Син проїхався і притягнув в руках. На ручку газу не реагує, інколи двигун в певному положенні моторколеса дригнеться і все. Добрались до контролера, роз'єм двигуна трохи підплавився, але контакт був. Без холів контролер не запускається. Живлення холів присутнє. Холи перевіряли мультиметром повільно обертаючи моторколесо. Два змінюють напругу від нуля до 4,5В, а один ні. Зняли і розібрали моторколесо. Виявилось що герметик який тримав плату холів пересох і відпав, Датчики Хола зрушились з місця посадки, один взагалі випав із пазів. Вставили, замазюкали термостійким герметиком і зібрали до купи. Роз'єм перепаяли на ХТ60. Зборка ще та морока я вам скажу. Все запрацювало. Потрібно ще розібрати батарею для ревізії, глянути що там робиться за декілька років. Чи ніщо не відкрутилось і чи ніхто не опух
.
Додаткові файли:
photo_2023-09-25_12-32-50.jpg
Додаткові файли:
photo_2023-09-25_12-32-56.jpg
Додаткові файли:
photo_2023-09-25_12-33-06.jpg
Додаткові файли:
photo_2023-09-25_12-33-15.jpg
Краще б вийняти піни (самі контакти) з корпусу, буде надійніше і менше місця буде займати. Це штатний контролер без залудження шунта зробив такий нагрів...?