Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=1935 |
Сторінка 2 із 3 |
Автор: | Vladimirvv [ 04 лип 2017, 09:45 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? | ||
Никола писав(ла): Vladimirvv писав(ла): 250 т.р. это дорого?Печка,кондер есть,осталось двери для них открыть,противники первые в очередь встанут https://youtu.be/sRAu5-LEsnA
Во Владике 200 т.р. плюс глонас,плюс доставка,250 реально.Речь идёт о массовых поставках,так что правый руль не проблема,будет и левый.Главное,реальный серийный не дорогой электро- вот он ,руку протяни и возьми. Я уж не говорю,у китайцев подобные от 3 до 5 т.$ ( 5-это с наворотами, СБ и прочее). |
Автор: | Никола [ 04 лип 2017, 10:09 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? | ||
Vladimirvv писав(ла): Во Владике 200 т.р. плюс глонас,плюс доставка,250 реально.
|
Автор: | Vladimirvv [ 04 лип 2017, 11:17 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? | ||
Никола писав(ла): Vladimirvv писав(ла): Во Владике 200 т.р. плюс глонас,плюс доставка,250 реально.
В ролике цена с глонасом названа 230тр.Базовая,с печкой и кондюком.А дороже это уже дополнительные опции,как везде. Конечно,у нас будет под 300 т.р- примажутся все,кому не лень. |
Автор: | budivelnik [ 23 лист 2017, 16:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Инженер писав(ла): irde писав(ла): На данный момент развития ЭТ экономически не выгоден. ...я-бы подправил - "...не выгоден в большинстве потребительских сегментов..." ,или "...выгоден для небольшого круга потребителей...и фанатов ..."Можу навіть вивести один з теоретично цікавих сегментів Як не дивно це буде для переважної більшості форумчан -клас великих кросоверів Навскидку -бензинові 3-5 літрів Нісан Мурано , Порш Каєн ,Фолькваген Туарег ..... Вартість 8-10 річного авто в нормальному стані - 10-15 тисяч доларів Облизуються на них багато , але вартість користування в 25 і більше л/100 км бензину - відштовхують ( або множать на нуль фантазії) Тому уявіть Береться вищеперечислене авто , викидається двигун/КПП ( як правило автомат) , на його місце ставиться а - малопотужний ДВС з генератором в 15-20Квт - і цим забезпечується мобільність і дальність пересування в 300+ км на заправці б -4 мотор колеса, або по двигуну на вісь(через КПП ) - чим забезпечуються пристойні тягові(стартові характеристики) в - 10-20 Квт*годин батарей На виході отримуємо а - пристойне авто з розходом максимум 1 грн/км б - вартість переобладнання в межах 10 000 доларів Тепер питання на засипку Що краще Ліф за 15 000 з пробігом в 150 км між зарядками і вартістю пробігу 0,3 грн/км Чи кросовер з повним фаршем за 25 000 з необмеженим пробігом і вартістю в 1 грн/км ( замість 5 грн/км в такої ж бензинової версії , але вартістю авто в 2 рази нижчою) , тобто вартість конверсії відібється за 80 000 км пробігу. |
Автор: | Vladimirvv [ 23 лист 2017, 17:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Сегодня видел на стоянке ваз 2104 серо- серебристого цвета в отличном состоянии,а на крыше 2 багажника стандартных совковых.На каждом можно по 200 вт СБ разместить,итого 400 вт.Вид не испортится ,если 500 вт поставить.Таким образом по опыту скажу реально летом 200-300 вт она будет качать в тяговую.Т.е. 2 кВт *час за день в батарею точно даст.Если добиться расхода 100 вт*час на км,то 20 км в день(в среднем ) летом прибавка точно будет. Это рассуждение о том,стоит ли такие машины в металлолом пускать?Может лучше в электро? Вот уже ноябрь к концу подходит,электро не эксплуатируется,но часто ловлю себя на мысли,"а солнце то какое,аж слепит" выработка должна быть,угол ,правда,не тот,но зарядка будет точно не слабая. И это в сибири,где по статистике 300 солнечных дней в году. |
Автор: | Olaff [ 23 лист 2017, 19:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
budivelnik писав(ла): .................................................................................................................................................................................................................................................... Як не дивно це буде для переважної більшості форумчан -клас великих кросоверів Навскидку -бензинові 3-5 літрів Нісан Мурано , Порш Каєн ,Фолькваген Туарег ..... Вартість 8-10 річного авто в нормальному стані - 10-15 тисяч доларів Облизуються на них багато , але вартість користування в 25 і більше л/100 км бензину - відштовхують ( або множать на нуль фантазії) Тому уявіть Береться вищеперечислене авто , викидається двигун/КПП ( як правило автомат) , на його місце ставиться а - малопотужний ДВС з генератором в 15-20Квт - і цим забезпечується мобільність і дальність пересування в 300+ км на заправці б -4 мотор колеса, або по двигуну на вісь(через КПП ) - чим забезпечуються пристойні тягові(стартові характеристики) в - 10-20 Квт*годин батарей На виході отримуємо а - пристойне авто з розходом максимум 1 грн/км б - вартість переобладнання в межах 10 000 доларів ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Нравится мне такой неистребимый оптимизм ! Даже примитивную Ниву за 10000 долларов ещё надо постараться нормально конвертировать, а уж нормальный кроссовер , где прийдётся переделывать климат, гидроусилитель руля , обманывать бортовую электронику и системы безопасности + всё что надо добавить и упаковать так что бы было не противно на это смотреть(вариант с батарейками в багажнике не прокатит ) , а ещё надо учесть вес донора! Vladimirvv писав(ла): Сегодня видел на стоянке ваз 2104 серо- серебристого цвета в отличном состоянии,а на крыше 2 багажника стандартных совковых.На каждом можно по 200 вт СБ разместить,итого 400 вт.Вид не испортится ,если 500 вт поставить ............................................................................................................................................................................................................................................................................................... Думаю у "четвёрки" с двумя совковыми багажниками вид ничем уже не испортить |
Автор: | budivelnik [ 23 лист 2017, 21:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Olaff писав(ла): budivelnik писав(ла): .......................................................................................................................................................... Як не дивно це буде для переважної більшості форумчан -клас великих кросоверів Навскидку -бензинові 3-5 літрів Нісан Мурано , Порш Каєн ,Фолькваген Туарег ..... Вартість 8-10 річного авто в нормальному стані - 10-15 тисяч доларів Облизуються на них багато , але вартість користування в 25 і більше л/100 км бензину - відштовхують ( або множать на нуль фантазії) Тому уявіть Береться вищеперечислене авто , викидається двигун/КПП ( як правило автомат) , на його місце ставиться а - малопотужний ДВС з генератором в 15-20Квт - і цим забезпечується мобільність і дальність пересування в 300+ км на заправці б -4 мотор колеса, або по двигуну на вісь(через КПП ) - чим забезпечуються пристойні тягові(стартові характеристики) в - 10-20 Квт*годин батарей На виході отримуємо а - пристойне авто з розходом максимум 1 грн/км б - вартість переобладнання в межах 10 000 доларів ......................................................................................................................................................... Нравится мне такой неистребимый оптимизм ! Даже примитивную Ниву за 10000 долларов ещё надо постараться нормально конвертировать, а уж нормальный кроссовер , где прийдётся переделывать климат, гидроусилитель руля , обманывать бортовую электронику и системы безопасности + всё что надо добавить и упаковать так что бы было не противно на это смотреть(вариант с батарейками в багажнике не прокатит ) , а ещё надо учесть вес донора! 1 У нас все одно буде електродвигун на передній осі, тому все що від ДВС через ременні приводи передавалось - може передаватись і від електромотора. 2 По системам безпеки Що такого надскладного в системах безпеки є в авто випущених мінімум5-7 років тому? |
Автор: | Olaff [ 23 лист 2017, 21:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Ну если не сложно жду затаив дыхание конверсию кайена за 10000 долларов |
Автор: | budivelnik [ 23 лист 2017, 21:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Olaff писав(ла): Ну если не сложно жду затаив дыхание конверсию кайена за 10000 долларов Спочатку потрібно дочекатись половинчатої конверсії Емгранда Х7 , яка станом на сьогодні не вийшла далі постановки техзавдання , але в цьому техзавданні першим пунктом йдуть дати , по ньому початок робіт в залізі планується на березень 2018 ( при умові використання китайських комплектуючих)Якщо ж вдасться втриматись на наших - то дата може бути зсунута вперед на пару місяців.. ПС Я інженер-будівельник по спеціальності, а в будівництві не прийнято приступати до будівництва хмарочосів , перш - ніж навчишся будувати хрущовки... |
Автор: | Михалыч [ 25 лист 2017, 10:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Из истории конверсии тяжёлых джипов:............ Лет 10- 12 назад, приехал сибиряк на "Кайене"в Москву, с намерением уехать на "ЭлектроКайене". Обратился он к самому авторитетному в то время спецу... с ником "ВалВас", и партийной кличкой "Полковник"!... ..Характер у ВалВаса был полковничий, но , действительно, был СПЕЦ. От Такого заказа СПЕЦ отказался, мотивируя, непропорционально растущими, с увеличением массы, трудностями. ...................... ....НО, вместо опытного СПЕЦА, сразу объявилась команда желающих заработать, во главе с неким "Гайковёртом" . Через полгода работ, при щедром финансировании, при первом тестовом , снимаемом на рекламный ролик заезде, задымилась и батарея и мотор "ВАРП9". .............. Сибиряк требовал возмещения громадных убытков , грозил судом, чем кончилось - не знаю. |
Автор: | budivelnik [ 25 лист 2017, 11:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Михалыч писав(ла): Из истории конверсии тяжёлых джипов:............ Я знайомий з цією історією , від Вас , просто чи то з іншого форуму ,чи то на інших гілках цього , Ви це описували.1 Різниця в підходах ( мій і описаний) - суттєва Описаний - це спроба покращити вже і так максимально наворочений з збереженням всіх плюшок ( тобто взяти за 50 000 додати до нього 20 000 - щоб отримати можливість розпальцовки на 100 000 Мій - це спростити вже існуючий з погіршенням одних параметрів заради покращення іншого (економічності пересування) , тобто зняти ДВС з потужністю в 300 коней і замінити його ДВС/генератор - з потужністю в максимум 30 + або 4 мотор-колеса , або 2 на осі через роздатки , отримавши на виході пристойну динаміку( як для стандартного бюджетного авто , а не авто преміум класу) максимум до 100-120 км/год , отримавши розхід палива в 1-1,5 грн/км , зберігши якість салону , частково керованість( ми ж зменшили максимальні швидкості , а тому максимальна гострота нам вже не потрібна ), зберігши геометричні параметри проходимості 2 Якщо Ви звернули увагу а - поки що я не збираюсь влазити в преміум кросовери , і це обговорення виникло після мого припущення, що є категорія людей. яка б ( на мій погляд) захотіла б користуватись обрізаним по можливостям преміум-авто в повсякденному житті б - в реалі я збираюсь трошки поексперементувати над своїм Джілі Емгранд Х7 (передньопривідний універсал в кузові а-ля Тойота Рав-4 ) 3 Мій розрахунок наступний Мій 3 річний з пробігом в 100 000 і не ідеальним станом лакофарбового покриття( експлуатую по чорному) сьогодні коштує 7000-8000 доларів. Надіюсь що за 5000 зможу перетворити його в гібрид Таким чином просто порівнюються можливі варіанти Продати свій і доклавши 5000-7000 - отримати авто з таким самим пробігом і приблизно того ж року випуску Ліф з обмеженням пробігу до 100-120 км , або Шевроле вольт , з низьким кліренсом і салоном на 4 особи... Мені легше експериментувати над тим що вже добре знаю. |
Автор: | Михалыч [ 26 лист 2017, 13:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
А , ведь действительно, ДОНОР ! Площадь крыши ~ 3 - 4,5 м.кв . Это ж , езли СП, то за день на солнце, ~ 1,5 квт час. При нормальном приводе ~ 20 км безрозеточной езды. ! ! !................ ....Но , хочу напомнить, главный параметр определяющий : - в доноры - или в металлолом? : Состояние кузова............... ....Днями, продал свою "Сузуки Альто, с мотором - с пол оборота ! " за 500 д. В доноры никому не предлагал . Свинью не подложил, слишком ржавая снизу. ( купил сварщик) |
Автор: | Vladimirvv [ 27 лист 2017, 19:13 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? | ||
Кому по современней ваз2111,вес и площадь СП будут такие же,как у ваз2104
|
Автор: | ДядяВася [ 27 лист 2017, 19:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Авто с ДВС в электромобиль или в металлолом? |
Считал, что более новый авто сделан по новым технологиям, и должен быть чуть легче своего предшественника того же класса. Оказывается, нет. Интересно, как это у них получается? |
Сторінка 2 із 3 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |