ 30 січ 2018, 21:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: проект MANOVAR 2.0

Зображення
І так, на даний момент, зробив нову доробку 2.1 тепер в рамі можна використовувати окрім підвісних моторів ще й моторколеса
без необхідності перероблювати корпус мотора.
Тобто якщо вже електровелосипед з моторколесом можна відчути преваги мідрайву без купівлі мотора. Що ще потрібно для універсального щастя? :lachtot:
список моторів під спойлером
QS MOTOR QS205
Evel GT1000
Golden motor HPM5000B
Golden motor HPM5000B
Denzel d7500
Denzel d4500
Denzel d3000
DAYG 1007010
Q1000-60
Revolt RV120pro
Revolt RV100pro
Motor APS 6355
список буде обов'язково поповнюватись 8)

Адаптер під вказаний Ваш мотор буде йти в комплекті, а інші, за потреби, будуть виготовлені протягом 10 робочих днів.
І бонус: можливість встановлення ланцюга з правої сторони як в велосипедів, так і з лівої як в мотоциклів, в залежності на яких комплектуючих буде побудований е-байк.

Сторінка 1 із 4 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/