tollyn писав(ла):
1. Производители li-ion не рекомендуют разряжать ниже 3.0 в. Даже если пишут 2,75 в datasheet, то это не означает, что их нужно так разряжать. Если так будете делать, то выиграете пару процентов емкости аккумулятора, а потеряете половину ресурса аккумулятора.
2.Почему 2,7в? Это технологическая ступенька по напряжению для развязки селективности(очереди срабатывания) контроллера и бмс.
3. Пассивная бмс не имеет настроек. Только smart bms.
5. Отключение по общему напряжению контроллера, это и есть отключение по самому низкому напряжению ячейки. В исправной батарее и нормальном бмс не бывает разбаланса по ячейкам. Если вышел из строя один аккумулятор или не работает балансир(контроллер), только тогда должен сработать бмс. Это два уровня защиты, а вы пытаетесь использовать только один.
6. И еще. Многие не знают, что пассивные бмс и смарт бмс не балансируют батарею. Точнее "балансируют" батарею, но маленьким током(30мА), и только при зарядке(перезаряде). Что можна сказать, балансировки нет.
Конечно если аккумуляторы новые и идеально подобраны по емкости, то и балансировать не нужно и поездить некоторое время можно без проблем. А если аккумулятор имеет солидную емкость и все же со временем аккумуляторы изнашиваются неравномерно, увы. Придется чаще покупать батарейки.
1. При навантаженні йде просадка напруги якщо спрацює на 3 вольтах як ви пишите то по факту буде більша напруга, а разом з тим й не використана ємність акумулятора
2. БМС підбирається по заявленим характеристикам елемента акумулятора, нижче якого виробник не рекомендує розряджати акумулятор
3. Мене цікавить чи є вище згадана БМС з відключенням під конкретну напругу розряду, а не налаштування чи перепрограмовування (Один виробник заявляє що розряд
елементів 2.7, інший до 2.5, відповідно можливо є і налаштовані бмс)
5 Контролер вимикає по сумарній напрузі всіх послідовно з'єднаних батарей, тобто якщо батарея з напругою 48 вольт, то в зарядженому стані вона 54.6, в розрядженому стані 39-40 вольт і він не міряє кожний елемент окремо...
6 І знову мені байдуже чи вона балансує чи ні,
мене цікавить мінімальна напруга при якій спрацьовує захист від бмс. Головна задача вимкнути батарею при досягнені розряду заявленого виробником батарей
P\S за цим загубилась суть питання. Якщо не мали справ з BMS Daly нащо то все писати?...
оригінальне питання:
Ioan85 писав(ла):
Стосовно BMS Daly вони бувають на різну напругу розряду, чи це помилка продавців інтернет магазинів???
Для прикладу BMS 13S/35А 48V(54,6 V) пишуть що має напругу розряду 2,55 В, BMS Li-ion 13S/20А 48V(54,6 V) напруга розряду 2,8 В.
Якщо BMS Daly бувають на різну напругу спрацювання як тоді їх розрізняти якщо на корпусі бмс цього не пише?