Тут таке діло... всім не вгодиш, тому приходиться вибирати золоту середину і тону досвіду в мішку за плечами
Думаю, що при 0,2с з нас небагато катаються. Інвалідний транспорт не враховуємо. Переважна більшість - це 0,75-2с довготривало та до 4-6с в піку. Якщо налаштувати на 3,5В, то батарея, яка ще більш ніж наполовину заряджена підсуне вам свиню, коли ви захочете проскочити якесь перехрестя, знаючи що у вас 100% є ще "іони в баку". Два фактори, які вплинули на установку нижнього порогу в 2,90В для іонок/полімерів і 2,40 для ліфера (всупереч 2,50 і 2,00 їх заявленим поргам) це:
- внутрішній опір і просадка через нього під навантаженням при старті, яка короткочасно може становити 0,3-0,5В на елемент, і це нормально для не дуже свіжих елементів в холодну пору року.
- не завжди батарея висаджується в нуль. Для мене це явище приходило тричі за 4 роки експлуатації. Двічі прогнозовано, і один раз несподівано, коли один із елементів втратив третину ємності. Стараюсь тримати завжди "повний бак". Крім того почуваюсь впевненіше
А взагалі не так страшний вовк, як його малюють. Ліфер взагалі можна висадити в нуль, а потім малим струмом "підняти", і ви не замітите різниці. Це я серйозно. Просадки в іонках також не впливають, якщо ви не висадите батарею нижче рекомендованої напруги і не залишите її в такому стані на два місяці. Сіла батарея - заряджаємо. А взагалі еварійне відключення по нижній напрузі це крайня міра, до якої просто не потрібно доводити щоразу. Тим більше, моя БМС розрахована на продвинутих користувачів, які знають що може їх батарея.
Можливо в смарт-бмс буде якийсь адаптивний алгоритм, а як ні - то хоча б можливість з меню поміняти пороги "під себе". Але це ще скоро не буде, бо не можу вирішити деяку технічну загадку вже більше півроку ))