Поточний час: 30 квіт 2024, 17:37

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 66 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#136130Повідомлення 31 бер 2024, 14:41 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Еще такой есть:
Колеса 26"
Рама на рост 160-185


Додаткові файли:
Untitled-4.jpg
Untitled-4.jpg [ 292.98 КБ | Переглядів: 308 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136131Повідомлення 31 бер 2024, 16:20 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 250
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Такое УГ раньше на сдачу в Ашане давали.
1500вт мотор его в дулю скрутит со временем.
На 1500 Вт мотор нужно ставить соответствующий контроллер,а под него и аккумулятор, желательно не менее 20Ач- куда его лепить собираетесь???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136133Повідомлення 31 бер 2024, 17:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Traveller писав(ла):
lu4 писав(ла):
Води багато а толку "0"

- скорость 30 / 50 (максимум/крейсер)
- 60 км до зарядки максимум
- в одну сторону подъем 3 км потом спуск 22 км есть небольшая гора. Назад - наоборот. + небольшой крутой подъем. В идеале асфальт, но 7-8 км может быть грунт.
- Скорее всего переделаю обычный двухподвес: в городской квартире не поставишь что-либо серьезное.
Для удобства поставлю мопедовскую сидушку. Какой там груз - только я, 75-80 кг.
- двухподвес, прямой привод (не хочу пластиковый редуктор, к планетарке шестерен не сделаешь, они коррегированные)
- 30-40 тыс. грн. можно больше.

1. Для руху з швидкістю 50км/Г потрібно мотор 750-1000Вт.
2. 60 км при 40 км/Г десь потрібно близько 1000Втг АКБ(від 20Аг 48В).
3. Двухпідвіс де нормально можна у трикутнику розмістити АКБ 1000+Втг - знайти важко( і жоден з тих що ви приводили пізніше не підходить).
4. Встановлення мотосидіння зразу ж нивелює можливість педалювання і велосипедну базу - може розглянете щось з електромоторолерів- електромопедів.
5. Що стосується прамий чи редукторний - це справа більше смаку
6. Тепер рахуємо АКБ готовий 400-500$, мотор прямий 200+, керування 50-100, донор біля 200-800$ тобто ваш проект 1000-1700$ 40-60тис грн, якщо готові збирати власними силами і повезе з донором то можливо у 25-30можна вкластися - важко знайти якісний двохпідвісний байк донор з вільним трикутником за 200-300$
ПС варіант з просторовою базою на нормальних комплектуючих починається з 70-80тис. грн.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136134Повідомлення 31 бер 2024, 20:19 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Мне не каждый день ездить надо.
Я не собираюсь летать 40-50 км/ч - по тротуарам и дороги с выбоинами. Но резерв по мощности и скорости надо. особенно учитывая "китайские ватты" - реальная мощность мотор-колеса явно не 1.5 кВт а поменьше.
Кто-нибудь проверял на практике емкость последовательно включенных акков?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136135Повідомлення 31 бер 2024, 20:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Traveller писав(ла):
...Кто-нибудь проверял на практике емкость последовательно включенных акков?
Ви такими питаннями показуєте наскіьки ви далекі від електрики.....
Емність дорівнює самій малій ємності з усіх послідовних акків, це навіть перевіряти не треба, це аксіома.

Що стосується донорів, мотлох, роздовбе задню втулку або вуха кріплення тяжким мотором (торсіонно). В мене перший донор був схожий. Як що вже з такого мотлоха обирати, то шукати щоб втулка задньої підвіски була широка і товста, і без натяку на люфт. Після десь трьох місяців після електрифікації настав повний капут башингам передньої вилки і вухам кріплення втулки задньої підвіски (і це 35 км/г була максімалка). Простіше виявилось поміняти весь байк. А згодом брендова вилка виявилась напрочуд живучою, навіть з мотором в колесі і іноді додатковою батареєю на рулі, досі в дивані лежить без діла запасна, бо я не ждав що вона так довго то все витримає.

Останній байк в мене хардтейл, не жалію що не підвіс, тому що як що раму жорстким багажем не обтяжувати (а достатньо на приклад рюкзака), то вага задньої частини рами не дуже то й добавляє непідресореної масси до моторколеса (особливо коли це тяжкий директдрайв). Підресорений штирь під сідлом(правильна трапеція а не непрацюючий телескоп) вирішив проблему довблячки в дупу і спину(тоб то дупа і сідло не входять до непідресореної масси). А задній багажник на невеликий вантаж всеж таки є, але він теж не входить до непідресоренної масси бо консольний з "амортизацією", прикручений до вильотів на двох кусках склопластикової арматури яка дуже гарно пружинить. До речі неодноразово возив пасажирів, саджаю його в седло, а сам на педальках стою, тільки як що пасажир важкий то непосилені спиці трохи розтягуються.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136136Повідомлення 31 бер 2024, 23:10 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Traveller писав(ла):
Мне не каждый день ездить надо.
Я не собираюсь летать 40-50 км/ч - по тротуарам и дороги с выбоинами. Но резерв по мощности и скорости надо. особенно учитывая "китайские ватты" - реальная мощность мотор-колеса явно не 1.5 кВт а поменьше.
Кто-нибудь проверял на практике емкость последовательно включенных акков?

Traveller, при всій по вазі, моя вам порада, купіть готовий електровелосипед або замовте у форумчан чи по місцю проживання у знаючих людей, можливо хтось зголоситься і збере вам електровелосипед під ваші потреби, тим самим збережете собі багато нервів! Навіть маючи на руках комплектуючі - це лише початок...)
Бо зараз ця дискусія, це просто переливання з пустого в порожнє!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136139Повідомлення 31 бер 2024, 23:38 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Ми вам тут одне говоримо/радимо, а ви багато в чому сумніваєтеся і стоїте но своєму...))
Купіть ось такий агрегат - https://voltabikes.ua/elektrotransport/ ... -gruzovye/, можливо навіть хтось на олх продає б/в...
В мене в свій час були такі два на 450 Вт 60В на свинцевих акумуляторах, один з велосипедним сидінням і розкладним багажником, а інший із мопедним сидіння, важили понад 60 кг. Якщо на такий встановити літій і перевести на на 72В, то під 55 км/год поїде і рама стальна, де можна встановити багато літія). А якщо допомагати педалями, то при навантаженні у 130 кг, витягував на досить круті гірки, де був не тільки асвальт.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Модель: Benlin XCG 450W 60V
temp0.jpg
temp0.jpg [ 232.63 КБ | Переглядів: 270 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136140Повідомлення 01 квіт 2024, 00:17 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Traveller, таке нескромне запитання, який бюджет ви готові витратити? Бо як не крутити, все впирається в кошти і вже від них потрібно відштовхуватися? Навіть, якщо мати поняття і самому це все робити, то ціна думаю буде від 1000-2000$+. І вело комплектуючі не дешеві в порівнянні з тими ж мопедами чи скутерами. До прикладу, гідравлічна гальмівна система на вело буде в декілька разів дорожче(, а ніж на той же мопед... Можливо все таки ще розглянете варіант- електроскутер...?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136141Повідомлення 01 квіт 2024, 12:00 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
-=TRO=- писав(ла):
Ви такими питаннями показуєте наскіьки ви далекі від електрики.....

Эта область весьма обширна. Я занимаюсь с напругой 220/380 В и автоэлектрикой (+ зарядные акков). Там нет последовательных батарей.

Наверное, стоит рассмотреть хардтейл: от двухповесных уродцев (с инженерной точки зрения) меня тошнит.

У меня есть кому помочь собрать комплектовку в одно целое. Думаю уложится в 1000-1200 $. Готовых с нужными мне х-ками я не нашел. И цены там неадекватные.

Скутер точно не надо, о чем я писал выше: мне его в квартире хранить. В лифте возить, и в авто (благо, кузов универсал).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136142Повідомлення 01 квіт 2024, 12:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Traveller писав(ла):
мне его в квартире хранить. В лифте возить, и в авто (благо, кузов универсал).


Ось що вам треба під ваші задачі
Двигун
https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/mx ... rsua/xf15c

Контролер з підключенням до дисплею
https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/ku ... kt36-48srm

Дисплей любий на смак який є в цьому посиланні
https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/displayua?start=0

Ручка газу
https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/zasoby-ker/gachok

Датчик пас за бажанням
https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/zasoby-ker/pas1

Підсилювач дропаутів
https://ekohid.com.ua/komplektuyuchi/za ... el-dropaut

Велосипед хардтейл щоб акумулятор вліз в простір рами та готовий акумулятор 48 вольт 15-20 ампер годин. Без знань збірки акумуляторів, для чого BMS плата самому збирати акумулятор не варто, квартира дорожче вартує.

П\С З цим обладнанням велосипед ще лишиться підйомної ваги можна хоч в ліфт хоч в машину запхати. На 1.5 кіловати не варто брати, тому що прямопривідний двигун не має накату з розрядженою батареєю його тяжко крутити, також треба до нього акумулятор відповідної струмовуддачі щоб 2 кіловата віддати міг і не згорів від перегріву, а відповідно й вага буде більшою та не підйомною...

П\ПС Добре треба вивчити інструкцію до дисплею, бо багато параметрів треба в ручну заповнювати щоб запрацювало...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136145Повідомлення 01 квіт 2024, 19:12 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Готовий електровелосипед з гарантією, де опціонально можна вибрати напругу та ємність акумулятора: https://ebike.in.ua/ua/product/elektrov ... -500w-lcd/
P.S. Колись купляв у цьому магазині акумулятор, все ок.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136151Повідомлення 02 квіт 2024, 03:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Zevs0812, судячи з всього там редукторний, а у старттопіка на на них стійка алергія.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136159Повідомлення 02 квіт 2024, 09:39 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
-=TRO=- писав(ла):
Zevs0812, судячи з всього там редукторний, а у старттопіка на на них стійка алергія.

Так, редукторний. Але на мою думку, редукторне МК для електровелосипеда - хороший варіант. Редукторне МК набагато легше від прямопривідного, має хороший крутний момент і велосипед не такий важкий, а шестерні через деякий час можна і замінити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136163Повідомлення 02 квіт 2024, 11:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Zevs0812, так, в продавця є в продажу шестерні, в такому разі я б на місці старттопіка брав би редукторник і зразу пару комплектів шестерінок. Бо тяжкий мотор в колесі то трохи некомфортно і підвищені вимоги до спиць та ободу.

На мене єдиний мінус редукторника, так то відсутність рекупераційного гальмування, не в сенсі заряду батареї, а в сенсі економії на гальмівних колодках, бо більшість швидкостного гальмування буде двигуном. Коли повністью перейшов на редукторники, просто купив у китайців п'ять комплектів колодок на гідравліку (гідравліку теж в них брав). Комплекта передніх колодок мені вистачло десь на сезон.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136165Повідомлення 02 квіт 2024, 12:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
тут навіть є комплектом, тільки опцію вибрати "екран LCD" https://ebike.in.ua/ua/product/elektron ... d-kassetu/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 66 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 39


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group