Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=54&t=4567
Сторінка 4 із 4

Автор:  anatoli [ 19 лист 2022, 17:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

tank6661 писав(ла):
" Урухомник"- вподобайка однозначно)).Слова на ходу придумывают...

ви подивіться, хто підписував першу редакцію тої постанови, і все буде ясно.

Автор:  anatoli [ 19 лист 2022, 17:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

https://insat.org.ua/files/nav/law/3/re ... 021_uk.pdf

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/116 ... 0%BF/print

Автор:  Leon29 [ 19 лист 2022, 20:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

anatoli писав(ла):
tank6661 писав(ла):
" Урухомник"- вподобайка однозначно)).Слова на ходу придумывают...

ви подивіться, хто підписував першу редакцію тої постанови, і все буде ясно.

Я одразу так і подумав що Азіров. Тоді правильно буде "уріхімнік".

Автор:  lu4 [ 22 лист 2022, 14:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

anatoli писав(ла):

Дуже зацікавив факт того, що у L1e - A ( велоскутера) об'єднали ТС, що мають конструктивну швидкість до 45км/год та ті у яких "урухомник" відключається на 25 км/год.

Автор:  anatoli [ 29 січ 2023, 14:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

У мвс, в сервісних центрах повний бардак . Ставлю на облік tazzari zero . Вже місяць як зібрав всі документи. Спочатку накосячили митники, і розмитнити як М1. Написав на завод, італійці прислали заводський сертифікат, через пів години після запиту. Потім зробив український сертифікат ( туди просто переписали українською мовою те, що прислали італійці, взявши 3к гривень). Митники зробили лист корегування, доречі він в базах не відображається. Експерт в мрев, відфотографува . Далі новорічні празники, і місяць чекали поки в сервісний центр привезуть номерні таблички для електромотоциклів. Номери привезли. Почали з експерта, там неможливо ввести тип кузова і повну масу. День робили той висновок. Наступного дня почали реєструвати, все що вони вписують, то тільки з сертифіката українського. Тому від правильності тих цифр і данних все залежить. Тому якщо то підганяйте дані під наші вимоги на етапі створення сертифікату. Значить квадроцикл L7, вперлися в те, що не можливо ввести повну масу ТЗ, бо в нормах іде як споруджена маса 400 кг, а їм потрібно вписати повну масу, яка 726 кг. Пів дня чекали поки дадуть доступ до внесення такого числа.
Все внесли, проплатив 642 грн, і тут засада. В мрео привезли всього три таблички номерів 0012, 0013, 0014, а такі комбінації цифр у них платні, бо два нулі підряд, то коштує 8000 грн. Безкоштовно ці номери не захотіли віддавати. Знову почалися дзвінки консультації.
Тому зараз чекаю на те коли привезуть номери з не мажорними комбінаціями цифр

Автор:  Stalker_W [ 06 лют 2023, 11:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

Як на мене, то 726кг, це вже занадто велика вага, як для квадрациклу. Все вірно вас "не пущали".
Код:
Легковий квадромобіль підкатегорії L7e-CP:
Колісний засіб, що відповідає таким вимогам:
1) завдовжки не більше 3 700 міліметрів, завширшки не більше 1 500 міліметрів, заввишки не більше 2 500 міліметрів;
2) із чотирма колесами та наявною силовою установкою;
3) має споряджену масу не більше ніж 450 кілограмів (призначений для перевезення пасажирів);
4) не може бути класифікований згідно з вимогами критеріїв класифікації категорії L6e;
5) не може бути класифікований згідно з вимогами пунктів 6—7 критеріїв класифікації підкатегорії L7e — B;
6) має максимальну номінальну або чисту потужність не більше ніж 15 кіловатів;
7) має максимальну конструктивну швидкість, що є меншою або дорівнює 90 кілометрам на годину;
8 ) має закритий водійський та пасажирський салон, доступний не більше ніж із трьох сторін;
9) не може бути класифікований згідно з вимогами пунктів 9—10 критеріїв класифікації підкатегорії L7e — CU;
10) має кількість місць для сидіння (таких, що не передбачають розташування ніг по різні сторони колісного засобу) з урахуванням  місця водія не більше чотирьох

Автор:  anatoli [ 06 лют 2023, 14:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Класификация ТС - лёгкий элеткротранспорт

в класифікаторі вказано споряджену масу 400 кг, у тазарі вона 390 кг. а повна маса 726, це з пасажирами і аккумуляторами. АКБ 162 кг

Сторінка 4 із 4 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/