Поточний час: 30 квіт 2024, 12:29

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 66 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#136166Повідомлення 02 квіт 2024, 14:26 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
-=TRO=- писав(ла):
Zevs0812, так, в продавця є в продажу шестерні, в такому разі я б на місці старттопіка брав би редукторник і зразу пару комплектів шестерінок. Бо тяжкий мотор в колесі то трохи некомфортно і підвищені вимоги до спиць та ободу.

На мене єдиний мінус редукторника, так то відсутність рекупераційного гальмування, не в сенсі заряду батареї, а в сенсі економії на гальмівних колодках, бо більшість швидкостного гальмування буде двигуном. Коли повністью перейшов на редукторники, просто купив у китайців п'ять комплектів колодок на гідравліку (гідравліку теж в них брав). Комплекта передніх колодок мені вистачло десь на сезон.

Шестерні, колодки - це все розхідники. Але в даному випадку, ми можемо лише пропонувати..., (бо вибирати і так не нам). Якщо зупинятися на прямопривідному МК, то як вже було сказано, має бути хорший донор і відповідної ємності акумулятор. Ну і крутити педалі без живлення буде ще той тренажер). Ще варіант, великий електросамокат із сидінням)

Мені вже просто цікаво, який це буде електровелосипед...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136169Повідомлення 02 квіт 2024, 15:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 46 Подякували 10
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело
В мене на ровері 500вт редукторний mxus15 задній. Контролер на 22а. Максималка до 48км\год. Коли швидко їду - батарейки вистачає десь на 25км без педалів. АКБ на 13аг 48в. В принципі вистачає. По місту нема де на 3й передачі їхати - страшнувато. Колодки гальмівні дуже швидко стираються.
Вже придбав собі пряме колесо mxus40 (5200 заспицьований в 26 обод) ради рекуперативного гальмування. Хочу ще АКБ переробити на 14-16s, щоб при тих самих потужностях було меньше споживання струму. А то вже фішки в колесі не витримують. :) Ну і контролер перекинути назовні з рамної коробки, щоб добавити ємності АКБ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136174Повідомлення 02 квіт 2024, 22:15 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Топістартер - ви звісно знаєте краще ніж ті що більше десятка років цим займаються і кількість байків через руки яких йде на сотні, а у когось на тисячі.
Бажаю вам пройти свій шлях і ознайомити нас з результатами вашого пошуку - нам дійсно буде цікаво.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136179Повідомлення 03 квіт 2024, 21:00 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Всем спасибо за ответы.
Нашел недалеко от дома магазин Evel. Только там для мотор-колеса 1500 Вт нет подходящего "родного" контроллера.
Или на 1200, или на 2000 Вт. Но последний - от 60 В питание.
Можно, конечно, заменить оконечные транзисторы на 1200-ваттном, но смысл? Там сложный девайс, куча настроек. Рекупереция - это неплохо, но, оказывается, с ее помощью можно спалить дисплей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136181Повідомлення 03 квіт 2024, 22:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Traveller писав(ла):
Нашел недалеко от дома магазин Evel. Только там для мотор-колеса 1500 Вт нет подходящего "родного" контроллера.
й.

Так є в них на сайті цілим комплектом, збережите нерви та час на підбір сумісних комплектуючих https://evel.ua/catalog/kits/zadniy-150 ... oy-privod/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136183Повідомлення 04 квіт 2024, 00:46 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Зараз прикол розкажу, да простять мене Evel-івці.
Купував я в них товаришу 1500вт колесо і контроллер 2000-3000вт, хлопці з Evel мене звісно попередили що мотор можна підсмажити, але мені як людині для якої вже більш як 20 років знайомі на практиці слова "пиляти або лудити шунт контроллера" то не злякало. Спершу спробувли як є, пуляло з місця знатно, для себе яб нічого не переробляв (бо і так би знав коли перевантажую двигун, і що довго того б не допускав, на крайняк поставив би термодатчик). Але оскільки збирав не для себе, то важливо було щоб клієнт (новачок) з дуру не підсмажив мотра. Заліз в контроллер з задумом пильнути шунта, і трошки здивувався, бо паралельно шунту був припаяний кусок провода січенням десь квадрата чотири і довжиною сантиметрів 5. Оце так варіант прокачки шунта 8O . Я той провід випаяв (дефорсаж по потужності), і ітогова потужність мене і клієнта як раз влаштувала (скільки там було по ватметру я вже не пам'ятаю). Контроллер хоч і з приколом, але на практиці виявився достатньо надійним.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136184Повідомлення 04 квіт 2024, 08:05 
Не в мережі

Звідки: Україна, Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Спасибо, но все комплекты меня не устраивают.
Мне Li-Io акк не надо. Я себе ставлю LiFePO4 48В 30 а\ч. 16 ячеек с промежутками для охлаждения. Получится ощутимо дешевле, чем из набора. Отдельная головная боль - автоматическая балансировка при заряде.
Как отлажу весь вел, озвучу бюджет. С фотосессией.
80% функций такого контроллера я не буду использовать. (Как много скоростей на обычном вело. Одной по жизни хватает. Был у меня СССРовской Турист, так там повадились раскручиваться одновременно крепеж блока звезд сам блок звезд. Мне бы кто такое озвучил - не поверил бы. Поставил на заднее колесо втулку от Украины и перекрестился) Температуру как-то считаю, был бы датчик. К потеплению, надеюсь, успею.
За спицовку мотор-колеса в evel столько сдерут (2240), что я лишний раз не хочу туда обращаться.
Контроллер поставлю KUNTENG:
https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=2816
https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=3598
Проверить китайскую электронику изнутри - святое дело. Начиная с пайки, и под конец номинал деталей в выходном каскаде + теплоотвод с оных.
Это как при сборке компа материнку надо проверить на перегрев чипов. В 80% случаев надо больший радиатор (или поставить там, где не было), иногда с кулером.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136186Повідомлення 04 квіт 2024, 10:01 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Traveller писав(ла):
Спасибо, но все комплекты меня не устраивают.
Мне Li-Io акк не надо. Я себе ставлю LiFePO4 48В 30 а\ч. 16 ячеек с промежутками для охлаждения. Получится ощутимо дешевле, чем из набора. Отдельная головная боль - автоматическая балансировка при заряде.
Как отлажу весь вел, озвучу бюджет. С фотосессией.
80% функций такого контроллера я не буду использовать. (Как много скоростей на обычном вело. Одной по жизни хватает. Был у меня СССРовской Турист, так там повадились раскручиваться одновременно крепеж блока звезд сам блок звезд. Мне бы кто такое озвучил - не поверил бы. Поставил на заднее колесо втулку от Украины и перекрестился) Температуру как-то считаю, был бы датчик. К потеплению, надеюсь, успею.
За спицовку мотор-колеса в evel столько сдерут (2240), что я лишний раз не хочу туда обращаться.
Контроллер поставлю KUNTENG:
https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=2816
https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=3598
Проверить китайскую электронику изнутри - святое дело. Начиная с пайки, и под конец номинал деталей в выходном каскаде + теплоотвод с оных.
Это как при сборке компа материнку надо проверить на перегрев чипов. В 80% случаев надо больший радиатор (или поставить там, где не было), иногда с кулером.

LiFePO4 30 а\ч - якого формату (пакети, призматики...)?
Якщо брати не комплект (контролер-мотор колесо), то не факт, що його легко можна подружити, особливо, коли відсутнє самонавчання у контролера. Але 36 комбінацій в поміч). В цьому контролері - https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=3598, я не бачу в описі функції - самонавчаня


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136187Повідомлення 04 квіт 2024, 10:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Traveller писав(ла):
Я себе ставлю LiFePO4 48В 30 а\ч. 16 ячеек с промежутками для охлаждения. Получится ощутимо дешевле, чем из набора. Отдельная головная боль - автоматическая балансировка при заряде.

Для прикладу такого плану плату для балансування варто ставити, номінал вибираєте самі залежно від ваших задумів, бувають ще смарт BMS тоді ще й з телефона можна контролювати параметри батареї https://prom.ua/ua/p1510361498-bms-daly ... m_spa=true

Якого бренду двигун в вас буде якщо не секрет?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136188Повідомлення 04 квіт 2024, 12:04 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Ioan85 писав(ла):
Для прикладу такого плану плату для балансування варто ставити, номінал вибираєте самі залежно від ваших задумів, бувають ще смарт BMS тоді ще й з телефона можна контролювати параметри батареї https://prom.ua/ua/p1510361498-bms-daly ... m_spa=true

Daly BMS - хороші серед бюджетних, у самого на двох акумуляторах такі БМСки, але балансування в 35 mA, тому можна сказати, що його там нема)). Краще взяти JK BMS, там активне балансування, є різної модифікації від 0,4 А до 5А балансування ну і звісно ж на різну потужність...
Ну і комірки перед збіркою мають бути збалансовані, де вн. опір, ємність... в межах одних показників. Якщо комірки будуть сильно розбалансовані, то ніяка бмс не допоможе. Навіть нові з одніє партії комірки, можуть суттєво відрізнятися, тому в ідеалі перше ніж збирати їх в акумулятор, потрібно кожну окремо по тестувати, ну і багато чого ще потрібно зробити... Якщо брати з розбірки електромобіля, де всі комірки з одного модуля, то вони практично всі одинаково збалансовані...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136189Повідомлення 04 квіт 2024, 13:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Як що важливо їхати а не шашечки, і бюджет не резиновий, то я манав купляти дорогі контролери з дорогими дисплеями(сам таких не маю). Наприклад у lu4 контроллер на 45А коштує 1250 гривень. З'економлену різницю краще в додаткову емність батареї вкласти.

До речі, на моїй практиці є приклад коли потужний дорогий контроллер з дорогим дисплеєм розганяв байк на 5км/г меньше ніж самий дешевий(меньш потужніший) китаєць, і ніякими налаштуваннями проблема так і не вирішилась.

Що до балансування, ліфер така штука що йому не дуже підходять всякі балансири що балансують не в кінці заряду, бо вони можуть навпаки його більше розбалансувати, так що потім в кінці заряду треба буде більше часу на справжню балансировку. Балансировку роблю підключивши резистор паралельно зарядному ключу (щоб оставався обмежений струм заряду до струму трохи меньшого чим струм балансирів в БМС ). думаю що балансувати з кожним зарядом трохи зайве, тому оставляю до кінця балансировки (на довго на заряді) лише іноді.

Що до вибору ліфера... зараз така ціна на батаеї, що купляти ліфер я не бачу сенсу. Бо раніше(більше 10 років назад) на батарею треба було накопичувати півроку-рік(то розумніше було купити дорожче - на довше), а зараз елементи(наприклад з якоїсь битої тесли) на батарею можна купити з однієї місячної зарплатні.... то стає незрозумілим нашо возити з собою в півтора рази більше кілограммів ліфера (обтяжуючи байк) та й ще за в півтора рази більшу ціну (а іноді в два). Я вже проводив і приводив розрахунки, що ліфер має сенс коли ви висажуєте батарею повністью раз або більше разів у день (прокат чогось або комерційні перевезення).
Ліфер звичайно має на порядок більше циклів, але є одне велике але, старіє він в не залежності від циклів десь так само як гарний не ліфер, тому при не частому користуванні ліфер встигає померти від старості ще до того як віддасть лише малу частину циклів завдяки переваг хімії, тоб то в більшості випадків перевагі ліфера не використовуються на практиці. Тому протягом останніх років 5-10 я ліфер в електротранспорті майже не використовую і не рекомендую (окрім випадків частого використання , типу кур'ерів і подібного, або проф. електроінтрумент де одна батарея на зарядці поки іньша в роботі).

Ще що стосується вибору донора, як що ліпити важку батарею на раму, то звичайно краще вибирати повний підвіс, хардтейл підходить як що батарею вішати на руль(мінус того стає стрьомно екстерно тормозити переднім тормозом, щоб не кувиркнутися через руль, бо я літав так два рази), ...або чіпляти на підресорений багажник, або у рюкзак(для тяжкої батарї таке собі задоволення) + амортизаційний підседельний штир.
А щоб відчути справжні переваги легкого електротранспорту, треба забути за класичні донори велосипедів, а брати або чопер, або лігерад (або його трьохколісну версію зворотній-трайк). Класичний байк себе пережив, не дарма зараз лігеради до велоперегонів не допускають, бо вони обганяють ту классику як стоячих(на ту саму відстань треба буде меньшу батарею), + 100500 до комфорту.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136190Повідомлення 04 квіт 2024, 13:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Теж з цікавих моментів як контролювати розряд lifepo4 батарей їдучи на електровелосипеді, вони ж довгий час незалежно від розряду мають напругу біля 3.2 вольти...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136191Повідомлення 04 квіт 2024, 14:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Ioan85, тільки ваттметром

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136192Повідомлення 04 квіт 2024, 15:24 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Ліфер в більшості добрий тим, що в порівнянні з іншою хімією, є безпечніший! А такі властивості, як цикли, швидка зарядка, струмовіддача, їзда при мінусовій температурі, це вже вміють і акумулятори NMC. Так, ліфер важчий, але на мою думку, великий мінус ліфера в тому, що його дуже важко монітори, ніякий ваттметр сильно не допоможе, особливо в кінці розряду, лише ~. А то їдете собі, де ваттметр показує, що є ще запас, а тут на шляху трапляється - гірка і при великій струмовіддачі моментально падає напруга на одній із комірок і бмс вимикає весь акумулятор!( Ліфер можна моніторити якщо видно на дисплеї всі комірки одночасно щоб побачити їхню поведінку. В іншому випадку, ємність ліфера має бути із запасом або не висаджувати його більше 70-80%. На електровелосипеді ліфер не так лякає, бо є педалі)), а щодо електромопеда, електроскутера - плачевно((.

P.S. Маю електроальфу на ліфері (акумулятор 72В 20Аг зібраний з пакетів), яка їздить кожний день, крім зимового періоду, вже 8 років минуло. Ліферу вже важко, але ще справляється). Також був електровелосипед-Benlin 60V 450W переведений зі свинця на ліфер (з призматиків). Відвердо кажучи, особисто мені, ліфер не подобається тим, що його дуже важко монітори ну і вага.
Тому перейшов на акумулятор з NMC CATL та LG E63.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136194Повідомлення 04 квіт 2024, 19:10 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1124
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Случайно попалось на глаза. Может такой подойдет - недорогой, компактный, и вроде мощный:
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/prod ... p%7Clister

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 66 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 56


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group