Поточний час: 22 трав 2024, 15:51

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Покупець повинен чітко назвати тему (наприклад, "Куплю контролер 2-3 кВт"). У повідомленні бажано вказати необхідні технічні характеристики та діапазон цін. Повідомлення з назвами типу "Допоможіть!" і все видалятимуться без попереджень.


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ] 
Автор Повідомлення
#136440Повідомлення 04 трав 2024, 14:23 
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 1
Є ідея реалізувати ось таку схему зарядки ВВБ від сонячних панелей (відео з тайм-кодом):

https://www.youtube.com/watch?v=mGJFUISi3ps&t=904s

У автора відео така система працює вже більше року, можна сказати цілком робоча і в той же час досить проста:

Сонячні панелі ---> MPPT-контроллер ---> DC-DC перетворювач 48В-400В ---> Діоди ---> ВВБ

Єдине я б додав якийсь контроль напруги на комірках, щоб у разі виходу з ладу однієї з банок не допустити її перезаряду і одразу відрубати подачу сонця.
Шукаю ентузіаста, якому було б цікаво повторити таку ж ідею. Посилання на всі компоненти є у автора під відео, сумарна вартість деталей близько 500-600$, таку ж суму готовий оплатити за роботу.
Не питайте про рентабельність системи, розумію що напевно її немає. Ідея в тому, щоб при моєму пробігу по місту 30-50 км на тиждень не паритись з зарядкою авто від розетки взагалі пів-року коли є сонце.

Автомобіль KIA Ray EV з перепакованою батарейкою:
Додаткові файли:
photo_2024-04-29_21-06-24.jpg
photo_2024-04-29_21-06-24.jpg [ 295.4 КБ | Переглядів: 430 ]


На машині вже встановлені гнучкі сонячні панелі, які заряджають окрему 3кВт збірку в багажнику. Проте ці панелі я хочу замінити на одну двосторонню панель Ulica solar bifacial n-type 575 вт. За моїми підрахунками вона буде давати в горизонтальному положенні близько 2-3 кВт за сонячний день, що дорівнює близько 15км запасу ходу.
Додаткові файли:
photo_2024-04-29_21-06-12.jpg
photo_2024-04-29_21-06-12.jpg [ 188.95 КБ | Переглядів: 430 ]



Отже, задача зібрати вище описану схему і підключити її до ВВБ (потрібно мати підйомник щоб зняти батарею).
Територіально Київ, пропозиції чекаю в ПП.

P.S. Ризики всі розумію, авто далеко не основне, купувалось спочатку як навчальне для дружини, потім стало експериментальним) Тому навіть якщо спалите ВВБ, я вас пробачу :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136442Повідомлення 05 трав 2024, 08:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 17 Подякували 23
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Boost MPPT?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136443Повідомлення 05 трав 2024, 09:10 
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 1
iom писав(ла):
Boost MPPT?


В чому суть вашого питання?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136447Повідомлення 05 трав 2024, 13:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 17 Подякували 23
Мій електротранспорт: Електровел 350W
leva001 писав(ла):
В чому суть вашого питання?

Маю на увазі щось на зразок



https://shopee.co.th/boost_mppt


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136449Повідомлення 05 трав 2024, 15:36 
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 1
iom писав(ла):
leva001 писав(ла):
В чому суть вашого питання?

Маю на увазі щось на зразок



https://shopee.co.th/boost_mppt


Як варіант, але не впевнений що воно буде працювати як треба під мою задачу. Та і потужності там бачу в них великі, а в мене по плану має 200-300 ватт від сонця потихеньку капати у ВВБ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136452Повідомлення 05 трав 2024, 20:05 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 17 Подякували 23
Мій електротранспорт: Електровел 350W
leva001 писав(ла):
Та і потужності там бачу в них великі, а в мене по плану має 200-300 ватт від сонця потихеньку капати у ВВБ.

Так, власне споживання контролера під питанням, як і споживання схеми за посиланням в топ-пості. А решта: потужніші IGBT ключі і охолодження - не погано, враховуючи ціну $100 за 6kW модель; ну може конденсаторів трохи зайвих; може котушки з іншою індуктивністю дали б оптимальніший ККД для меншої потужності.

Але то все на мій хлопський розум. Тут на форумі багато хто краще у цій темі розбирається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136453Повідомлення 05 трав 2024, 22:57 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 44 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
жека дніпровський разом з трабантом бажав собі форда комбідрайвіка зробити так в того дах прям вимагає шоб туди таку штукенцію присобачити. Дуже файно на мій погляд аби не здуло на швидкості :ugly:

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136459Повідомлення 06 трав 2024, 07:36 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 130 Подякували 631
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
прагматик писав(ла):
жека дніпровський разом з трабантом бажав собі форда комбідрайвіка зробити так в того дах прям вимагає шоб туди таку штукенцію присобачити. Дуже файно на мій погляд аби не здуло на швидкості :ugly:

Мене ця думка теж мучае, як став власником Єл-Фава... бюджетних рішень не знайшов, та бачу на форумі тільки одна людина maks_v на Электропаджерику здійснив таке рішення.
У свої темі viewtopic.php?f=26&t=5753 він дуже скромно про це відповів, но судячи по його силках це геть не дешевий варіант :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136486Повідомлення 09 трав 2024, 00:22 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 44 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
коли напруга ліфовська то дійсно важко алеж коли то шось у межах 100в мабуть трохи дешевше повинно виходити :?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136494Повідомлення 09 трав 2024, 07:54 
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 1
прагматик писав(ла):
коли напруга ліфовська то дійсно важко алеж коли то шось у межах 100в мабуть трохи дешевше повинно виходити :?

Та без різниці, там DC-DC перетворювачі будь-які є і по ціні вони +- однакові, тому що ціна від потужності залежить, а в моєму випадку потужність маленька, до 1 кВт можна спокійно брати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136498Повідомлення 09 трав 2024, 09:47 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк, Україна
Дякував (ла) 6 Подякували 33
Мій електротранспорт: ЛуАЗ-969М електро, Fiat 500 EV w400
Вітаю.
Чи будуть Вами продаватись гнучкі панелі, після встановлення жорсткої.
Як будуть продаватись, прошу їх параметри озвучити і ціну.
Буду 1-м бажаючим, в черзі, на покупку панелей гнучких.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136499Повідомлення 09 трав 2024, 10:46 
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 5 Подякували 1
Agere писав(ла):
Вітаю.
Чи будуть Вами продаватись гнучкі панелі, після встановлення жорсткої.
Як будуть продаватись, прошу їх параметри озвучити і ціну.
Буду 1-м бажаючим, в черзі, на покупку панелей гнучких.

Вітаю. Є ще пару шт нових. Відповів у ПП.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group