Поточний час: 29 бер 2024, 16:52

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 232 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#50785Повідомлення 28 січ 2018, 00:54 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Не бойтесь, стоят отлично.я вчера разобрал деда акум для ревизии, ячейки стоят как влитые.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#50786Повідомлення 28 січ 2018, 01:08 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
И ещё, перед сборкой обязательно проверте напряжение на ВСЕХ ячейках.я понадеялся что они все провереные, штук пять проверил и все.собрал батарею, попаял балансировочные провода перед подключением начал проверять напряжение на разъёмах(бмс от ярослава) а на седьмой ячейке 2.6в.думал что то с разьёмом.проверяю на самой ячейке а там та же напруга.в общем дозарядил её и отдал батарею деду.сейчас после двух месяцев разобрал для проверки, на всех ячейках по 4.17в, а на этой 3.8в.позвонил лу4 у него одна была из этой складчины, думал он брак поменяет, но увы, предложил купить, пришлось покупать.сейчас выровнял вручную на всех ячейках по 3.9в, отключил бмс и отдам в понедельник деду до весны на хранение, а весной посмотрим по напряжениям, если что буду менять ячейку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#50787Повідомлення 28 січ 2018, 01:13 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
А это батарея из таких же ячеек на велосипеде сына
Додаткові файли:
IMG_20171025_172651.jpg
IMG_20171025_172651.jpg [ 929.62 КБ | Переглядів: 7127 ]
корпус из площадки электроных весов, тонкая нержавейка, пополам разрезаная и свареная.верхнюю крышку делал из алюминиевого уголка и листа.если нужно могу фотки подробно кинуть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#50958Повідомлення 29 січ 2018, 20:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Сегодня перед сборкой сфоткал внутрености аккума
Додаткові файли:
20180129_120043.jpg
20180129_120043.jpg [ 1.74 МБ | Переглядів: 7088 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#50983Повідомлення 30 січ 2018, 02:10 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Между собой пакеты клеили чем нибудь, или только лакоткань и сжимаются скотчем. Дно корпуса не ровное, на чем они там лежат? Все советуют класть ячейки плашмя, но я перечитал кучу инфы, и нигде не нашел указания от производителя что надо только плашмя, или желательно плашмя. Указано только остерегайтесь сдавливания, заламывания, прокалывания, перегрева, ударов, дайте место для раздувания 5%. Вот рекомендации производителей которые удалось найти. Про расположение в пространстве ни слова.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#50989Повідомлення 30 січ 2018, 07:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Пакеты клеил так. На пакет паралкльно контактам пару полосок двухстороннего скотча тонкого(сестра притащила с завода какой то зверский),потом лакоткань и опять скотч и следующий пакет. Дно корпуса пришлось обработать, убрал все перегородки и выступы, батарею положил на толстый двухстороний скотч.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#51226Повідомлення 02 лют 2018, 14:24 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Город Киев
Дякував (ла) 8 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровелосипед
Хочу електротранспорт: электромобиль
Скажите к чему вы подключали провод из D+ на бмс плате от mr.Dream?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#53872Повідомлення 12 бер 2018, 02:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Дійшли руки до блока живлення. Може кому ще знадобиться. Напруга задається TL431 через оптопару, два плеча резисторів обведені прямокутниками, одні зелені, други червоні. Резистори зєднані послідовно.
Додаткові файли:
P1018270.JPG
P1018270.JPG [ 311.2 КБ | Переглядів: 6978 ]
Замість одного резистора 43к було підібрано 30к постійний і 10к змінний. Поскільки китайчики залишили багато вільних отворів на платі, то змінний резистор якраз став на вільне місце. Обведений червоним. Напруга регулюється в межах 65,7-71,4В. Не знаю лише в якому плечі краще ставити резистор в + чи в -. Я поставив в +, але там є завязка з вихідними мікросхемами, це краще чи гірше не відомо. Цифрами вказана приблизна температура на основних вузлах при струмі навантаження 3А. Думаю це все, на що здатні подібні блоки.
Додаткові файли:
P1018273.JPG
P1018273.JPG [ 279.57 КБ | Переглядів: 6978 ]
Вентилятор охолодження довелося розвернути на нагнітання. Різниця в температурах приблизно 10 градусів між видуванням на зовні. Струм з 2А до 3А підняв добавкою куска ніхрому до вихідного резистора
Додаткові файли:
P1018274.JPG
P1018274.JPG [ 223 КБ | Переглядів: 6978 ]
Блок мабуть має значні пульсації, осцилографом не перевіряв, але дешевим мультиметром напругу заміряти неможливо, мультиметр глючить повністью. Тепер цікаво чи не зашкодить така зарядка літію?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#56703Повідомлення 21 квіт 2018, 23:02 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Продовження мучання свинячого блока зарядки. Ніякі рекомендації viewtopic.php?f=63&t=2108&p=54962&hilit=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B0#p54950 не допомогли. Змальована частина схеми
Додаткові файли:
SAM_01761.JPG
SAM_01761.JPG [ 216.24 КБ | Переглядів: 6932 ]

Фото цієї частини
Додаткові файли:
01731.JPG
01731.JPG [ 1.92 МБ | Переглядів: 6932 ]

Зарядка працювала при струмі 2,8-2,9А потім плавно знижувала струм до 0,7А і відключалась. Включити було не можливо поки напруга на акумуляторі не знизиться, або потрібно вплинути на мікросхему LM324, але струм навантаження повинен бути більше 0,7А. В результаті експериментів випадково подав +60В на 8 вивод LM324 (показано стрілкою), проскочила іскорка і перестав працювати вентилятор і двокольоровий світлодіод. Тобто один ОУ мікросхеми згорів, але зарядка почала працювати як звичайний блок живлення. Вмикається завжди і при досягненні виставленої напруги струм плавно знижується до 0. Вентилятор запустив перемичкою.
Запитання знатокам - міняти ЛМку чи ні, чим грозить такий режим. Яку функцію виконує HCF4060, це ніби таймер, що він там щитає. В нього на виводах постійно міняється сигнал -0,2в 11,8в з частотою в декілька секунд. На виході блока напруга стабільна, струм стабільний, нічого ніде не блимає, для чого ці імпульси не зрозуміло.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#57209Повідомлення 30 квіт 2018, 18:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Дошло дело до зарядки батареи 17S, блок для свинца выдает до 3А
Додаткові файли:
SAM_01531.JPG
SAM_01531.JPG [ 1.75 МБ | Переглядів: 6866 ]
По мере увеличения напряжения и набора емкости ток падает
Додаткові файли:
SAM_01401.JPG
SAM_01401.JPG [ 1.74 МБ | Переглядів: 6866 ]
Корпус батареи решил переделать, родной типа "бак" маленький и не сильно комфортный аккумуляторам. Аккумуляторы лежат горизонтально и места хватает на все. Нужно еще покрасить и крышку сделать
Додаткові файли:
SAM_01891.JPG
SAM_01891.JPG [ 1.76 МБ | Переглядів: 6866 ]
Додаткові файли:
SAM_01901.JPG
SAM_01901.JPG [ 1.76 МБ | Переглядів: 6866 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#57221Повідомлення 30 квіт 2018, 20:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
На ходу, польові випробування.
Додаткові файли:
SAM_01951.JPG
SAM_01951.JPG [ 1.71 МБ | Переглядів: 6857 ]
ключ запуску перенесений з аккумулятора на руль
Додаткові файли:
SAM_01971.JPG
SAM_01971.JPG [ 1.71 МБ | Переглядів: 6857 ]
прилад показометер
Додаткові файли:
SAM_01981.JPG
SAM_01981.JPG [ 1.67 МБ | Переглядів: 6857 ]
Гніздо зарядки і реверсний тумблер перемикає прилад для обрахунку при зарядці.
Додаткові файли:
SAM_02021.JPG
SAM_02021.JPG [ 78.67 КБ | Переглядів: 6857 ]

Результати випробувань. На першій передачі при інтенсивному розгоні і пасажирі 90кг. струм 22А (обмеження контролера). (22*70=1540Вт)(22*66=1452Вт) Тобто моторколесо розвиває 1,5Квт. При русі по прямій 5-6А (5,5*66=363Вт) При підйомі приблизно 30 градусів 22А. Грузили 165кг+вага велосипеда близько 50кг на підйом 30 градусів насилу витягнув, але витягнув. Спідометра ще нема, але біжить достатньо швидко. Пока знущання закінчились.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#57229Повідомлення 30 квіт 2018, 22:15 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Цікавий тест, але зимою не їздіть, не потрібно. https://www.youtube.com/watch?v=L8lj2rlmsbM


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#57448Повідомлення 03 трав 2018, 20:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Перша "дальня" поїздка. На 14км витрачено 3,22Аг при напрузі 63В. Приблизно 14,5Вт на кілометер. Перша передача, швидкість близько 25км/год. Латки на асфальті добряче відчуваються. За день пройдено близько 30км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#58142Повідомлення 11 трав 2018, 23:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Не дает покоя контроллер. Нашел схему близкую моей
Додаткові файли:
контролер.jpg
контролер.jpg [ 229.39 КБ | Переглядів: 6770 ]
Мои провода viewtopic.php?f=48&t=2222#p45056 Есть пары проводов папа-мама белые, оранжевые, синие. Думаю это круиз-контроль, электронный тормоз (может рекуперация) и самообучение. Если их попробовать втыкать друг в друга не опасно это для контроллера? Может кто встречал такой контроллер? Или у кого есть схема скиньте пожалуйста.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#58420Повідомлення 16 трав 2018, 12:18 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Возник вопрос по прямоприводному моторколесу. Как легко оно должно крутиться. Его что то останавливает. Вот и думаю его магнитное поле так держит, или подшипники зажаты. Как то туго оно идет, а это лишний расход батареи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 232 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group