Поточний час: 27 квіт 2024, 20:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Аіст
#131715Повідомлення 03 бер 2023, 16:46 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
Потрібна допомога . Товариш інвалід захотів електровел . Донор аіст на 20 колесах . Які параметри будуть оптимальні ? Запас ходу потрібен кілометрів на 30 . І скільки приблизно буде коштувати набір ? Дякую .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131717Повідомлення 03 бер 2023, 17:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Інваліди вони теж різні бувають, один важить 50, а іньший 120, одному його вади заважають рисачити, іньшому нє....По холмам йому скакати, чи по рівнині.... Як ітог будуть різні рекомендації. Та й финансовий стан не зрозумілий, бо радиш одному бюджетний варіант, а він потім купляє топову конфігурацію (потім думаєш, - нашо розпинався...)

В 20 колесі майже любе МК буде норм тягати, головне не брати легке (до 5кг) безредукторне , бо то викинуті гроші. Тобто любий редукторник, або звичайний безредукторник. Як що горок нема, то можна і на перед(але заднє краще). Від скорості і рельєфу залежить і емнісь аккумулятору, середня цифра 12 ваттгодин на кілометр, то закладайте запас в 15 з урахуванням старіння батареї (навряд аіст зможе так літати щоб жерти більше), то виходить орієнтовно батареї достатньо на 450вт*г, наприклад 48в 10А*г (але завжди краще більше)

Ціна та комплект то вже вигадувати треба де вигідніше.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131730Повідомлення 04 бер 2023, 09:49 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
-=TRO=- писав(ла):
Інваліди вони теж різні бувають, один важить 50, а іньший 120, одному його вади заважають рисачити, іньшому нє....По холмам йому скакати, чи по рівнині.... Як ітог будуть різні рекомендації. Та й финансовий стан не зрозумілий, бо радиш одному бюджетний варіант, а він потім купляє топову конфігурацію (потім думаєш, - нашо розпинався...)

В 20 колесі майже любе МК буде норм тягати, головне не брати легке (до 5кг) безредукторне , бо то викинуті гроші. Тобто любий редукторник, або звичайний безредукторник. Як що горок нема, то можна і на перед(але заднє краще). Від скорості і рельєфу залежить і емнісь аккумулятору, середня цифра 12 ваттгодин на кілометр, то закладайте запас в 15 з урахуванням старіння батареї (навряд аіст зможе так літати щоб жерти більше), то виходить орієнтовно батареї достатньо на 450вт*г, наприклад 48в 10А*г (але завжди краще більше)

Ціна та комплект то вже вигадувати треба де вигідніше.

Інвалід погано ходить порушена координація, вага десь 80 кг . Він збирався купляти мопед та варіант прогорів . Зараз йому часто доводиться на велісопеді долати по 20 км в день . Переважно гарна траса , але по селу як завжди дуже часто бездоріжжя . Я схиляюсь до редукторного заднього мотору .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131731Повідомлення 04 бер 2023, 10:12 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Задній редуктор - це посадка 135-140мм. У Аіста потрібно буде пірья гнути, що далеко не добре.У сінгла десь 120, якщо правильно пам'ятаю.
Далі, задні тормоза переробляти на вібряки чи диск.

імхо батка під 30 км - 48в10а, чи 36в13а.

Якщо б мені потрібно було б, щось подешевше побудувати для села - я б купив на барахолці просту сталеву підвісну раму, гривень за 500. Не ногами ж її штовхати=) а комфорт для дупи покраще буде.

По ціні - дивись комплекти 350, з вищесказаними батареями, але при ціні комплекта, будувати все на рамі "Аіста" - таке собі, вважаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131732Повідомлення 04 бер 2023, 10:25 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Добавлю трохи, навіть задня 350ка у 20", якщо продавець, несподіванно, вишле тягову версію, то може почати "козлити"на старті=)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131733Повідомлення 04 бер 2023, 12:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
задній мотор дуже широкий- розгинати прийдеться на 2 см тому що там ширина 115мм а потрібно 135-140 та і підєднати ланцюг то буде окрема історія яка може принести купу проблем які можуть завалити весь проект..також колеса 20д не варіант взагалі ,24-26 значно краще тому що на електро кожна ямка відчувається дуже сильно.потрібно зразу ставити покришки антипрокол та підсилювачі дропаутів інакше гроші на вітер.найкращий мхус 15 ,гарна тяга негріється але без підсилювачів з першої секунди виплигне з дропів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131735Повідомлення 04 бер 2023, 18:31 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
Передок на аіста хтось ставив ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131736Повідомлення 04 бер 2023, 18:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Взяти 350 вам 24 вольти редукторные, з посадкой на 4 зірки. Туди встановити одну зірку на 16-17 зубів з фрівілом. Гальма вібрейк або диск. Батарею 8 банок літію. Десь 20-25 АГ.

_________________
Пробіг на електро приводі 45000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131738Повідомлення 04 бер 2023, 20:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
якщо хтось і ставить електро двигун на вела радяньського типу то тільки передній ,відразу є якесь гальмо ,трансмісія без змін ,передній мотор часто буває трохи дешевшим і ціна встановлення та затрачений час завсім інші ,також можна змінити переднью вилку на європейську з приварками під гальма вібрейк що значно покращить ситуацію з гальмами.У мене передній привід а якщо крутити педалі то виходить повний привід і вело їде навіть по піску.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131739Повідомлення 05 бер 2023, 06:29 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 15 Подякували 3
Хочу електротранспорт: Велосипед
Переглянув чимало роликів в ютубі всі Аісти мотор на передку . Буду умовляти товариша на передній привід . Набір самий недорогий знайшов 12 500 . По компонентам купувати було б дешевше , але не хочеться гіморою з паяльником . Всім подякував .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131742Повідомлення 05 бер 2023, 08:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Manetu писав(ла):
Переглянув чимало роликів в ютубі всі Аісти мотор на передку . Буду умовляти товариша на передній привід . Набір самий недорогий знайшов 12 500 . По компонентам купувати було б дешевше , але не хочеться гіморою з паяльником . Всім подякував .
А якщо він непогодиться то нехай робить сам і це буде найбільш правильне рішення.Також в продажу є багато нікому невідомих китай наборів на які потім всі скаржаться -занадто тонкі провода і т.д. тому купляйте те що має хоч якісь позитивні відгуки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аіст
#131748Повідомлення 05 бер 2023, 13:03 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 735 Подякували 663
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Два сезона уже я отъезил на своей "раскладушке" с передним Mxus XF07, полёт нормальный {O_0} . Собирал сам как набор и отдельно батарейка с Али 36 вольт 10 Ач. Максимум на одной зарядке проезжал примерно 45 километров , тут эта поездка в трёх треках- https://en.mapy.cz/s/pumakehalu , https://en.mapy.cz/s/koralucomo , https://en.mapy.cz/s/nelocelagu , в одну сторону ехал вообще почти не помогая, спешил, обратно помогал так что бы не вспотеть. Вообще ни разу у меня не хватило терпения разрядить эту батарею. Это конечно не Аист, но формат похожий. Из недостатков отмечу только то, что при заезде на ооочень крутые горки начинает пробуксовывать переднее колесо, но на такие горки в любом случае нужно помогать педалями. Зато сохранилась родная планетарка! Батарея с контроллером первый сезон были в сумке на багажнике, потом сделал аккуратный бокс под багажник. По такому же рецепту сделал уже пять раскладных велосипедов, все довольны.

Додаткові файли:
IMG_12.jpg
IMG_12.jpg [ 785.94 КБ | Переглядів: 2185 ]

Додаткові файли:
IMG_11.jpg
IMG_11.jpg [ 922.13 КБ | Переглядів: 2185 ]


Додаткові файли:
IMG_11.jpg
IMG_11.jpg [ 922.13 КБ | Переглядів: 2185 ]

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 96


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group