Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Порядок перергистрации в электромобиль
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=54&t=806
Сторінка 1 із 7

Автор:  Antonio [ 27 лип 2010, 08:00 ]
Заголовок повідомлення:  Порядок перергистрации в электромобиль

Нашел отличную статью про регистрацию автомобилей в Украине.

Ссылка: [url]http://www.dixi.com.ua/index.php?id=67\[/url]
Текст:
Вимоги, які встановлені до саморобних транспортних засобів

М.І. Іванько, О.А. Охрименко
Вступ

Будування саморобних транспортних засобів у нашій країні має чи малу історію. Точкою відліку є 1923 р. побачила світ перша саморобна машина, що могла конкурувати з серійними автомобілями „Амфібія”. У 1957 р. Державтоінспекцію МВС СРСР були розроблені технічні вимоги на саморобні конструкції, а через сім років з’явилося і положення, яке дозволяло авторові машини реєструвати свій витвір у державній організації, дотримавши відповідних вимог і стандартів. Цей факт підвищив і без того чи малий ентузіазм саморобників: проводяться виставки, автопробіги в яких приймають участь сотні конкурсантів. У 1973 р. було створено Українське добровільне товариство автолюбителів (ДТАМЛ), до функцій якого на ряду з іншими входить пропагування, популяризація та допомога в виготовленні реєстрації саморобних транспортних засобів. Під егідою ДТАМЛ за радянських часів було виготовлено близько 1000 саморобних автомобілів. Що спонукало автолюбителів до цього. Основних причин декілька, по-перше, прагнення створити автомобіль, який відповідає всім побажанням власника (починаючи з форми кузова, закінчуючи розташуванням органів керування електроприладами), що звісно неможливо зробити для кожного замовника при серійному виробництві; по-друге, це прагнення вираження та признання індивідуальності та вміння саморобника; по-третє, як показали чисельні автопробіги параметри надійності саморобних автомобілів іноді набагато перевищують показники серійних автомобілів.


У теперішній час обсяг виготовлення саморобних транспортних засобів, зареєстрованих у встановленому порядку, скоротився до кількох екземплярів на рік. Проаналізуємо, чи не втратили актуальність причини, що спонукали саморобників у радянські часи. На даний час конюктура автомобільного ринку має явне перевищення пропозицій над попитом, що стало причиною серійного виробництва великої гами різних моделей та модифікацій автомобілів, а також більшої орієнтації виробників на потреби та смаки замовника. Це дало змогу споживачу відібрати автомобіль, комплектацію та варіанти оздоблення на перший погляд відповідно до його смаку.


В той же час зростають (на 5-10% за рік) обсяги виробництва аксесуарів та складових частин для тюнінга автомобілів та мотоциклів, зростає кількість переобладнань автомобілів з метою поліпшення технічних характеристик (зміна двигунів, трансмісій підвіски). Це свідчить про те, що, незважаючи на велику пропозицію автомобільного ринку споживач бажає мати автомобіль більш пристосований до його вимог, ніж серійний автомобіль з ексклюзивним інтер’єром і екстер’єром.


Не втратив актуальності й той факт, що саморобні автомобілі більш якісні та надійні, бо й на теперішній час багато виробників дорогих авто використовують ручну зборку, ручне виготовлення кузовних деталей...(Aston Martin, Rols Roys…). Таким чином на сьогоднішній день є тільки одна завада на шляху виробників саморобних авто – це необізнаність умільців в плані порядку реєстрації саморобних ДТЗ та вимог, що пред’являють до таких автомобілів. На нашу думку нижчевикладена інформація прибере й цю перепону на шляху до виготовлення та реєстрації автомобіля - саморобки в органах ДАІ.


Вимоги до саморобних транспортних засобів


Згідно вимог п. 13. „Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 7 вересня 1998 р., допускається реєстрація самостійно сконструйованих мотоциклів, легкових, а також вантажних автомобілів, максимальна вага яких не перевищує 3500 кг, причепів та напівпричепів до них, виготовлених відповідно до затверджених технічних вимог, на підставі документів, що підтверджують правомірність придбання вузлів, агрегатів із зазначенням їх ідентифікаційних номерів, а також висновків Науково-дослідного центру з безпеки дорожнього руху МВС та інших, визначених Кабінетом Міністрів України підприємств, установ та організацій”. Науково-дослідний центр з безпеки дорожнього руху МВС України відповідно до вимог статті 29 Закону України „Про дорожній рух” враховуючи, що до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам і пройшли державний технічний огляд (за винятком транспортних засобів, що не підлягають огляду) визначив наступний перелік документів необхідних для отримання дозволу на реєстрацію саморобних транспортних засобів:


- опис конструкції транспортного засобу с визначенням матеріалів, типів з’єднань, основних конструктивних та ваго - геометричних параметрів;


- протокол випробувань лабораторії акредитованої в системі УкрСЕПРО, на відповідність вимогам нормативно-технічної документації, які визначені Законодавчою базою для даної категорії транспортних засобів;


- розрахунок міцності несучої системи транспортного засобу (розрахунок рами) проведений компетентними установами.


Попередньо необхідно визначити, що тільки транспортні засоби категорії М1, N1, O1 та L1-5 можливо самостійно виготовляти.


Опис конструкції саморобних транспортних засобів категорії М1 N1, та L1-5


Рекомендовано опис конструкції саморобних транспортних засобів категорії М1 та L5 представляти у вигляді таблиць з посиланнями на фотографії частин, які оговорюються.

Автор:  Antonio [ 27 лип 2010, 08:02 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Дальше много текста и картинок, поэтому копировать их смысла не имеет, заходите на ссылку.

Автор:  Mir-on [ 27 лип 2010, 11:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Зробити авто відповідаюче вказаним стандартам не важко. Стримуючим фактором є висока вартість екпертизи в "Державному автотранспортному науково-дослідному та проектному інституті" і реєстрації в ДАЇ, яка може дорівнювати до вартості самого авто.

Автор:  Романтик [ 27 лип 2010, 17:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Mir-on писав(ла):
Зробити авто відповідаюче вказаним стандартам не важко...

Вікторе, Ви мабуть шуткуєте :D .
Михалич он який рік цим займається.

Автор:  Antonio [ 28 лип 2010, 00:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Да, но как он мне сказал, у него нет ни одного сертификата а некоторые уже и нельзя получить из-за несуществующего производителя запчасти. И уж тем более У Валентина Михайловича нет расчета Рамы кузова в Солиде.
Чем больше будет документов тем меньше проблем.

Однако, так же я с ним согласен, что простого разрешения министра может быть достаточно...

Автор:  Maestro [ 21 вер 2010, 23:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

А ось, як реєструються транспортні засоби виготовлені власноручно в америці:

Цитата:
У нас все просто, делаешь все, варишь, всовываешь движок, потом идешь в полицию штата заказываешь время для прохода осмотра на дому. Они к тебе приходят и проверяют доказательства покупки основных деталей тоесть мотора, затем все по списку автомобиль должен иметь фару, поворотники, габарит и стоп, подсветку для номера и крылья на калесах. После чего на кузов прикрепляется серийный номер как у всех машин и регистрируется под названием которое ты назовешь.

Уже на следующий день можешь выежать на дороги...


Цитата з форума: http://bc-city.com/index.php?showtopic=32601

Автор:  Романтик [ 22 вер 2010, 08:36 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Maestro писав(ла):
А ось, як реєструються транспортні засоби виготовлені власноручно в америці:


Супер!

Автор:  Mir-on [ 15 груд 2010, 19:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Матеріали журналу "Автоцентр", ціни на послуги в даний час можуть відрізнятися
Вопрос по e-mail
Есть идея и возможность построить электромобиль на базе ЗАЗ-1102 «Таврия». Каковы особенности регистрации самодельного электротранспорта и были ли подобные прецеденты вообще?
Перерегистрация машины, в которой классический тип привода заменен электрическим, проводится на основании п. 38 «Правил государственной регистрации и учета автомобилей». Поскольку электромобилизация предполагает замену типа двигателя и трансмиссии, то при перерегистрации потребуется согласие на переоборудование, которое можно получить в ГП «ДержавтотрансНДІпроект» (Киев, пр. Победы, 57, тел.: (044) 456-30-30) или в Центре безопасности дорожного движения ДГАИ МВД Украины (Киев, ул. Институтская, 29 а, тел.: (044) 253-43-18). Для этого в одной из вышеупомянутых организаций необходимо согласовать проект изменения конструкции ТС и провести техническую экспертизу на соответствие «переделанного» автомобиля требованиям законодательства Украины и нормативно-технических документов.
Стоимость экспертизы определяется согласно прейскуранту и в зависимости от сложности переоборудования колеблется в пределах 800–1000 грн.
В случае положительного ответа выдается экспертное заключение, одобряющее переоборудование. На основании этого документа автомобиль регистрируется в ГАИ.
Со слов начальника отдела научно-технических экспертиз ГП «ДержавтотрансНДІпроект» Александра Гладченко, с вопросами о переводе автомобиля на электротягу обращаются, но в большинстве случаев только за консультациями. Официальные заявления на проведение научно-технической экспертизы к ним не поступали – соответственно, ни положительного, ни отрицательного заключения «ДержавтотрансНДIпроект» не выдавал.

Автор:  Stalker_W [ 27 бер 2011, 22:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

А кто знает, у этих ГП «ДержавтотрансНДІпроект» и Центре безопасности дорожного движения ДГАИ МВД Украины есть что-то типа филиалов в Донецке. А то в Киев не наездишься. Тем более электромобиль до Киева не дотянет ;)

Автор:  Mir-on [ 28 бер 2011, 03:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Регистрация автомобиля

Stalker_W писав(ла):
А кто знает, у этих ГП «ДержавтотрансНДІпроект» и Центре безопасности дорожного движения ДГАИ МВД Украины есть что-то типа филиалов в Донецке. А то в Киев не наездишься. Тем более электромобиль до Киева не дотянет ;)

А подзвоніть туди і дізнайтесь, телефони вказані. А до Києва можна доїхати за допомогою бензогенератора.

Автор:  Вован281 [ 22 серп 2015, 09:55 ]
Заголовок повідомлення:  Порядок регистрации электромобиля в ГАИ

Уважаемые форумчане, члены и гости клуба.
Прошу Вашей помощи в теории проведения мероприятий по регистрации электромобиля в ГАИ.

Сама процедура, описанная здесь: http://electroavtosam.com.ua/2013/06/instr-reg-gai/ в принципе понятна.

Но есть и несколько попутно возникающих вопросов:
1. Может ли лицо, распоряжающееся авто по доверенности (либо вписанное в "техпаспорт") получить разрешение (справку) на переоборудование (что указано как шаг 1 инструкции) и заниматься далее пунктами (шагами) 2,3,4,5... Или это может делать только владелец?
2. Перед началом осуществления переоборудования обязательно ли предоставлять автомобиль работникам МВС (ГАИ) дабы получить справку безоплатно?
3. Можно ли справку получить не по месту регистрации авто?

Или же проще сразу техпаспорт при покупке на себя... и запускать процедуру...?
Просьба сомневающихся в данных свои мысли не выкладывать.

Заранее благодарю за ответы и дельные рекомендации.
С уважением, Владимир. :winken:

Автор:  Stalker_W [ 22 серп 2015, 14:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Порядок регистрации электромобиля в ГАИ

Вован281 писав(ла):
2. Перед началом осуществления переоборудования обязательно ли предоставлять автомобиль работникам МВС (ГАИ) дабы получить справку безоплатно?
По закону инспектор должен осмотреть авто. По факту часто справку без проблем выдают заочно.

Автор:  Вован281 [ 23 серп 2015, 19:41 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Порядок регистрации электромобиля в ГАИ

Stalker_W писав(ла):
Вован281 писав(ла):
2. Перед началом осуществления переоборудования обязательно ли предоставлять автомобиль работникам МВС (ГАИ) дабы получить справку безоплатно?
По закону инспектор должен осмотреть авто. По факту часто справку без проблем выдают заочно.

Сама справка имеет определённую форму, бланк? Её кто-то подписывает из работников ГАИ или ей присваивается номер?...

Если же нет, можАт бУть она (справка, т.е. её бланк) в свободном доступе где-то может находится?

Прошу точные и проверенные ответы.
С уважением, Владимир.

Автор:  BATISKAF [ 23 серп 2015, 20:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Порядок регистрации электромобиля в ГАИ

Разрешение на переоборудование дает ГАИ, для этого нужно им предоставить авто, пройти процедуру проверки (наверное, сверки номеров), сделать оплату и получить справку.

Автор:  Вован281 [ 24 серп 2015, 22:11 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Порядок регистрации электромобиля в ГАИ

BATISKAF писав(ла):
Разрешение на переоборудование дает ГАИ, для этого нужно им предоставить авто, пройти процедуру проверки (наверное, сверки номеров), сделать оплату и получить справку.


Что именно (какие данные) указывается в справке?

Сторінка 1 із 7 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/