Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Допоможіть вибрати акумулятори для е-байка
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=47&t=867
Сторінка 1 із 3

Автор:  com [ 27 вер 2015, 20:45 ]
Заголовок повідомлення:  Допоможіть вибрати акумулятори для е-байка

Нещодавно купив електровелосипед німецького виробництва.
Curtis in motion e-bike.
Зображення
Здається гібрид, потрібно підкручувати педалі.
Мотор-колесо 36 вольт, 250 ват з контролером та пультом управління в наявності.
Та, здається, в робочому стані.
Акумулятори відсутні (купляв велосипед без них).
Дам кілька посилань на інші форуми.
І шукаю порад та самі акумулятори.

http://krainamaystriv.com/threads/23925/

http://pro-radio.ru/urbanism/13636/

http://velomax.com.ua/forum/index.php?s ... 034&st=165

Автор:  doc1972 [ 27 вер 2015, 23:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

предлагаю 18650,подробнее тема viewtopic.php?f=63&t=687
да и сборку можно заказать "под ключ",цена получается вполне демократическая.

Автор:  com [ 28 вер 2015, 07:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

Дякую. Ще подумаю.
Хочу нові, а не б/в з ноутбуків - вже бачив такі з ноутбука, зняті з велосипеда в майстерні на мотозаводі у Львові.
Більше схиляюсь до літій-залізофосфатних - потрібна можливість їхати при температурі нижче нуля.
Можливо, з елементів Вінстон Беттері.
Чи зможу я почепити 12 батарейок WB 3,3 вольти, 40 ампер-годин, 1,6 кг (загальна вага 19,2 + балансир) на велосипед?

Варіант 2 - з нових елементів Headway.
http://www.headway-headquarters.com/lit ... po4-cells/

Автор:  kucha [ 28 вер 2015, 13:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

com писав(ла):
Дякую. Ще подумаю.
Хочу нові, а не б/в з ноутбуків - вже бачив такі з ноутбука, зняті з велосипеда в майстерні на мотозаводі у Львові.
Більше схиляюсь до літій-залізофосфатних - потрібна можливість їхати при температурі нижче нуля.
Можливо, з елементів Вінстон Беттері.
Чи зможу я почепити 12 батарейок WB 3,3 вольти, 40 ампер-годин, 1,6 кг (загальна вага 19,2 + балансир) на велосипед?
Варіант 2 - з нових елементів Headway.
http://www.headway-headquarters.com/lit ... po4-cells/

1.зарядка у вас есть?
2.компановка/идея этого легкого электровела в легкой батарейке, тоесть желателен ли-ион/ли-по.
3.40ач фосфата - это занадто для такого вела 8O

Автор:  com [ 28 вер 2015, 23:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

Немає зарядки.
Те що важка - згоден.
Можливо, потрібно 2 батареї - важка та легка. Маю плани (невідомо коли) подолати 300-350 км. Львів-Корець+20 км.
Можливо з підзарядками на шляху.
Які (батареї) теж можна з'єднати паралельно - в разі чого.
А легкою катати в місті, наприклад.

Сам велосипед важить +-25 кг. Хоча і з алюмінію. Я б не сказав, що легкий.

Автор:  doc1972 [ 28 вер 2015, 23:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

com писав(ла):
Дякую. Ще подумаю.
Хочу нові, а не б/в з ноутбуків - вже бачив такі з ноутбука, зняті з велосипеда в майстерні на мотозаводі у Львові.
Більше схиляюсь до літій-залізофосфатних - потрібна можливість їхати при температурі нижче нуля.
Можливо, з елементів Вінстон Беттері.
Чи зможу я почепити 12 батарейок WB 3,3 вольти, 40 ампер-годин, 1,6 кг (загальна вага 19,2 + балансир) на велосипед?

Варіант 2 - з нових елементів Headway.
http://www.headway-headquarters.com/lit ... po4-cells/

они не б\у,а новые,просто 2011-2014 годов.Хедвеи сегодня изучал,цена с доставкой в Украину в два раза выше чем винстоны.

Автор:  com [ 29 вер 2015, 00:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

Хедвеї - ви 40 Ампер-годин порахували? Чи як?
А один елемент?
Бо, наприклад, можна ж взяти Хедвеї 8, 10, 12, 15, 16 (8+8), 20 (10+10), 24, 30 (10+10+10 або 15+15) і так далі Ампер-годин (на велосипед).
В Рівному, наприклад, продають.
http://a123.com.ua/index.php?page=shop. ... &Itemid=53
Я помітив, що елемент на 8 ампер дорожчий за 10, в нього інші ттх.

Ще тут є батарейки (не Хедвеї).
http://www.e-bike.com.ua/elektrotranspo ... imi-rukami
Які обрати?

Автор:  lu4 [ 29 вер 2015, 02:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

com писав(ла):
Немає зарядки.
Те що важка - згоден.
Можливо, потрібно 2 батареї - важка та легка. Маю плани (невідомо коли) подолати 300-350 км. Львів-Корець+20 км.
Можливо з підзарядками на шляху.
Які (батареї) теж можна з'єднати паралельно - в разі чого.
А легкою катати в місті, наприклад.

Сам велосипед важить +-25 кг. Хоча і з алюмінію. Я б не сказав, що легкий.

По перше - зрозумійте самі, що Вам потрібно.
По друге - підрахуйте які фінанси маєте (опрелюдните скільки можете витратите на АКБ)
В трете - оцініть та виміряйте вагу та неохідні розміри (враховуйте що важку АКБ дуже бажано розміщати у рамі).
ПС 350 км /25кмч = 14 годин Х 200-250Втг =3-3,5 кВтг = 25-30кг = 600-1500уе (це параметри АКБ на 350 км при швидкості 25км/ч) але шлях займе реально близько 20годин.

Автор:  com [ 29 вер 2015, 07:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

А це обмеження швидкості можна зняти 25 км/год?.
Чи те від потужності мотора залежить?
Напевне, збільшення швидкості негативне вплине на дальність пробігу.

А в рамі немає місця - див. фото в першому повідомленні.

Тут ще продають і елементи і готові АКБ.
http://odessa.od.olx.ua/uk/obyavlenie/y ... cf7gl.html
Тільки я ще нічого не купив там. І не зрозумів - звідки доставка.

Автор:  lu4 [ 29 вер 2015, 09:20 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

com писав(ла):
А це обмеження швидкості можна зняти 25 км/год?.
Чи те від потужності мотора залежить?
Напевне, збільшення швидкості негативне вплине на дальність пробігу.

У всіх фірмових електровелосипедів є конструктивне (або рідше, до 5% від загалу, і більше характерне для "китайців" запрограмоване) обмеження швидкості тому швидше цей байк наврядче поїде (хоча 300-350Вт достатньо для швидкості у 30-34 км/ч) та й дальність й швидкість це оберненнозалежні категорії. Для подолання конструктивного обмеження швидкості потрібно вносити досить суттеві зміни в конструкцію - піднімати робочу напругу - модифікувати/міняти контролер й використовувати АКБ на вищу напругу (але подібне форсування ебайку зазвичай негативно впливає на ресурс компонентів і особливо редуторного двигуна)
com писав(ла):
в рамі немає місця - див. фото в першому повідомленні.

Тому й прийдеться щось "кострюлити" у випадку великої АКБ (тільки велику АКБ на 300+км ваш мотор не потягне - це додатково під 30 кг) так що Вам бажано (для великих відстаней) мати не велику АКБ (0,4-0,6 кВтг5-6кг 40-70км) яка здатна на швидку зарядку (в 1С - за 1годину) (потрібні комірки з внутрішнім опором меньше 4-5 мОм), а на це практично не здатна жодна з готових АКБ де зарядній ток не повинен перевищувати 0,2-0,4С (5-2,5 години заряд), або відмовитися від далеких поїздок (що на мій погляд при такій базі (ебайку) - вірне рішення)

com писав(ла):
ще продають і елементи і готові АКБ.
http://odessa.od.olx.ua/uk/obyavlenie/y ... cf7gl.html
Тільки я ще нічого не купив там. І не зрозумів - звідки доставка.

Хедвеї - досить важкі та об"ємні елементи.

Автор:  voraks [ 30 вер 2015, 07:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

doc1972 писав(ла):
предлагаю 18650,подробнее тема viewtopic.php?f=63&t=687
да и сборку можно заказать "под ключ",цена получается вполне демократическая.

Поддерживаю. Тем более, у ячеек 18650 энергоёмкость на кг веса выше чем у монстр-пакетов и хедвеев, и цена замены одной пропавшей ячейки намного дешевле.

Автор:  com [ 30 вер 2015, 08:33 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

От якби ми з doc1972 жили в одному місті - то було б простіше.

А то здохне один елемент або 2-3 і що далі?

А при -5 вони працюють. Або при -10?

Автор:  voraks [ 30 вер 2015, 09:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

Уважаемый com, не бойтесь низких температур. Я ездил на электро самокате (на LiPo аккумуляторе 37В/16Ач) зимой и ничего не случилось. Просто храните аккумуляторы в теплом помещении и все будет хорошо.

Из практики могу сказать, что при возможности прямо сейчас купить LiPo (народные котлеты), LiFe (цилиндры/пакеты) или LiOn (18650) для электро велосипеда, я бы выбрал LiOn (18650). LiPo (народные котлеты) после 1,5 лет эксплуатации пошло вздутие ячеек, вследствие чего снизилась общая емкость аккумулятора до 13Ач (и очевидно возросло внутреннее сопротивление). Стоимость замены 1 ячейки LiPo получается очень высока (от $20) , т.к. надо брать сборку (мин. $60). При этом разобрать сборку не так уж и просто из-за их склеивания между собой на двухстороннем скотче (пробовал лично).

Аккумуляторы LiOn (18650) можно подобрать по емкости так, что они будут работать в режиме пикового разряда не более 1С, что существенно продлит их срок жизни. Тем более, для оперативной замены вышедшей из строя ячейки, сборку можно не варить контактной сваркой, а спаять мощным (100-150Вт) паяльником (тоже есть практика, ячейки при пайке даже не успевали нагреться выше критической температуры. длительность пайки одной ячейки не превышала 1-2 секунд)

Автор:  Романтик [ 30 вер 2015, 09:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

com писав(ла):
От якби ми з doc1972 жили в одному місті - то було б простіше.

По моему, сейчас по Украине вообще никаких проблем - в одном городе или разных. Сегодня занес на НП посылку, завтра она у получателя.

Автор:  lu4 [ 30 вер 2015, 15:44 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Акумулятори для е-байка

voraks писав(ла):
Из практики могу сказать, что при возможности прямо сейчас купить LiPo (народные котлеты), LiFe (цилиндры/пакеты) или LiOn (18650) для электро велосипеда, я бы выбрал LiOn (18650). LiPo (народные котлеты) после 1,5 лет эксплуатации пошло вздутие ячеек, вследствие чего снизилась общая емкость аккумулятора до 13Ач (и очевидно возросло внутреннее сопротивление). Стоимость замены 1 ячейки LiPo получается очень высока (от $20) , т.к. надо брать сборку (мин. $60).

Наскільки пам"ятаю у Вас Zippу, а не "народні", а вони гірші.
ПС "народні" це такі http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html

Сторінка 1 із 3 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/