Pastor_Frost писав(ла):
Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея:
Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо.
Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги.
Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач.
Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато.
Розпишу більш детально оскільки це тема дискусійна і давати не рознорнуті відповіді не слід.
1. Послідовна енерготрансмісія. Ефективність: Людина довготривало видає десь 200Вт обернений мотор так собі генератор і КПД системи наврядчи перевищить 50% тобто враховуючи базову дальність 70км маємо 150-200Втгод генерування, що вартує 60$ і важить менше ніж 1кг у випадку додаткової ємності у АКБ. Крім того основний бонус людини як силової машини що ми можемо у ривку збільшити свою механічну потужність у 3-5 разів що дозволяє подолати якісь важкі дорожні умови - в варіанті з генератором це неможливо реалізувати.
Тепер по вазі велотрансмісії важить 1,5-2,5 кг, моя оцінка системи генерації велокомпоненти 1,5 кг +мотор 3кг+ обладнання 0,5кг загалом близько 5 кг.
Тобто можна сказати що подібна трансмісія, у запропонованому виконанні, однозначно не годиться для легкого велоконфігу.
Вартість новий двигун $25-40+ велокомпоненти 20$+ керування від 40$ загалом 85-100$, що у близько 1,5 рази більше ніж додати у АКБ.
2. Двигун - на скільки я обізнаний асинхронний двигун доволі важкі і при умові номінальної мех потужності у 1000Вт вага складе понад 10кг.
3. Рама рама любого мопеда має два задніх аморта а це мінімум+ близько 1 кг не рахуючи інших особливостей.
Загалом
Тобто ми отримали систему що має вагу мінімум 45-50кг, а чи витримає таке велоходова - ні - тобто потрібно додати ще 15-25 кг на мотоходовку, а це призведе до збільшення витрат енергії і потрібно буде фактично подвоїти АКБ що ще додасть 10 кг до загалу - тобто маємо проєкт вагою близько 70кг і вартістю понад 2000$