Поточний час: 01 лист 2024, 02:38

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 73 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#107899Повідомлення 11 лип 2020, 22:21 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
https://mind.ua/news/20213148-tesla-ogo ... i-batareyi
Tesla оголосила дату Battery Day, на якому представить нові дешеві батареї
Акумулятори дозволять знизити вартість електромобілів до звичайного авто
Компанія Tesla оголосила дату проведення масштабного заходу під назвою Battery Day. Спочатку він мав відбутися в квітні, але потім його було скасовано через пандемію коронавірусу, повідомляє engadget.com.

Компанія зволікала з оголошенням нової дати, оскільки захід планується очний, а не виключно онлайн.

І ось нарешті дата стала відома – 22 вересня Tesla представить дешеві батареї, які дозволять знизити вартість електромобілів до ціни звичайних автівок.

Battery Day пройде на головному підприємстві компанії у Фрімонті (США).

Одночасно відбудуться щорічні збори акціонерів.
Передбачається, що в цей день Tesla представить розробки, що ведуться в рамках проекту Roadrunner. Мова йде про більш доступні акумуляторні батареї, які у великих масштабах випуску дозволять значно знизити вартість електромобілів (планка, до якої прагнуть в Tesla – менше $100 на 1 кВт/год акумулятора). Це дозволить опустити ціну до рівня автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння.

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Востаннє редагувалось Mir-on 15 лип 2020, 00:15, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107901Повідомлення 11 лип 2020, 22:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 615 Подякували 282
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah S-BmS Jikong,VOTOL EM-50S 60amp, DD-Rear 45mm(GTS3000)...
Режим Ждуна включен {!_!} :D

_________________
Evel EndurО 18", 61,2v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 18", Votol EM80GT...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107905Повідомлення 12 лип 2020, 07:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
вкусная цена

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107910Повідомлення 12 лип 2020, 08:17 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 133 Подякували 210
Мій електротранспорт: Электра 2
Так бензин тоже подешевел :lol:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107914Повідомлення 12 лип 2020, 09:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
sokol писав(ла):
Так бензин тоже подешевел :lol:

хде?
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/svg.php?grad=1&sync=1

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108032Повідомлення 14 лип 2020, 12:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 8 Подякували 118
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Утка. Это обычный литий-ион,какой был с 12 года. Там новый органический жидкий электролит с добавками,замедляющими деградацию. Дешевле они для Тесла,потому что был разорван контракт с жадным Панасоник. Пользователь девайса получит по обычной цене. Инвесторы жадно хотят денег и нагоняют старые финансовые убытки в млрд.долл. прошлых лет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110798Повідомлення 23 вер 2020, 11:40 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
https://mind.ua/news/20216134-grandiozn ... -ilon-mask
Грандіозний Battery Day: чим дивував Ілон Маск
Відмова від кобальту, нові акумулятори, дешевий електрокар та топова Model S з найбільшим запасом ходу у світі
Як і було анонсовано 22 вересня американський автовиробник Tesla провів захід під назвою Battery Day. Пряма трансляція відбувалась на сайті компанії.
Попри грандіозні обіцянки, які підігрівали інтерес, як до компанії, так і до її революційних технологій, за день до заходу Ілон Маск «остудив очікування», заявивши, що хоча на Battery Day буде оголошено про великі зміни, у Tesla піде пара років, щоб втілити їх в життя.

Революція в галузі – Tesla випускатиме власні акумулятори.
Як і більшість автомобільних компаній, Tesla закуповує акумулятори у великих виробників, тому може зосередитися на своїй основній місії: створення електромобілів. Компанія Маска купує їх у Panasonic, LG і CATL.
Ще до заходу, Маск, традиційно через Twitter, повідомив, що для того, щоб задовольнити власний попит автовиробнику доведеться самостійно випускати акумулятори, але і від закупівель у інший виробників компанія не відмовиться
На заході ж, він презентував новинку від Tesla, яка отримала індекс 4680 (перші дві цифри означають діаметр циліндра в міліметрах, а дві другі – його довжину). Ємність нових акумуляторів в п'ять разів більша, ніж у колишніх типу 2170. Між тим, запас ходу електрокару з такими акумуляторами збільшиться всього на 16%,а не уп’ятеро. Найважливішою характеристикою новинки є те, що в перерахунку на кіловат-годину нові акумулятори на 14% дешевше попередніх.
Експериментальна лінія із виробництва нових акумуляторів буде запущена протягом року, а повноцінне виробництво розпочнеться, за попередніми оцінками, до кінця 2022 року.

Зустрічайте, Model S Plaid – електрокар із найбільшим запасом ходу у світі
Маск під час заходу представив топову версію Model S, яку компанія винагородила збільшеною батареєю та трьома електромоторами замість двох. Від нуля до сотні автівка розганяється за менш ніж 2 сек, максимальна швидкість складає 322 км / год.
Маск розповів, що автівка під час проходження випробувань на трасі Нюрнбургринг побила абсолютний рекорд для серійних машин. Сам гендиректор Tesla час проходження кола не розкрив, однак досі рекорд належав Lamborghini Aventador SVJ – 6 хв 44,97 сек.
Ціна вказана на сайті Tesla і становить $139 990. Авто стане доступним наприкінці 2021 року.

При надії: у Tesla скоро з’явиться новий катодний завод
Маск сказав, що Tesla збудує новий катодний завод для своїх акумуляторів в Північній Америці, що є частиною прагнення знизити витрати на ланцюжок поставок і спростити виробництво катодів. Компанія також анонсувала, що внесе поліпшення в свій технологічний процес, що здешевлює катоди на 76% і не продукуватиме стічні вод
Де саме з’явиться завод компанія не розповіла, однак у липні Маск натякав на місто Талса в Оклахомі, як потенційне місце для майбутніх проектів.

Ні кобальту.

Маск анонсував, що Tesla планує відмовитися від використання кобальту в своїх катодах. Кобальт часто добувають в умовах, які порушують права людини, що дало поштовх до пошуку інших матеріалів для його заміни.
Маск не назвав терміни, коли компанія перестане використовувати кобальт, але сказав, що це значно здешевить батареї автовиробника.

Нова мета – автомобіль за $25 000

Маск оголосив, що протягом наступних трьох років у продаж надійде відносно дешевий електрокар, базова ціна якого складатиме $25 000. Ходять чутки, що новинка отримає назву Model C, але це питання ще остаточно не узгоджене. Деталей про автівку наразі практично не відомо.

Не електрокарами єдиними: Tesla може стати електроенергетичною компанією

Як повідомляє The Verge, раніше цього року Tesla представила новий продукт під назвою Autobidder, який дозволяє клієнтам продавати енергію назад в мережу, коли вона їм не потрібна. Можна назвати це віртуальною мережею електростанції. Як пише видання, Tesla також подала заявку на роль постачальника електроенергії у Великобританії.
В мережі також з’явились світлини з однієї презентації компанії, з яких випливає, що нові акумуляторні елементи власного виробництва Tesla будуть «підходити для транспортних засобів, прив'язаних до електромережі».
«За допомогою інтелектуальної мережі водій повинен мати можливість зробити свій автомобіль доступним для зарядки або розрядки, коли він стоїть вдома або на роботі, щоб встановити максимальні і мінімальні точки зарядки, щоб була можлива наступна необхідна поїздка… Це матиме величезне значення для володіння електромобілями Tesla і того, як клієнти можуть монетизувати свої автомобілі в якості батарей на колесах. Але не чекайте, що Маск оголосить Tesla другим пришестям PG & E. Хоча є сенс в тому, щоб зайняти позицію на енергетичних платформах, Tesla все ще далека від того, щоб стати власною компанією», – йшлося в презентації.

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110803Повідомлення 23 вер 2020, 20:42 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Mir-on писав(ла):
https://mind.ua/news/20216134-grandioznij-battery-day-chim-divuvav-ilon-mask

Ємність нових акумуляторів в п'ять разів більша, ніж у колишніх типу 2170. Між тим, запас ходу електрокару з такими акумуляторами збільшиться всього на 16%,а не уп’ятеро.


Я сам пытался понять эту математику, но так и не понял прикол маркетинга. Если банка в 5 раз больше по объему, то с такой же химией будет в 5 раз больше запасенной энергии.

Имеем 2170, т.е. 3,14×(21/2)²×70мм=24,25см³ и 4680, т.е. 3,14×(46/2)²×80мм=133см³, т.е. объем да, в 5+ раз больше, но как и с переходом с 18650 на 2170 прибавка к энергоплотности не кардинальная (16% с сегодняшней химией).

На слайде слева было именно ×5 energy, ×6 power, +16% range, вот эти 16% и есть 1,16×260Втч/кг=300Втч/кг.

Додаткові файли:
Screenshot_20200923-083533_YouTube.jpg
Screenshot_20200923-083533_YouTube.jpg [ 50.72 КБ | Переглядів: 8706 ]


Маск месяц назад в твиттере говорил, что по его мнение аккумуляторы с плотностью в 400Втч/кг появятся через 3 года. Это как раз примерно +50% от 260Втч/кг, что есть сегодня.

На слайде по середине представлено, что помимо +16% к пробегу из-за другого формфактора, еще получат +20% из-за анода и 4% из-за катода, в добавок еще 14% из-за использования всего пространства в корпусе ВВБ, т.е. один большой цельный модуль, как элемент конструкции кузова аля топливный бак в крыле самолета. Это все вместе дает на 54% больше пробега в том же корпусе ВВБ, т.е. на тот же объем, думаю вес новой ВВБ будет слегка больше. Но помимо плюс половины пробега ориентировочно через 3 года сама стоимость кВтч производства батареи должно подешеветь на 56%. Т.е. один кВтч да, будет дешевле, но в батареи будет на 54% кВтч больше, т.е. если например новая 100кВтч батарея сегодня стоит 20к $ (по цене 200$/кВтч), то через три года вместо нее будет ВВБ на 154кВтч стоимостью 13,75к $ (по цене 88$/кВтч).

Но круче всего будет с базовыми версиями. Например ТМ3 и ТМУ имеют 50кВтч в базе. По 200$ цена ВВБ 10к $. Через три года имеем 77кВтч (то что сегодня у лонг рендж) по цене 6,78к $. Т.е. базовые версии будут как сегодняшние дальнобои по еще дешевле цене.

П.С: я так понимаю если пробег на одной зарядке будет ~800км, то за пол часа можно будет зарядить на СЧ 500-600км, что по сути поставит жирную точку в вопросе полной замены капиилок на ЭМ. Вопрос лишь сколько батарей будут успевать клепать, чем и озадачился Маск.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110814Повідомлення 24 вер 2020, 09:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач



_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110816Повідомлення 24 вер 2020, 10:10 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
DeLike писав(ла):
Я сам пытался понять эту математику, но так и не понял прикол маркетинга. Если банка в 5 раз больше по объему, то с такой же химией будет в 5 раз больше запасенной энергии.

А что тут понимать.
Если обьем банки вырос в пять раз то поверхность этой банки (она же охлаждаемая) выросла всего лишь в три раза - а значит она не может отдавать такой мощности как меньшая банка в связи с отсутствием надлежащего ее охлаждения - а значит она "полупустая".

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110817Повідомлення 24 вер 2020, 10:33 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Танго, Вы и здесь решили "наследить"?))

Вы про плюсовой контакт ячейки 4680 и короткий путь электронов читали/смотрели?

Полупустая)))) Лишь бы ляпнуть.

Там по сравнению с 2170 в 5 раз больше размер, 5 раз больше емкость, ничего удивительного, но в 6 раз больше мощность, т.е. увеличение мощности +20% в чистом виде. Благодаря как раз всему тому, что писал выше, потери меньше->меньше нагрев, хоть и площадь охлаждающей поверхности в 3 раза больше, а не в 5.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110821Повідомлення 24 вер 2020, 12:28 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Делайк - есть размеры линейные а есть обьемные.
Линейный размер 4680 в два раза больше чем 2170, а обьемный размер в пять раз больше.
А есть еще площадь боковой поверхности - в 4680 она в три раза больше чем в 2170.
У вас все в кучу.

Если у банки не будет оребренной поверхности (для увеличения охлаждаемой поверхности) - и при этом даже хоть "золотые" (серебрянные, графеновые) электроды не будут выходить за габарит 4680 - охлаждения как у 2170 - не будет.

При работе банки участвует все ее содержимое, и внутренняя часть при одинаковой отбираемой мощности 2170 и 4680 - в 4680 будет сильнее нагрета и хуже охлаждаема.

Выход (для отдачи одинаковой мощности): либо применять более высокотемпературные материалы "начинки" банки, либо при обычной форме банки внутреннюю (ближе к центру банки) "начинку" убирать, конечно же теряя в электрической емкости банки, либо "зажимать" банку между двумя охладителями.

От материала электродов общая поверхность банки (охлаждения) - не зависит.

В видеоролике я не увидел охлаждающих радиаторов, которые "зажимают" банки батареи сверху и снизу. Где отвод тепла?

Торцовой отвод электричества (электрод-рулон в банке) используется во всех "монолитных" конденсаторах постоянной емкости, начиная с эпохи их изобретения (для уменьшения индуктивности выводов).

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110828Повідомлення 24 вер 2020, 15:45 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Сколько букв и почти все мимо. Я, к огромному сожалению, в который раз убеждаюсь, Вы не слышите других! Я не пытаюсь Вас обидеть, я говорю, как я это вижу!

Вы выдели как сделали плюсовой контакт? Вы услышали, что путь прохождения электронов сократили в 5 раз? Там даже был слайд с графиком нагрева при заряде при увеличении диаметра ячейки без каких либо новшеств. Но с новшествами они добились потерь намного меньше чем даже у 18650!

Повторяю. Они увеличели фактическую мощность на 20%. При том, что площадь боковой поверхности выросла всего в 3 раза, а емкость в 5. Если уж на пальцах. Например в 2170 было 4,8Ач, то в 4680 теперь 24Ач. Если 2170 могла давать пиково скажем 10С, т.е. 48А, то 4680 уже может 12С, т.е. 576А.

И теперь скажите мне, неужели там такие дураки, за которыми следит весь мир, что они имеют проблемы с перегревом, но все равно добавляют в мощности, вместо того, что бы ее снизить!?!?!?!

Пройдут года и Вы удивитесь, как 250кВт (1600км/час) на СЧ будут заряжать теслы не около 6 мин (+160км) с такой мощностью, а потом снижать ее, а хотя бы 15-20мин (плюс 400-550км) и потом спросите еще раз, а где же перегрев? А его намного меньше, ведь существенно снизилось вн.сопротивление!

Надеюсь так понятней.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110829Повідомлення 24 вер 2020, 16:00 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
На картинке сверху я вижу: power(мощность)-6x, range(размах, диапазон)-16%, energy(количество энергии)-5x.
Или весь мир дураки и осознают (переводят) эти слова по другому?

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#110830Повідомлення 24 вер 2020, 16:21 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Хорошо, что умеете пользоватся гугл переводчиком, но весь мир не дураки. Я описал в цифрах, а Вам все равно не понятно.
Увеличение пробега на 16% получается лишь за счет формфактора, ну ВВБ будет как минимум на 10мм выше ;) Т.е. 80мм больше чем 70мм на примерно тоже соотношение.

Что непонятного в том, что количество энергии в банке 4680 в 5 раз больше чем в 2170, а мощность с 4680 снимается в 6 раз больше чем с 2170? 6 больше 5 на ⅕ или же 20%.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 73 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 17


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group