Поточний час: 27 квіт 2024, 19:41

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 143 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Наступ.
Автор Повідомлення
#90391Повідомлення 12 вер 2019, 22:05 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Vinnitsa
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Слепой не увидел.... Есть Зрячие ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90397Повідомлення 12 вер 2019, 22:21 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
вполне допускаю... :D
Тут арбитр Goga65. Как только он напишет, что Oleg таки помог решить проблему - "карцер" сразу отменяется! :hurra:

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90399Повідомлення 12 вер 2019, 23:12 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Kbplug писав(ла):
Пропоную ідею саморобного MPPT для зарядки акумулятора.
2. Приєднуємо до панелей паралельно конденсатор немалої ємності.
3. Ардуїна міряє на конденсаторі напругу і якщо вона вища за задану відкриває транзистор і струм тече в акумулятор,

Бiля МРТТ це навiть близько не стояло. Це просто ще один проект працевлаштування Ардуiно та людей, якi окрiм С++ мало що чули.
Що заважатиме прямо пiдключити таку батарею до акумулятора? Що дасть той конденсатор та якесь включення?
З точки зору енергетики - тiльки зайвi втрати, з конструктивноi- зайвий клопiт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90407Повідомлення 13 вер 2019, 07:16 
Не в мережі

Звідки: Лохвиця
Дякував (ла) 6 Подякували 16
Ардуїна це як інструмент, її можна замінити чим завгодно, хто чим вміє, я С++ взагалі не знаю я малював у FLProg.

Конденсатор потрібен для накопичення енергії від сонячних панелей у момент коли транзистор закритий. Коли сонця мало напруга на панелях може виростати вище напруги MPPT, конденсатор при цьому заряджається до певного значення (близького до точки MPPT) і коли він зарядився то транзистор відкривається, конденсатор при цьому розряджається на навантаження, коли напруга на конденсаторі падає нижче певного значення, то транзистор закривається і конденсатор знову заряджається. Тобто напруга на конденсаторі коливається в межах точки напруги максимальної потужності в межах 3-5В. На практиці при слабій сонячній активності транзистори відкриваються на короткий час і імпульсами передають енергію навантаженню.

Я точно не знаю які струми йтимуть в акумулятор при розряджанні на нього конденсатора, можливо для зарядки акумулятора ще треба невеличке допрацювання схеми.

Ця ідея реалізована на практиці для нагріву води в бойлері і теплої підлоги і працює із початку року. Звісно можливо спеціалізовані MPPT контроллери працюють трохи ефективніше, бо тут не враховується температура панелей і інші показники, а просто підтримується напруга близька до напруги максимальної потужності.

Сам то я заряджаю електровелосипед від сонця через Дельту без MPPT вона від постійної напруги працює, а напруги панелей і їх потужності в сонячний день вистачає.


Додаткові файли:
DSC_2472.JPG
DSC_2472.JPG [ 239.03 КБ | Переглядів: 4091 ]
DSC_2474.JPG
DSC_2474.JPG [ 189.74 КБ | Переглядів: 4091 ]
DSC_2475.JPG
DSC_2475.JPG [ 215.56 КБ | Переглядів: 4091 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90417Повідомлення 13 вер 2019, 09:07 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Kbplug писав(ла):
1. Набираємо послідовно панелей під напругу акумулятора.
...

Проблема в том,что на авто всего две СБ помещается с мах набором напряжения до 60в :cry:
Олег - мне стыдно за земляков,ВЫ действительно разошлись... {zzz}

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90420Повідомлення 13 вер 2019, 09:21 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
У меня вот какой вопрос:
Две панели СБ, каждая независимая, со своим МРРТ, выходы которых соединены последовательно. Я правильно понял? И при этом один МРРТ почему то плохо стартует?

Может, разобраться с этой проблемой, да и закрыть вопрос? :?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90421Повідомлення 13 вер 2019, 09:26 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Это работает у моего друга,который на Мерс"качур" в разрез кардана вставил ДС 6,3 и получился комбинированый Мерс(этот проект я не освещал),а теперь планирую себе на Фав подобное замутить,вот и советуюсь :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90423Повідомлення 13 вер 2019, 09:27 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Kbplug писав(ла):
Ардуїна це як інструмент, її можна замінити чим завгодно, хто чим вміє, я С++ взагалі не знаю я малював у FLProg.

Конденсатор потрібен для накопичення енергії від сонячних панелей у момент коли транзистор закритий. Коли сонця мало напруга на панелях може виростати вище напруги MPPT,

Ця ідея реалізована на практиці для нагріву води в бойлері і .

Воно так, та тiльки трошечки не так. Якщо вiдверто, то анiтрошечки не так.
МРТТ - поиск точки отдачи максимальной мощности . По теории максимальная мощность в цепи достигается при сопротивлении нагрузки равном внутреннему сопротивлению генератора.
Конденсатор - нелинейная нагрузка, от короткого замыкания в начале заряда до холостого хода в конце. Если его подключить к СБ, как вы предлагаете, то ГАРАНТИРОВАНО будем работать далеко от точки МРТТ. Рабочие схемы МРТТ меняют ток нагрузки СБ , подбирая максимальную мощность. Это не напряжение, и не ток, а именно мощность. Регулируется мощность импульсным преобразователем, он несколько посложнее просто ключа.
То , что "реализовано на практике" вами на режим МРТТ не проверялось. Просто почему-то показалось, что открыли Америку.
Отключите тот Ардуино и прочее и внимательно проведите измерения. Наверняка, отдача энергии будет больше без этого псевдо МРТТ.
------------
Вообще-то , построение согласующего преобразователя для практически любой СБ и любого аккумулятора не так уж сложно. Проблема в том, что деревенских кулибиных сотня и у каждого своя СБ и свой аккумулятор. Сто разных преобразователей разработать - нехай пьяные кони это тянут.
А пока - каждый мостит какие попало батареи последовательно, параллельно, в шахматном порядке, через какие попадя схемы и убеждает себя что это и есть МРТТ :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90436Повідомлення 13 вер 2019, 11:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
А почему бы просто не взять дешевый "квадратный синус" инвертор 24-220 на 300-400 Вт? Я разбирал такой инвертор,там есть регулировка выходного напряжения. Допустим,понизить его до 170 В. После инвертора соорудить диодный мост на мощных диодах и заливать эти 160 В.
Панели 160 Вт поликристаллические,в реальной жизни дают 50-60% от номинала. Таким образом,ТС может рассчитывать на 160-180 Вт постоянки с СБ смело. Дальше дело инвертора и выпрямляющего моста. 20 Вт потерь при этом будут гарантированы. В остатке 140-160 Вт,при напряжении 160 В и токе 1А. За 3-4 часа мощного солнца реально заправить 500-600 Вт*ч в батарею.
П.С. Позавчера приехал новый MPPT. Вчера настроил и целый день он трудился. Пришел вечером домой,а там светодиоды ярко светят при балансировке всех рядов лития. 4.2 В на банку пока не нужно,утром снизил верхнее до 4.0В. Так дольше проживут)
Сам МППТ модульного типа,с ручной настройкой выходного напряжения.
Особенность этого типа МППТ - он работает и вверх и вниз одновременно,зваисит от напряжения панелей. Оно может быть выше,равной или ниже напряжения АКБ.
То есть с 60 В панели делать 12 В на АКБ и с 12 В панели делать 80 В на АКБ он может с равным успехом. Ему это фиолетово. Остальной легион МППТ работает только вниз,напряжение панелей в 2-3 раза выше напряжения АКБ.
Ссылку отставлю только по требованию,если кому-то это лучше подходит под свои задачи.
Проблема бывает в том,что раскаленные в аду панели имеют точку мощности на 14,5-15В,а вовсе не на 17.5..18В,где охотятся большинство МППТ. Как результат - резкое снижение мощности от панели из-за не верной точки мощности. Но если у вас напряжение на АКБ (литиевая сборка) уже выше этой точки,обычный МППТ работает в ложной точке,снимая только частично мощность с панелей,вниз к реальной точке он не может "спуститься".


Востаннє редагувалось Den Tumanov 13 вер 2019, 12:24, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90437Повідомлення 13 вер 2019, 12:00 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Goga65 писав(ла):
Kbplug писав(ла):
1. Набираємо послідовно панелей під напругу акумулятора.
...
Проблема в том,что на авто всего две СБ помещается с мах набором напряжения до 60в :cry:
Олег - мне стыдно за земляков,ВЫ действительно разошлись... {zzz}
Ви не праві
Гнучка панель ,44*19 см-10Вт ,12В(14,4максимум)Perlight PLM-010P-36 ...
8 Таких панелей поміщаються навіть на даху Єви4, але проблема полягає в тому , що 80Ватт ,які вони віддають ,за цілий світловий день ,дадуть додаткового пробігу 7-8км (менше 1 км в годину) і при ціні в 200 доларів+/- є повністю економічно не виправданими

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90439Повідомлення 13 вер 2019, 12:15 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
budivelnik писав(ла):
Goga65 писав(ла):
Kbplug писав(ла):
1. Набираємо послідовно панелей під напругу акумулятора.
...
Проблема в том,что на авто всего две СБ помещается с мах набором напряжения до 60в :cry:
Олег - мне стыдно за земляков,ВЫ действительно разошлись... {zzz}
Ви не праві
Гнучка панель ,44*19 см-10Вт ,12В(14,4максимум)Perlight PLM-010P-36 ...
8 Таких панелей поміщаються навіть на даху Єви4, але проблема полягає в тому , що 80Ватт ,які вони віддають ,за цілий світловий день ,дадуть додаткового пробігу 7-8км (менше 1 км в годину) і при ціні в 200 доларів+/- є повністю економічно не виправданими


Это оправдано только с целью хоть какой-то пользы от жарящего солнца. 200-400 Вт*ч,которые можно накопить очень хороши только для велосипеда,но не для тяжелого авто.
Полупроводниковый кондиционер на элементах Пельтье можно питать этим электричеством,чтобы не тратить энергию батареи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90440Повідомлення 13 вер 2019, 12:43 
Не в мережі

Звідки: Лохвиця
Дякував (ла) 6 Подякували 16
Микроватт писав(ла):
То , что "реализовано на практике" вами на режим МРТТ не проверялось. Просто почему-то показалось, что открыли Америку.
Отключите тот Ардуино и прочее и внимательно проведите измерения. Наверняка, отдача энергии будет больше без этого псевдо МРТТ.

Я ні на що не претендую, я привів ідею, яка вже реалізована на практиці, можливо спеціалізовані контролери працюють ефективніше, я з цим не сперечаюся.

При відключенні транзистора не буде КЗ на конденсатор бо він вже заряджений до напруги близької до робочої, коливання в межах 5В.

Чому ви вирішили, що вимірів не проводилося? Ось сьогоднішня фотографія, сонце ще тільки сходить, навантаження ТЕН 1КВт, панелів 7 шт послідовно з'єднаних, потужність яку віддають панелі 67Вт, якщо цей ТЕН підключити на пряму то він задушить панелі і вони нічого не віддадуть, аж поки сонце не зійде і тоді по троху напруга підніматимиться.

Можливо це дійсно не MPPT так як потужність не відстежується, а просто тримається напруга на панелях, а напруга ця при MPPT не константа і залежить від освітлення, температури і т.д. Але як видно із графіка напруга точки максимальної потужності не так сильно і плаває і якщо триматися в близьких межах біля неї то і потужність буде близькою до максимальної.


Додаткові файли:
DSC_2473.JPG
DSC_2473.JPG [ 234.36 КБ | Переглядів: 4049 ]
DSC_2474.JPG
DSC_2474.JPG [ 189.74 КБ | Переглядів: 4049 ]
Знімок екрану_2019-09-13_13-38-08.png
Знімок екрану_2019-09-13_13-38-08.png [ 134.79 КБ | Переглядів: 4049 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90443Повідомлення 13 вер 2019, 13:18 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Гога, если вы знакомы с паяльником - самое простое спаять из десятка деталей вольтодобавку на той же ИР2155 (деталями в 100 грн. вложитесь). Дела на один вечер.

У вас общее напряжение двух солнечных панелей 60 вольт или каждой?

Схему могу оформить.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90447Повідомлення 13 вер 2019, 13:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
танго писав(ла):
Гога, если вы знакомы с паяльником - самое простое спаять из десятка деталей вольтодобавку на той же ИР2155 (деталями в 100 грн. вложитесь). Дела на один вечер.

У вас общее напряжение двух солнечных панелей 60 вольт или каждой?

Схему могу оформить.

Знаком :ja:
двух
:bravo: ,а лучше практический экземпляр предоставить - готов купить.

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#90449Повідомлення 13 вер 2019, 14:13 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Правда не знаю, что вы хотите такой "зарядкой" заряжать, мощность то ее (двух панелей) всего то 360 ватт., силовой аккумулятор на электроавто даже если 10 квт./ч. - заряжать 30 часов надо, ну да ладно.

Схему нарисую, может кого то из молодежи заинтересуете и они соберут, мне пока что не до этого, так что звыняйтэ.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 143 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 29


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group