Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Новые аккумуляторы в прессе
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=50&t=285
Сторінка 1 із 1

Автор:  doc1972 [ 21 трав 2014, 22:08 ]
Заголовок повідомлення:  Новые аккумуляторы в прессе

http://nnm.me/blogs/dgtu/novye-akkumuly ... onnyh/#cut
интересная тема,вопрос только когда это появится в свободной продаже и сколько будет стоить.



Автор:  doc1972 [ 21 трав 2014, 23:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы заряжаются в 20 раз быстрее литий-ион

вещь интересная получается,только все эти новшества как правило дальше прототипа не идут почему то,опять таки кто-то тормозит.
http://itc.ua/articles/mesyats-bez-podz ... h-batarey/ Если основное сырьё-хлопок,то по идее себестоимость должна быть поменьше чем у традиционных литий-ионных,хотя....хз,поживём-увидим,даст Бог дождемся этих чудо-батарей в свободной продаже и по приятной цене.
Попытаюсь списаться с производителем,а вдруг чего хорошего ответит,по результатам отпишусь.

Автор:  engineer [ 20 черв 2015, 15:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы заряжаются в 20 раз быстрее литий-ион

Розробка графенових суперконденсаторів зробить революцію в автотранспорті.

У Південній Кореї розроблено технологію, яка дозволить створити новий вид електромобілів, що працюватимуть не на батареях, а на суперконденсаторах.

Літій-іонні батареї, які застосовуються в більшості сучасних електрокарів, відрізняються дорожнечею і недостатньою ємністю. А сам процес зарядки займає багато часу. Вчені з Корейського інституту науки і технологій (KAIST) запропонували використовувати для зберігання енергії суперконденсатор з графенових обкладками.

Графен є модифікацією вуглецю товщиною всього в один атом. Це робить його найбільш підходящим для використання в суперконденсаторах.

Один грам графену може покрити площу 2,675 м2. Теоретично графенові суперконденсатори можуть бути використані для зберігання набагато більшої кількості енергії на кілограм у порівнянні з літій-іонними батареями.

23 травня британський журнал The Economist розповів, що технологам KAIST вдалося створити графеновий суперконденсатор, здатний заряджатися менш ніж за чотири хвилини. Надалі дослідники сподіваються розробити покращену версію суперконденсатора, яка за эмністю перевершить літій-іонні батареї. Наступним етапом стане масштабування і комерціалізація технології.

Перешкодою для здійснення цих планів може стати висока трудомісткість отримання графену. Виробничі рішення, що існували донині, не дозволяли створювати графен в достатньому для комерційного використання обсязі.

Однак поки корейці працювали над суперконденсатором, в США група дослідників з Массачусетського технологічного інституту (MIT) розробила новий метод виробництва графену, що має потенціал врешті вивести цей чудо-матеріал з лабораторії і направити його прямо в комерційне виробництво. Нова технологія використовує спеціальну камеру з рухомою підкладкою. Команда вчених вже побудувала і провела випробування зменшеної лабораторної версії такої камери і знайшла режим, при якому на підкладці утворюється високоякісний рівномірний шар графену.

Це не перший інноваційний метод для виробництва графену, розроблений вченими з MIT. У травні 2014 року та ж команда дослідників описала метод, що дозволяє створювати графен на обох сторонах базового матеріалу. Тепер вчені говорять про плани поєднати два методи, тобто створити камеру, яка вироблятиме відразу готові пластини з двох шарів графену, розділених діелектричним матеріалом.

Але саме такі пластини і потрібні для виготовлення суперконденсаторів. Якщо вдасться вирощувати їх в промисловому масштабі, вони в міру вдосконалення технології та розширення виробництва будуть стрімко дешевшати, адже графен за своїм хімічним складом – це всього лише вуглець.

Але справа не лише в ціні. Головний недолік існуючих електромобілів – тривалий час зарядки акумуляторних батарей. Так, за свідченнями користувачів, для повної зарядки Nissan Leaf (у неї батарея на 24 кіловат-години) потрібно близько восьми годин, а на повний заряд Tesla Model S (батарея на 85 КВт • год) може піти вдвічі більше часу.

Якщо для зарядки суперконденсаторів буде потрібно лише кілька хвилин, як стверджують корейські вчені, це зможе викликати перелом у свідомості широких мас автолюбителів. Коли вони побачать, що електромобілі на суперконденсаторах виграють у звичайних автомобілів як за економічністю, так і за запасом ходу і зручністю в експлуатації, звичайно, всі не побіжать купувати собі новий транспортний засіб. Щоб відбулися незворотні зміни і в світовому автопромі, і на авторинку, і в інфраструктурі автобанів, потрібно близько двох десятиліть. По суті, це той час, який потрібно, щоб виросло нове покоління автолюбителів, яке не знає запаху бензину.

Автор:  Stalker_W [ 29 бер 2016, 09:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

Мировой рост производства аккумуляторов. По диаграмме видно, что подключаются новые фирмы. Странно, что нет winston battery.
Зображення

Автор:  ZaxaR.tv [ 29 бер 2016, 22:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

Вот это очень интересно!

Всегда верил что СЛАВЯНЕ лучшие технари в мире!
http://5thelement.ru/5-th-element/akkum ... tsiya.html

Автор:  paskalex [ 29 бер 2016, 22:29 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

ZaxaR.tv писав(ла):
http://5thelement.ru/5-th-element/akkumulyatornaya-revolyutsiya.html
Поки не буде прямого лінка на сторінку з кнопкою "BUY", все це класні казочки.
Ми живемо в матеріальному світі. Ми навіть не "китайські інвестори".


Оффтоп
По гуглозапиту "Ху Юаньпин" - одна тільки мова про чеські батарейки. Дивний якісь "інвестор".

Автор:  voraks [ 30 бер 2016, 06:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

Аналогия с канистрой: если ее положить горизонтально - ёмкость увеличиться :) . Или что-то в заметке недосказано, или очередной фейк.

Автор:  ZaxaR.tv [ 31 бер 2016, 00:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

Стоян может сможете найти контакты Этого организатора ? http://www.electromobile360.ru/2016/03/tri-kitaiza.html

Автор:  ДядяВася [ 12 лип 2016, 12:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

В Австрии изобрели аккумулятор в 2 раза легче, чем у Tesla:
http://hvylya.net/news/digest/v-avstrii ... tesla.html

Автор:  paskalex [ 12 лип 2016, 13:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Новые аккумуляторы в прессе

ДядяВася писав(ла):
В Австрии изобрели аккумулятор в 2 раза легче, чем у Tesla:
http://hvylya.net/news/digest/v-avstrii ... tesla.html
https://www.facebook.com/kreiselelectric/



Трохи раніше вже писав про їх конверсовану Skoda Yeti - http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=13621#p13621

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/