Поточний час: 29 бер 2024, 09:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Законопроекты от МинИнфраструктуры
#34770Повідомлення 11 квіт 2017, 21:47 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 19
Хочу електротранспорт: Електоро-Байк
Заканопроект прошу внести на обговорення в даний розділ, або чоча б основні зміни в терміни і поняття:1-механічний транспортний засіб 2- немеханічний т.з. 3-встановлення допоміжного електродвигуна на велосипед без суттєвої зміни кострукції останнього, 4-встановлення допоміжного електродвигуна на велосипед з суттєвою зміною конструкції вело, 5-встановлення допоміжного електродвигуна на велосипед вланої конструкцїї, 6-метод встановлення та (або) визначення права власності заводсьским та саморобним т.з. Визначити яка максимална потужність ел.дв. має бути на т.з. - пропоную мін. 2кВт включно без реєстрації і категорії А1.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34771Повідомлення 11 квіт 2017, 23:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
DimonMag писав(ла):
Заканопроект прошу внести на обговорення в даний розділ, або чоча б основні зміни в терміни і поняття:1-механічний транспортний засіб 2- немеханічний т.з. 3-встановлення допоміжного електродвигуна на велосипед без суттєвої зміни кострукції останнього, 4-встановлення допоміжного електродвигуна на велосипед з суттєвою зміною конструкції вело, 5-встановлення допоміжного електродвигуна на велосипед вланої конструкцїї, 6-метод встановлення та (або) визначення права власності заводсьским та саморобним т.з. Визначити яка максимална потужність ел.дв. має бути на т.з. - пропоную мін. 2кВт включно без реєстрації і категорії А1.

Может не надо трогать тему эвела , ведь нас пока не трогают на дорогах.
Как бы хуже от этих постанов не стало.
2 кВт - это вы круто захотели , такого никогда не примут, в ЕС - 250 Вт , 25 км\ч , вы этого хотите ?
Ну примут они , а вы будете ползать по обочинам со скоростью 25 кмч , быть постоянно подрезаемым и игнорируемым.

Я против внесения всяких и любых эвеловских тем на обговорення.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34772Повідомлення 12 квіт 2017, 06:34 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Э-велы уже затронуты. Их вводят, чтоб на их ввоз и ввоз запчастей к ним установить налоговые льготы. Это инициатива самого министерства.
С нашей стороны мы подали список необходимых и самых дорогих компонентов и подали правку по тому, что у нас называется э-велик, а что э-мотоцикл. Приходите в четверг и узнайте, остлась ли граница 250Вт или министерство прислушалось к аргументам клуба.
До окончания регистрации осталось 3 часа.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34775Повідомлення 12 квіт 2017, 08:38 
Не в мережі

Звідки: из Киева
Дякував (ла) 16 Подякували 33
Скажу лиш, що любі пільги - це як дірка для корупції та зловживань, а особливо щодо ПДВ, а особливо - коли йдеться питання про реалізацію продукції кінцевим споживачам (тут просто золоте дно для схем)!...

Взагалі, законопроекти вирішують питання протягом 2-5 років, а потім що - нові закони під якісь антіграви?
І знову - по формі це гарантовано будуть закони-інструкції під чийсь інтерес (не кінцевих споживачів) із купою відсилок на рішення КМУ, Мінфіну, ДФС - ось вам і буде "Приїхали!"...

Треба просто певні зміни в податковому законодавстві, що сприятимуть виробництву в Україні (без обмежування конкуренції) - виключно прямі норми.

Треба зрозуміти, що перехід на електротягу має бути мотивованим, а не стимульованим!

І вирішити проблему недостатньої купівельної спроможності населення і мотивації його до переходу на електротягу потрібно шляхом створення умов для підвищення вартості праці (при безумовному підвищенні її якості) та створення конкурентного середовища для того, щоб ціна знижувалася або якість підвищувалася!

А все інше - це створення штучних перекосів в економіці та ще й з ефектом інерції...

_________________
https://www.behance.net/GGMVDB


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34788Повідомлення 12 квіт 2017, 18:40 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Вы так говорите как будто до сегодня вообще не было ни схем ни коррупции.

Оперируя фактами можно с уверенностью сказать, что после отмены НДС на ЭМ и комплектующие количество продаж вырастет очень сильно. Судите сами, что было после отмены таможенной пошлинной около 8% сэкономили люди, а сколько лифов в стране появилось! Из-за большого количества ЭМ даже при отсутствии желания инфраструктура все равно будет развиваться.

Сейчас каждая копейка у некоторых на счету, а бюджет что так что так пилят не хило. Так если выбирать может хоть народ сэкономит не плохо средств? Кардинально негативно на экономику в стране это никак повлиять не может!

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34791Повідомлення 12 квіт 2017, 20:38 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
a_mel, в законопроектах есть и прямые нормы поддержки отечественного производителя. И даже нас, самодельщиков. Приходите завтра - сами всё услышите.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34795Повідомлення 12 квіт 2017, 22:34 
Не в мережі

Звідки: из Киева
Дякував (ла) 16 Подякували 33
Дякую за запрошення! Я пропоную все таки зосередитися на саморобниках!
і на можливості простіше сертифікувати і оформляти дозволи на пересування дорогами загального призначення саморобними і переробленими автомобілями!

_________________
https://www.behance.net/GGMVDB


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34807Повідомлення 13 квіт 2017, 13:49 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 200 Подякували 181
Час от часу не легче. А можно ссылку на законопроект чтобы с текстом ознакомиться?

_________________
Реплика Morgan 3 Wheeler на электротяге.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34808Повідомлення 13 квіт 2017, 15:06 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
    В законопроектах есть нормы и для самодельщиков:
  • отмена НДС на ввоз дорогих запчастей - мы сами составляли этот список viewtopic.php?f=56&t=1756
  • налоговые льготы на переоборудование в электро
  • упрощение регистрации переоборудования - опять же взят наш вариант со всеми правками с двух форумов viewtopic.php?p=19416#p19416
  • Указание правительству разработать правила регистрации самодельных элеткромобилей (Михалыч и Шота должны включится в работу и предложить свои идеи, как бы они хотели проходить регистрацию)

У меня есть только черновики законопроектов. Они уже неактуальны. Ждём подачу в ВР. Тогда их вывесят на сайте Рады.

А пока свежайшая презентация от министра:
Додаткові файли:
EV Reform Draft.pptx [259.11 КБ]
Завантажень: 595


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34811Повідомлення 13 квіт 2017, 17:23 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
1 е и Главное, ЛИКВИДИРОВАТЬ СМОТРЯЩИХ, над технической службой ГАИ ( ЦБДД) со стороны, так называемых сертификаторов. "ДержАвтотранс НДИпроект".а.. ............
Во всём мире СЕРТИФИКАЦИИ подлежат изделия массового производства, опасные для пользователей, а не единичные образцы индивидуального технического творчества.. КОГДА ТО МАССОВОГО В УКРАИНЕ , но, теперь УНИЧТОЖЕННОГО ЧИНОВНЫМИ ДАРМОЕДАМИ.
Для разрешения на эксплуатацию ТСа, в каждом городе есть диагностические центры, способные определить пригодность ТСа для эксплуатации.
.....Возможен к использованию и опыт Лондона, из теле очерков:
"Техстанции Лондона", где гружёную самоделку прогоняют по "ТЕСТДРАЙВ ТРАССЕ*, и после Тех Осмотра, выписывают Доки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34814Повідомлення 13 квіт 2017, 19:42 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Михалыч, так как будем делать с Элеткро-2: осматривать сервисным центром или прогонять по тестовой трассе?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34816Повідомлення 13 квіт 2017, 20:14 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Я согласен на любой вариант, если цель ЗАЗРЕШИТЬ ! , а не ОБОБРАТЬ !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#34857Повідомлення 14 квіт 2017, 15:45 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Wurger писав(ла):
А можно ссылку на законопроект чтобы с текстом ознакомиться?
Уже можно. Ловите:


Додаткові файли:
Проект ЗУ стимулювання розвитку електротранспорту.docx [33.36 КБ]
Завантажень: 393
Проект ЗУ зміни до Податкового кодексу.docx [23.78 КБ]
Завантажень: 523
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Законопроекты от МинИнфраструктуры
#34859Повідомлення 14 квіт 2017, 16:00 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
т.е. относительно электровелосипедов передвинуть границу с 250Вт до 750Вт, до которой не нужны будут права и регистрация?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Законопроекты от МинИнфраструктуры
#34866Повідомлення 14 квіт 2017, 18:16 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Полная версия презентации законопроектов по развитию рынка электромобилей. Четверть нововведений коснётся и нас, самодельщиков.




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 9


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group