Поточний час: 25 квіт 2024, 22:48

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28157Повідомлення 08 жовт 2016, 23:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
К сожалению, такие реалии... Цены не соответствуют нашей зряплате, и от этого никуда не денешься... А б/у покупать не хотим, да сейчас и б/у не особо дешево((


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28158Повідомлення 09 жовт 2016, 00:03 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
Лучше вместо того мотора на 250ватт добавить 10$, и купить полноценное мотор-колесо 500 ватт которое весит как киловатное, цена 2175гр http://www.e-bike.com.ua/motor-kolesa-i ... uct_id=916
Там кстатии отзыв от нашего форумчанина есть :) SITH89 28.01.2016
"Мотор просто супер! Откручиваете болтики на одной из крышек, снимаете ротор и за пару минут переключаете обмотки в "треугольник", едет тогда мотор уверенно 55км/ч на 48 вольтах. Проверенно! Всем советую!"


Додаткові файли:
54.jpg
54.jpg [ 38.01 КБ | Переглядів: 5233 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28159Повідомлення 09 жовт 2016, 00:57 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Максим 700 писав(ла):
Откручиваете болтики на одной из крышек, снимаете ротор и за пару минут переключаете обмотки в "треугольник", едет тогда мотор уверенно 55км/ч на 48 вольтах. Проверенно! Всем советую!

Потрібно врахувати два моменти.
1. В трикутнику при онакових умовах навантаження потрібно в 1,7 разів більше струму для підтримання "попереднього" крутного моменту. При зростанні фазного струму в 1,7 разів ключі контролера грітимуться в 3 рази більше. Переключення з зірки в трикутник еквівалентно збільшенню напруги в 1,7 рази по обертах. Є шанс спалити контролер фазним струмом. Особливо, якщо не взяти до уваги п.2.
2. Трикутник від зірки відрізняється на "електричних" 30° комутації. Тобто без зміщення датчиків положення (датчиків холла) буде низкий ККД і сильне биття моменту. В бездатчиковому режимі все буде в нормі, крім свої мінусів бездатчикового режиму.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28163Повідомлення 09 жовт 2016, 08:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Действительно, лучше это МК, чем подвесной ЭД, просто когда я все собирал разница была в 3 раза.
А зачем треугольник? Нельзя что ли штатно пользовать эту пятисотку?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28175Повідомлення 09 жовт 2016, 11:08 
Не в мережі

Звідки: Фастів
Дякував (ла) 0 Подякували 10
Це мабуть у майбутньому створити на базі цього сайту краудфандингову платформу,все уніфікувати та залучати укр виробників,а може і гроші від держави.Китайській економіці обіцяють hard landing, вічно це не може тривати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28201Повідомлення 09 жовт 2016, 19:24 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
"А зачем треугольник? Нельзя что ли штатно пользовать эту пятисотку?"
Ну если вас устроит 35 км. в час на 48 вольт, то пожалуста., может если запитать его от 72-х вольт, то будет и 47 км. в час?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28203Повідомлення 09 жовт 2016, 19:38 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Николаев
Дякував (ла) 49 Подякували 140
Мій електротранспорт: Электроскутер 60v 60ah
Хочу електротранспорт: Устраивает тот, что есть!)
mr.Dream писав(ла):
Максим 700 писав(ла):
Откручиваете болтики на одной из крышек, снимаете ротор и за пару минут переключаете обмотки в "треугольник", едет тогда мотор уверенно 55км/ч на 48 вольтах. Проверенно! Всем советую!

Потрібно врахувати два моменти.
1. В трикутнику при онакових умовах навантаження потрібно в 1,7 разів більше струму для підтримання "попереднього" крутного моменту. При зростанні фазного струму в 1,7 разів ключі контролера грітимуться в 3 рази більше. Переключення з зірки в трикутник еквівалентно збільшенню напруги в 1,7 рази по обертах. Є шанс спалити контролер фазним струмом. Особливо, якщо не взяти до уваги п.2.
2. Трикутник від зірки відрізняється на "електричних" 30° комутації. Тобто без зміщення датчиків положення (датчиків холла) буде низкий ККД і сильне биття моменту. В бездатчиковому режимі все буде в нормі, крім свої мінусів бездатчикового режиму.


За ключи что будут греться - в любом контроллере установлен шунт, выше своего предела он не прыгнет, если только он работает нормально. Да, нагрев будет выше, но не в три раза.

_________________
Trance - forever!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28204Повідомлення 09 жовт 2016, 20:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
SITH89 писав(ла):
За ключи что будут греться - в любом контроллере установлен шунт, выше своего предела он не прыгнет, если только он работает нормально. Да, нагрев будет выше, но не в три раза.

Якщо вдатись "грубо в подробиці" роботи контролера, то стане зрозуміло, що контролер в звязці з мотором утворюють деякий понижуючий перетворювач. Якщо прийняти ККД контролера за 100%, то потужність, яку ми "вкачуємо" в контролер, і яка в більшості випадків обмежується лише "батарейним" шунтом, буде рівна потужності, яку отримує мотор. При нульовій швидкості обертання мотора можемо розглядати його, як дросель. У якого є свій активний опір обмотки.
Припустимо, маємо 50В батарею, мотор з 0,25 Ом обмоткою, контролер обмежує батарений струм на рівні 20А.
- 50В * 20А = 1000Вт - це вхідна потужність.
- така ж потужність буде і вихідною, але оскільки робота не виконується - вся вона піде в нагрів обмотки через активний опір. Згадаємо шкільний курс фізики: P=U*I, U=I*R -> P=I^2*R > I=sqrt(P/R)=sqrt(1000/0.25)=63A
- тепер переключимо в трикутник. опір обмоток впаде в 3 рази і стане 0,083 Ом. sqrt(1000/0.083)=109A
Це "фазний струм", який видаватиме контролер на колесо, який також грітиме мосфети. Якщо контролер типу "9фет", то ніжки його транзисторів можуть не витримати такого струму навіть короткочасно і образитись (to220 ~70A package limit). потрібно це просто мати на увазі.

коли експериментував з контролером і низькоімпедансним мотором (GM HPM-3000B) то виявилось, що при 1А батарейного стуруму фазний становив 55А(!)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28205Повідомлення 09 жовт 2016, 21:03 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 22 Подякували 43
Максим 700 писав(ла):
"А зачем треугольник? Нельзя что ли штатно пользовать эту пятисотку?"
Ну если вас устроит 35 км. в час на 48 вольт, то пожалуста., может если запитать его от 72-х вольт, то будет и 47 км. в час?

Наверно тогда до 35 км\ч 48вольтовый будит бодрее 72вольтового в режиме до 35. Я не очень соображаю в этом, но кпд и масса мотора конкурируют, я бы лично предпочел 35 км\ч и с вдвое большим пробегом чем с 72 вольтами и 47 максималкой (с одинаковой массой акб).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28206Повідомлення 09 жовт 2016, 21:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Максим 700 писав(ла):
"А зачем треугольник? Нельзя что ли штатно пользовать эту пятисотку?"
Ну если вас устроит 35 км. в час на 48 вольт, то пожалуста., может если запитать его от 72-х вольт, то будет и 47 км. в час?

Знаете, с некоторых пор я перестал гнаться за скоростями, для меня важнее экономичность.
Электровская 500-ка от 60В ехала 50км/ч. Скорость повышать лучше повышением напряжения, чем переключением в треугольник. Треугольник это лотерея, у кого-то даже меньше нагрев, а у кого-то совсем не работает как надо...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28207Повідомлення 09 жовт 2016, 21:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
i8086 писав(ла):
...Треугольник это лотерея, у кого-то даже меньше нагрев, а у кого-то совсем не работает как надо...

Я бы сказал фифти-фифти. В треугольник можно переключить двумя вариантами, с запаздыванием на 30 градусов от сигналов холлов (плохой вариант, невезучие) и с опережением. Об этом обычно никто не задумывается. А у тех у кого контроллер со сдвигом холлов 60 градусов, тем вообще потом угадать с подключением холлов целый квест.

Максим 700 писав(ла):
Вы с этого начинали и НЕ остались на нем. Зачем людям советовать то с чего вы спрыгнули? :)

Тема то про дешевый, а спрыгивают когда одновременно и денежки появляются и апетиты вырастают.
Какой бы не собрал хочется все мощнее и быстрее.... Я в свое время даже задумался к двум мотор колесам еще подвесной кареточный миддрайв поставить 8O .

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28209Повідомлення 09 жовт 2016, 22:07 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
Получается лучше поднимать скорость напряжением чем звездой, особенно если транспорт тяжёлый. Это мы выяснили - новичкам пригодится.
И так, вернёмся к основной теме экономии на изготовлении. Если делать велосипед, то дешевле, комфортнее и эффектнее будет выглядеть чоппер сваренный по своим чертежам чем купленный готовый донор, или вот по такому примеру, как сделал уважаемый конструктор Шота, трубы из обычного металла, да - нержавейка или алюминий будут лучше, но и на дешёвом материале можно делать вот такие вот шедевры:


Додаткові файли:
чоппер мал ;).jpg
чоппер мал ;).jpg [ 384.18 КБ | Переглядів: 5128 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28211Повідомлення 09 жовт 2016, 23:56 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
Кто заинтересовался чоппером, и захотел сделать подобный, могут перейти в соответствующую тему
viewtopic.php?f=46&t=576


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28213Повідомлення 10 жовт 2016, 06:19 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1091
Да, конь был классный, двухмоторный, по дороге шел как крейсер, потенциал для увеличения мощности очень и очень велик. Если появится время обязательно повторю в заряженном варианте. Конструкция позволяла реализовать молниеносный разгон или рывок без отрыва от дороги, обычный велик на такое не способен.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Дешевый электротранспорт
#28214Повідомлення 10 жовт 2016, 06:25 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1091
На фото он в первый день эксплуатации, на второй день добавили небольшую спинку, чтобы наездника не сносило назад при старте. В плане дешевого лучше подходит другой аппарат, одномоторный с самодельной передней вилкой, который сейчас в Киеве.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Bing [Bot] і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group