Поточний час: 27 квіт 2024, 21:23

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#135182Повідомлення 03 груд 2023, 19:44 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
doc1972 писав(ла):
Вивчав питання лічильника постійного струму-не знайшов, може хтось підкаже.

Для постійного струму можна переробити звичайний побутовий лічильник. Треба тільки щоб у нього в якості датчика струму був шунт, а не трансформатор струму, і контролер ADE7755. Суть ідеї така - сигнал з шунта треба пропустити крізь балансний модулятор з частотою 50-60Гц. Може і на інших контролерах трюк спрацює, але цей точно перевірений.
Ось посилання на кацапський сайт, але автор там киянин https://kazus.ru/forums/showthread.php?t=20929&page=9#

Я собі зробив за мотивами цієї схеми. Відмінності такі. NE555 генерує несиметричний меандр. Це може позначитися на точності. Тому я підняв його частоту до 100Гц, а потім поділив на 2 за допомогою D тригера. І живлення схеми трохи по іншому зробив. Лічильник якийсь Мєридіан, купляв на ОЛХ за 50грн. Працює вже більше 5 років.

Ще додам. Згадав щодо живлення. В цих лічильниках для живлення внутрішньої схеми використовується блок живлення 5В з "гасящим" конденсатором. На DC він не працюватиме. Тому його треба замінити. В мене досить високовольтна система 200-280В. Тому я туди поставив плату від якогось імпульсного блока живлення для роутера на 9В(такі блочки працюють і від DC), а далі знизив до 5В на 7805. Від цієї ж напруги заживив і модулятор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#135183Повідомлення 04 груд 2023, 01:35 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Karl писав(ла):
doc1972 писав(ла):
Вивчав питання лічильника постійного струму-не знайшов, може хтось підкаже.

Для постійного струму можна переробити звичайний побутовий лічильник. Треба тільки щоб у нього в якості датчика струму був шунт, а не трансформатор струму, і контролер ADE7755. Суть ідеї така - сигнал з шунта треба пропустити крізь балансний модулятор з частотою 50-60Гц. Може і на інших контролерах трюк спрацює, але цей точно перевірений.
Ось посилання на кацапський сайт, але автор там киянин https://kazus.ru/forums/showthread.php?t=20929&page=9#

Я собі зробив за мотивами цієї схеми. Відмінності такі. NE555 генерує несиметричний меандр. Це може позначитися на точності. Тому я підняв його частоту до 100Гц, а потім поділив на 2 за допомогою D тригера. І живлення схеми трохи по іншому зробив. Лічильник якийсь Мєридіан, купляв на ОЛХ за 50грн. Працює вже більше 5 років.

Ще додам. Згадав щодо живлення. В цих лічильниках для живлення внутрішньої схеми використовується блок живлення 5В з "гасящим" конденсатором. На DC він не працюватиме. Тому його треба замінити. В мене досить високовольтна система 200-280В. Тому я туди поставив плату від якогось імпульсного блока живлення для роутера на 9В(такі блочки працюють і від DC), а далі знизив до 5В на 7805. Від цієї ж напруги заживив і модулятор.

дякую, для мене як гуманітарія це все занадто складно, не вистачає технічної освіти знань і досвіду, сьогодні замовив два електронних лічильника на ДІН рейку, один на зарядку батареї від мережі а інший на фазу споживання від інвертора, різниця цих показників і буде кількість виробленої сонцем енергії.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#135184Повідомлення 04 груд 2023, 08:29 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
До оформлення ЗТ я теж так моніторив...далі немае сенсу, тільки монітору споживання єлектричкою.


Додаткові файли:
изображение_viber_2023-12-04_08-26-14-363.jpg
изображение_viber_2023-12-04_08-26-14-363.jpg [ 238.75 КБ | Переглядів: 558 ]
000.jpg
000.jpg [ 213.19 КБ | Переглядів: 558 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136173Повідомлення 02 квіт 2024, 21:19 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
поставив два лічильники як і планував, за останні 10 днів накачало всього 10 квт\г, розраховував на більше, якщо чесно.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136175Повідомлення 03 квіт 2024, 09:02 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
doc1972 писав(ла):
поставив два лічильники як і планував, за останні 10 днів накачало всього 10 квт\г, розраховував на більше, якщо чесно.


Щось зовсім мало. В мене за березень навпаки вийшло більше ніж звичайно, біля 100кВтгодин. Було багато сонячних днів. Так в мене батереї на 1кВт, вп'ятеро менше ніж у Вас.
Або у Вас неправильно міряється, або проблеми з генерацією.
Яка схема підключення батарей? Може якісь паралельні гілки відвалились...

До речі, яку потужність показують прилади в обід сонячного дня? Якщо є пікові 5кВт, то точно неправильно міряться виработка в кВтгодинах.


Додаткові файли:
solar03.JPG
solar03.JPG [ 40.55 КБ | Переглядів: 363 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136176Повідомлення 03 квіт 2024, 20:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
У меня две панели по 545 Вт в марте в солнечный день давали около 5кВт в день.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136185Повідомлення 04 квіт 2024, 08:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Да, все верно, в среднем дневная генерация равна 5 мощностям панелей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136200Повідомлення 05 квіт 2024, 00:12 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Karl писав(ла):
doc1972 писав(ла):
поставив два лічильники як і планував, за останні 10 днів накачало всього 10 квт\г, розраховував на більше, якщо чесно.


Щось зовсім мало. В мене за березень навпаки вийшло більше ніж звичайно, біля 100кВтгодин. Було багато сонячних днів. Так в мене батереї на 1кВт, вп'ятеро менше ніж у Вас.
Або у Вас неправильно міряється, або проблеми з генерацією.
Яка схема підключення батарей? Може якісь паралельні гілки відвалились...

До речі, яку потужність показують прилади в обід сонячного дня? Якщо є пікові 5кВт, то точно неправильно міряться виработка в кВтгодинах.

в мене 2 панелі послідовно і 6 в паралель, стоїть два лічильники-один на виході з інвертора, другий на вході з мережі, різниця між ним і є сонячна генерація, ну поки що так.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136202Повідомлення 05 квіт 2024, 10:53 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Тоді, як на мене, тут може бути дві причини.

Перша. Про всяк випадок треба всеж таки переконатись, що панелі видають свою пікову потужність. Ваш інвертор має якусь індикацію потужності або напруги+струм від СБ? Якщо побачите, що там в обід є ~5кВт, то з ними все ОК. Але в цей час обов'язково треба забеспечити навантаження споживачів під 5кВт. Див.нижче.

Друга більш імовірна. Можливо у Вас просто несбалансоване споживання, накопичення та генерація у часі. Порахував ємність вашої акк. батареї, в мене вийшло біля 6кВтгодин. Ясно, що таку батарею ваші СБ "задують" трохи більше ніж за годину. Цього явно замало для добового накопичення від цих СБ. Скоріше за все до обіду ваші батареї вже заряджені під 100%, а якщо в цей час інші споживачі споживають менше 5кВт, наприклад 500Вт. То стільки і сгенерується. Тобто енергію сонця в цей час просто нікуди дівати, тому інвертор вийде з режиму MPPT і буде давати лише стільки, скільки від нього просять.
Можливо Вам всеж слід подумати про Зелений тариф. Щоб скидати зайву енергію в мережу. Інший варінт - запеспечити додаткове власне споживання. Наприклад взимку цю зайву енергію можна скидати на опалення. Але тут буде потрібна відповідна автоматизація. Може сучасні інвертори вже вміють це робити..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136203Повідомлення 05 квіт 2024, 11:27 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Karl писав(ла):
...Можливо Вам всеж слід подумати про Зелений тариф. Щоб скидати зайву енергію в мережу...

:bravo: :bravo: :bravo: {!_!} {!_!} {!_!}

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136204Повідомлення 05 квіт 2024, 13:09 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Karl писав(ла):
Тоді, як на мене, тут може бути дві причини.

Перша. Про всяк випадок треба всеж таки переконатись, що панелі видають свою пікову потужність. Ваш інвертор має якусь індикацію потужності або напруги+струм від СБ? Якщо побачите, що там в обід є ~5кВт, то з ними все ОК. Але в цей час обов'язково треба забеспечити навантаження споживачів під 5кВт. Див.нижче.

Друга більш імовірна. Можливо у Вас просто несбалансоване споживання, накопичення та генерація у часі. Порахував ємність вашої акк. батареї, в мене вийшло біля 6кВтгодин. Ясно, що таку батарею ваші СБ "задують" трохи більше ніж за годину. Цього явно замало для добового накопичення від цих СБ. Скоріше за все до обіду ваші батареї вже заряджені під 100%, а якщо в цей час інші споживачі споживають менше 5кВт, наприклад 500Вт. То стільки і сгенерується. Тобто енергію сонця в цей час просто нікуди дівати, тому інвертор вийде з режиму MPPT і буде давати лише стільки, скільки від нього просять.
Можливо Вам всеж слід подумати про Зелений тариф. Щоб скидати зайву енергію в мережу. Інший варінт - запеспечити додаткове власне споживання. Наприклад взимку цю зайву енергію можна скидати на опалення. Але тут буде потрібна відповідна автоматизація. Може сучасні інвертори вже вміють це робити..

схоже друга причина...фото робив сьогодні о 13.00 На четвертому фото видно напругу на модулях і що не дають струм.


Додаткові файли:
IMG_20240405_131115.jpg
IMG_20240405_131115.jpg [ 81.68 КБ | Переглядів: 260 ]
IMG_20240405_131108.jpg
IMG_20240405_131108.jpg [ 91.26 КБ | Переглядів: 260 ]
IMG_20240405_131059.jpg
IMG_20240405_131059.jpg [ 93.54 КБ | Переглядів: 260 ]
IMG_20240405_131053.jpg
IMG_20240405_131053.jpg [ 104.59 КБ | Переглядів: 260 ]
IMG_20240405_131043.jpg
IMG_20240405_131043.jpg [ 65.4 КБ | Переглядів: 260 ]
IMG_20240405_131023.jpg
IMG_20240405_131023.jpg [ 69.67 КБ | Переглядів: 260 ]

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136206Повідомлення 05 квіт 2024, 16:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Бачу, що навантаження зараз лише 70Вт.
Також бачу по мнемонічним малюнкам трохи дивну річ - навіть ці 70Вт вже беруться від аккумуляторної батареї, а не від сонця. Складається враження, що алгоритм інвертора зараз такий: спочатку заряджає акк від сонця під зав'язку, потім розряджає його до нуля не зважаючи на наявність сонця, а потім переводить домашню мережу на живлення "від стовба".
Почитайте інструкцію, може там можна вибрати інший алгоритм. Щоб після зарядки батареї він переходив на неї тільки коли престане вистачати енергії СБ для живлення споживачів. Генерації стане трохи більше.

Але радикально вашу проблему вирішить тільки в рази більший за ємністью накопичувач. Або Зелений тариф в якості "безрозмірного накопичувача".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136207Повідомлення 05 квіт 2024, 19:15 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Karl писав(ла):
Бачу, що навантаження зараз лише 70Вт.
Також бачу по мнемонічним малюнкам трохи дивну річ - навіть ці 70Вт вже беруться від аккумуляторної батареї, а не від сонця. Складається враження, що алгоритм інвертора зараз такий: спочатку заряджає акк від сонця під зав'язку, потім розряджає його до нуля не зважаючи на наявність сонця, а потім переводить домашню мережу на живлення "від стовба".
Почитайте інструкцію, може там можна вибрати інший алгоритм. Щоб після зарядки батареї він переходив на неї тільки коли престане вистачати енергії СБ для живлення споживачів. Генерації стане трохи більше.

Але радикально вашу проблему вирішить тільки в рази більший за ємністью накопичувач. Або Зелений тариф в якості "безрозмірного накопичувача".

в інструкції багато різних алгоритмів, стояв той що за умовчанням, поставив інший


Додаткові файли:
alfa.solar - Must PV1800 VPK.pdf [3.71 МБ]
Завантажень: 5

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136208Повідомлення 05 квіт 2024, 20:37 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1565 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Karl писав(ла):
Але радикально вашу проблему вирішить тільки в рази більший за ємністью накопичувач. Або Зелений тариф в якості "безрозмірного накопичувача".

На мою суб'єктивну думку, у топікстартера як власника елмобілів з достатньо "великими" ВВБ по суті вже є такий накопичувач :) , питання тільки в тому, як узгоджуються години генерації з життям і потребою їзди на електричці. В першу чергу треба заливати туди. В піки генерації, коли зверху після зарядки машини ще є вільна потужність, можна користуватися всякими пралками-бойлерами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Моя сонячна станція.
#136211Повідомлення 06 квіт 2024, 10:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Dream Tractor писав(ла):
На мою суб'єктивну думку, у топікстартера як власника елмобілів з достатньо "великими" ВВБ по суті вже є такий накопичувач :)

Теж про це думав. Але там буде потрібна специфічна зарядка, яка буде брати тільки "скільки дають", а не "скільки хочеться". Тому через розетку по простому мабуть не вийде, треба підключати якось напряму до сонячних панелей. Є такі зарядки для авто?
Цитата:
e]
питання тільки в тому, як узгоджуються години генерації з життям і потребою їзди на електричці.

У ньго в профілі два авто. На одному їздити, інший в цей час заряджати :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 23


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group