com писав(ла):
А це обмеження швидкості можна зняти 25 км/год?.
Чи те від потужності мотора залежить?
Напевне, збільшення швидкості негативне вплине на дальність пробігу.
У всіх фірмових електровелосипедів є конструктивне (або рідше, до 5% від загалу, і більше характерне для "китайців" запрограмоване) обмеження швидкості тому швидше цей байк наврядче поїде (хоча 300-350Вт достатньо для швидкості у 30-34 км/ч) та й дальність й швидкість це оберненнозалежні категорії. Для подолання конструктивного обмеження швидкості потрібно вносити досить суттеві зміни в конструкцію - піднімати робочу напругу - модифікувати/міняти контролер й використовувати АКБ на вищу напругу (але подібне форсування ебайку зазвичай негативно впливає на ресурс компонентів і особливо редуторного двигуна)
com писав(ла):
в рамі немає місця - див. фото в першому повідомленні.
Тому й прийдеться щось "кострюлити" у випадку великої АКБ (тільки велику АКБ на 300+км ваш мотор не потягне - це додатково під 30 кг) так що Вам бажано (для великих відстаней) мати не велику АКБ (0,4-0,6 кВтг5-6кг 40-70км) яка здатна на швидку зарядку (в 1С - за 1годину) (потрібні комірки з внутрішнім опором меньше 4-5 мОм), а на це практично не здатна жодна з готових АКБ де зарядній ток не повинен перевищувати 0,2-0,4С (5-2,5 години заряд), або відмовитися від далеких поїздок (що на мій погляд при такій базі (ебайку) - вірне рішення)
com писав(ла):
ще продають і елементи і готові АКБ.
http://odessa.od.olx.ua/uk/obyavlenie/y ... cf7gl.htmlТільки я ще нічого не купив там. І не зрозумів - звідки доставка.
Хедвеї - досить важкі та об"ємні елементи.