Поточний час: 27 квіт 2024, 14:18

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 72 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#132876Повідомлення 27 трав 2023, 17:20 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Leon29 писав(ла):
Синусний контролер безщіточного типу
Модель P16-K1-V1


Это всё понятно и без переводов :lol:

А вот распиновка?! Какой разъём за что отвечает? Какие контакты/цвета на какие цепи идут?

В первую очередь, конечно, хотелось бы оторвать "душилку".

В пучке проводов встречаются 2 пустых 4-контактных разъёма, 3-контактный, и пара 2-контактных пустых. Вот, кто-то из них наверняка ждёт свою перемычку чтоб отключить душилку. Но куда?!?! O_o

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132877Повідомлення 27 трав 2023, 20:30 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
А з чого вирішили що є душилка?
В мене фет 20" з АКБ 36 в то десь так їде, ну може трохи швидше. Контролер там поміняв , тобто працює на 100%.
У Вас колеса маленькі, то дуже швидко не поїде


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132879Повідомлення 27 трав 2023, 21:53 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
IoN1 писав(ла):
А з чого вирішили що є душилка?

Мой ПРЕДЫДУЩИЙ велик на 350 ватт разгонялся до 37 км/ч с горки. Этот же, вроде бы по всем признакам 500-ваттный, "упирается" в 28 км/ч, причём одинаково и С горки и В горку. Т.е. запас по мощности точно есть, и вниз он должен катиться существенно быстрее!

Потихоньку разбираюсь с разводкой. Контроллер, судя по всему, "кастомизированный" под именно эту конфигурацию электрооборудования, т.к. выходят комбинированные разъёмы "Блок кнопок и переключателей на левой ручке" 6-пиновый, и "Ключ+ручка+индикатор" 5-пиновый. Один из пустых разъёмов — явно под блок поворотников, туда выведен соответствующий переключатель. Займусь попозже, опыт есть! {!_!}

Остался непонятным один свободный 4-пиновый разъём, "зелёный + синий + красный + жёлтый", и один 2-пиновый "чёрный + красный" (явно какое-то питание). Первый из них, скорее всего, или под "переключатель скоростей", или под "противоугонку". Попытаюсь нарыть в инете что-нибудь похожее...

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132880Повідомлення 28 трав 2023, 09:09 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Новий контролер поставити і буде 100% швидкості, задоволення це надзвичайно дороге , 400 грн


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132885Повідомлення 28 трав 2023, 10:28 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
IoN1 писав(ла):
Новий контролер поставити і буде 100% швидкості, задоволення це надзвичайно дороге , 400 грн


Так-то любой дурак сможет!!! :bravo: Но я ж то кто?! — Я не любой! :hurra:

"Хотелось бы....
...помучаться!"

© товарищ красноармеец Сухов.

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132888Повідомлення 28 трав 2023, 13:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
GrayCat писав(ла):
IoN1 писав(ла):
Новий контролер поставити і буде 100% швидкості, задоволення це надзвичайно дороге , 400 грн


Так-то любой дурак сможет!!! :bravo: Но я ж то кто?! — Я не любой! :hurra:

"Хотелось бы....
...помучаться!"

© товарищ красноармеец Сухов.

Тоді або метод "науковго тика" або вскрити контр і виписати точки с плати, інфи в інеті валом що за що відповідає і яку назву має.... {Inet}

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132889Повідомлення 28 трав 2023, 15:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Якщо велосипед зроблений тяговим, то швидкісним його так просто не зробите. У мене наприклад 65В 22А їде приблизно 30км*год. Але тягне як мул. А тому що так двигун намотаний і так контролер зроблений. Щоб кардинально щось змінити потрібно міняти основні вузли.
Якщо у вас магнітне поле обертається наприклад 300 обертів за хвилину, то ви ніяк 600 обертів не зробите. Можна підвищенням напруги добитись скажемо 320 і все.
Це нормально коли ейфорія від нової покупки і хочеться суттєвого вдосконалення.
А по контролеру дайте фото проводів і загальними зусиллями щось проясниться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132896Повідомлення 29 трав 2023, 11:11 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Виробники лісапету мені звісно імпонірують своїм піклуванням у вигляді дощовика у комплекті як бонус, але могли б і вкинути пару квадратних метрів гнучкої соняшної батареї для зарядки акумулятора)).

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132897Повідомлення 29 трав 2023, 11:17 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Leon29 писав(ла):
Якщо велосипед зроблений тяговим, то швидкісним його так просто не зробите. У мене наприклад 65В 22А їде приблизно 30км*год. Але тягне як мул. А тому що так двигун намотаний і так контролер зроблений. Щоб кардинально щось змінити потрібно міняти основні вузли.
Якщо у вас магнітне поле обертається наприклад 300 обертів за хвилину, то ви ніяк 600 обертів не зробите. Можна підвищенням напруги добитись скажем

А чому б не перевірити що "гальмує" швидкість. "Крутнути" колесо без навантаження та заміряти обороти в хвилину, чи осцилогрфом поміряти кругову швидкісь, а потім вирішити що "душе" - нехватка струму чи кругова частота.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132899Повідомлення 29 трав 2023, 13:36 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Міряйте оберти за хвилину. Струм в холосту буде мізерний 1-1,5А. Перемикач передач на ньому є?
Звичайні контролери за звичай мають виводи:
вибір швидкості
ПАС
рекуперація
автопілот
спідометер
самообучалка
Схеми конкретно вашого контролера ви навряд чи знайдете. Потрібно логічно методом виключення, або методом тику визначати виводи. У мене був цілий жмут не задіяних проводів. Я взяв аркуш паперу, ручку і почав підписувати спочатку те що очевидно (живлення, двигун, ПАС, сигналізація, передачі і т.д) Решта були багато парні по кольорах і роз'ємах папа-мама. Методом тику (наприклад сірий із сірим, зелений із зеленим) знайшов круїз контроль, рекуперацію або електротормоз, дитячий режим. З'єднував одну пару і дивився що змінилось в поведінці. Все в холосту з вивішеним моторколесом.
Можливо у вас не всі передачі задіяні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132900Повідомлення 29 трав 2023, 14:46 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Leon29 писав(ла):
Звичайні контролери за звичай мають виводи:
вибір швидкості
ПАС
рекуперація
автопілот
спідометер
самообучалка
ні.

З автопілотом то мабуть надзвичайно рідкісний і дорогущий....ще жодного разу такий не випробував. З Тесли якоїсь мабуть


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132901Повідомлення 29 трав 2023, 18:06 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
IoN1 писав(ла):
З автопілотом то мабуть надзвичайно рідкісний і дорогущий....ще жодного разу такий не випробував. З Тесли якоїсь мабуть
:D у велосипеді це не той що дорогу бачить, а той що швидкість запам'ятовує. Весь час газувати не потрібно, він сам підтримує задану швидкість. Круіз контроль ще називають. В багатьох не дорогих контролерах є.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132902Повідомлення 29 трав 2023, 19:51 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
По быстрому.

Контроллер вскрыл. Более/менее разобрался.

Переключение "скоростей" есть, но не работает.

Зато круиз-контроль на плате есть ;)

Подробнее, с порнушкой — чуть позже.

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132903Повідомлення 29 трав 2023, 21:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Щоб не гадати , треба підкинути інший контролер і буде зрозуміло . А так чи то мотор так намотаний , що більше не їде , чи дійсно є глушилка.
Те що він 500 вт то ні про що. Є швидкісні мотори 8 Т, є тягові 16 Т. А є щось середнє 12 Т. В мене є і 8 і 12. 8 Т швидке , Тай тягне якщо вливати 1000 вт , сам мотор 300 вт бафанг


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132971Повідомлення 05 черв 2023, 20:46 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Итак, вот вам плата контроллера. Судя по всему, вариация на тему KU60, KU63, KU93, KU123.

Порадовал входной конденсатор 680 мкФ х 63В. Также, на "промежуточном" (после ключа зажигания) питании VCC тоже есть электролит И даже плёночник! :hurra: Качество пайки весьма хорошее, как для китайцев. Правда, смущают MOSFET -ы, вбитые в плату "по самые... эти самые", но это, понятно, для компактности. Тип транзисторов: RU7088R (60V, 5…10 mOhm, 6.8 nF, 120…90 A). Запас по напряжению минимальный, добавить батарею до 14S уже не выйдет, по крайней мере без замены MOSFET-ов.

Пластина, к которой прикручены транзисторы (каждый через свою термопрокладку), прижимается к корпусу, с хорошим количеством термопасты почти по всей площади. {!_!}

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Общий вид
Askmy-U14_Cntr_PCB_1.JPG
Askmy-U14_Cntr_PCB_1.JPG [ 171.84 КБ | Переглядів: 1591 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Термопаста
Askmy-U14_Cntr_PCB_ThermoGrease.JPG
Askmy-U14_Cntr_PCB_ThermoGrease.JPG [ 194.82 КБ | Переглядів: 1591 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Вид сбоку
Askmy-U14_Cntr_PCB_2.JPG
Askmy-U14_Cntr_PCB_2.JPG [ 234.79 КБ | Переглядів: 1591 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Ещё вид
Askmy-U14_Cntr_PCB_3.JPG
Askmy-U14_Cntr_PCB_3.JPG [ 265.89 КБ | Переглядів: 1591 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Конденсатор на входе
Askmy-U14_Cntr_PCB_Cap1.JPG
Askmy-U14_Cntr_PCB_Cap1.JPG [ 254.03 КБ | Переглядів: 1591 ]

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 72 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group