Поточний час: 28 квіт 2024, 00:20

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 22 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#131070Повідомлення 15 січ 2023, 19:28 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
8, 9 сторінка ПДФ. Ясна річ що тут потужність мала але сам принцип.

Якщо на пару кіловат робити то зрозуміло що треба тільки двухтакт (полумост мабудь тут краще за косого, менш деталей) ізольований робити.
Однотакт як бустєр бачив тільки на півкіловатта.

Зараз сучасні мікросхеми PFC поєднують у собі і корректор і стабілізатор вихідноі напруги, тому там і усякі навороти переходів через нуль і тому подібне. Потрібно це усе для простої зарядки - питання?)).


Додаткові файли:
top200-204214.pdf [122.55 КБ]
Завантажень: 59

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131073Повідомлення 16 січ 2023, 03:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Коректор необхідний переважно до максимальної потужності, але в максимальної потужності батарея буде заряджатися як СС, тобто. коли в коректорі буде активно струмообмеження. А в цьому режимі у простих ШІМ мікросхем типу TOP зворотний зв'язок по напрузі взагалі працювати не буде, так як напруга батареї нижче встановленого зворотним зв'язком. Залишається зворотний зв'язок по струму, але в мікросхемах типу TOP, в струмовий зворотний зв'язок взагалі не втрутитися ніяк, воно назовні нічим не стирчить. У таких як UC3842 можна, але, як я вже писав, у фільтр шунта треба підмішувати інверсну вхідну напругу. У мікросхемах коректорів це має працювати за умовчанням, проте не факт, так як обмеження струму коректором багато виробників мікросхем вважають не штатним режимом, і відповідно не морочаться (струм у перевантаженні може лімітуватися вже не синусоїдально, і за даташитами це не зрозуміти).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131074Повідомлення 16 січ 2023, 06:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Ось наприклад, добавив інвертуючий транзистор КТ315, і через нього замішав вхідну напругу (вхідні полуперіоди) до зворотнього зв`язку по струму. Синій на осцилограммі то вхідна напруга, а зелений то струм з діодного моста (струм інверсний на осцилограммі бо шунт стоїть в мінусі моста , R10)
Додаткові файли:
korr1.JPG
korr1.JPG [ 178.7 КБ | Переглядів: 999 ]

Як можна бачити, майже повна пропорційність струму до вхідної нарпуги (відзеркалення сінусу)
Синій на осцилограмі погано відно, збільшуйте картинку.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131099Повідомлення 17 січ 2023, 11:44 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Глянув без ККМ при потужності зарядки в пару кіловат смикає з мережі за сотню ампер. :motz:
Так що корректор має сенс.
Нарисував півмостовий "коректор" - щоб заповнення сінусоіди зробити хоча б відсоткиів на 80 - струм по ключам виходить при трьохкіловатному зарядному - под 150 ампер. Таке щастя не катить.

Прийдеться посімулювати обратноходи (щоб з ізоляцією від мережі) зі зсувом на 180 град.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131107Повідомлення 17 січ 2023, 15:51 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 34 Подякували 92
-=TRO=- писав(ла):
обмеження струму коректором багато виробників мікросхем вважають не штатним режимом, і відповідно не морочаться (струм у перевантаженні може лімітуватися вже не синусоїдально, і за даташитами це не зрозуміти).

Тоді певно варто залишити штатний зворотній зв'язок по струму без змін і струмообмеження для заряду батарей реалізувати через влив на коло зворотного зв'язку по напрузі?
Це я питаю на випадок якщо вибрана мною мікросхема PFC дійсно при струмообмеженні споживатиме не синусоїдальний струм.

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131112Повідомлення 17 січ 2023, 18:06 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Зворотній звїязок по струму потактовий, він дуже гарно працює, без бзиків, саме туди краще підмішувати беззворотну составляючу (робити задатчик струму транзистора) з отих полуперіодів. А от скрещувати керування струмом з зворотнім звязком напруги, то лотерея ще та, схематично це буде складніше. Бо треба міряти струм, замішати його з вхідною напругою, і вклинитися в зворотний звїязок напруги (як добавка) не зламавши його (бо потолок напруги тримати все одно треба), і бажано шоб це все не звеніло не бажанними резонасами... таке так просто як на моїй симуляції не вийде, одним транзистором вже не обійтися.

А взагалі корректори задумувалися не для роботи в струмообмеженні, а щоб робити в ширшому діапазоні потужностей (читай віхідних струмів), тобто повинні мати запас по потужності ніж наступний споживач. Тоб то для наших задач напряму не пристосовані, а тому я краще виберу звичайну мікросхему ШИМ, бо як що вже так сильно втручатися в стандартну схему(в зворотні зв"язки), то краще вибирати ту єлементарну базу, в поведінці якої для вас точно нема сюрпризів, і з неї ліпити те що потрібно.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131330Повідомлення 05 лют 2023, 19:26 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Погоняв трохи у сімуляторі ККМ як зарядку по топологіі однотранзисторного прямоходу, та косого мосту - вилізла бяка у виді велиткої зворотної напруги на виходному випрямлючему діоді (для 400 вольтової батареї - біля 1000 вольт). Це нікуди не годиться. Хотілося по простому як то кажуть "зрубити бабла"))).

Прийдетья переходити на звичайний півмост з мостовим випрямлячем на виході. Там хоч усі напруги та струми у належних діапазонах.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 22 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group