SITH89 писав(ла):
За ключи что будут греться - в любом контроллере установлен шунт, выше своего предела он не прыгнет, если только он работает нормально. Да, нагрев будет выше, но не в три раза.
Якщо вдатись "грубо в подробиці" роботи контролера, то стане зрозуміло, що контролер в звязці з мотором утворюють деякий понижуючий перетворювач. Якщо прийняти ККД контролера за 100%, то потужність, яку ми "вкачуємо" в контролер, і яка в більшості випадків обмежується лише "батарейним" шунтом, буде рівна потужності, яку отримує мотор. При нульовій швидкості обертання мотора можемо розглядати його, як дросель. У якого є свій активний опір обмотки.
Припустимо, маємо 50В батарею, мотор з 0,25 Ом обмоткою, контролер обмежує батарений струм на рівні 20А.
- 50В * 20А = 1000Вт - це вхідна потужність.
- така ж потужність буде і вихідною, але оскільки робота не виконується - вся вона піде в нагрів обмотки через активний опір. Згадаємо шкільний курс фізики: P=U*I, U=I*R -> P=I^2*R > I=sqrt(P/R)=sqrt(1000/0.25)=63A
- тепер переключимо в трикутник. опір обмоток впаде в 3 рази і стане 0,083 Ом. sqrt(1000/0.083)=109A
Це "фазний струм", який видаватиме контролер на колесо, який також грітиме мосфети. Якщо контролер типу "9фет", то ніжки його транзисторів можуть не витримати такого струму навіть короткочасно і образитись (to220 ~70A package limit). потрібно це просто мати на увазі.
коли експериментував з контролером і низькоімпедансним мотором (GM HPM-3000B) то виявилось, що при 1А батарейного стуруму фазний становив 55А(!)