Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Розробка електротрактора потужністю 35к.с. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=3861 |
Сторінка 5 із 6 |
Автор: | Алексей В [ 14 лист 2019, 12:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Инвестор уже посчитал при каких ТТХ ему будет выгода от электротрактора (16 часов пахоты), но при текущем уровне батарейных технологий такие ТТХ за вменяемый бюджет недостижимы. |
Автор: | Алексей В [ 14 лист 2019, 12:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Если же рассматривать просто концепцию небольшого трактора, то существующая классическая компоновка не очень подходит для использования электропривода. |
Автор: | stigmat [ 14 лист 2019, 14:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
stigmat писав(ла): На рахунок електропривода: Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без. Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля. Режими роботи приводів: 1) тільки передній - транспортування 2) тільки задній - обробка поля 3) обидва - важка обробка поля (оранка) На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт Мені такий варіант здається найбільш оптимальним для електропривода. |
Автор: | Алексей В [ 14 лист 2019, 14:09 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Додаткові файли: Буфер обміну01.png [ 573.66 КБ | Переглядів: 6054 ] Вот такая концепция нарисовалась. Используется двухмоторная компоновка. Один мотор жестко подключен к переднему мосту, второй мотор либо к заднему мосту при пахоте (когда ВОМ не нужен), либо для привода ВОМ при менее тяжелых работах (покос и т.п.). В транспортном режиме используется только один мотор. Батареи между колесами под кабиной. Впереди опциональный модуль с доп. батареей или генератором. То есть одну и ту же платформу можно использовать как чисто электрический трактор, там где выхлопные газы нежелательны, и как гибридный, когда нужна повышеная автономность и наличие выхлопных газов не так критично, например при работе в поле. В гибридном варианте генератор работает с оптимальной нагрузкой без переходных режимов, с максимально достижимым для него КПД и соответственно с минимальным расходом топлива и выбросом выхлопных газов. Пока одна батарея в работе, вторая заряжается и наоборот. |
Автор: | stigmat [ 14 лист 2019, 14:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Ось за такий концепт я і говорю. Гарно проілюстрували. Тільки я думав ВВПот окремим мотором, але якщо норм механіка, то можна і від заднього. |
Автор: | iom [ 14 лист 2019, 15:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Алексей В писав(ла): Пока одна батарея в работе, вторая заряжается и наоборот. Якщо батареї не з гарячою заміною, то це не потрібно. Контролер заряду сам визначить, яку потужність відбирати з генератора для оптимальної роботи. І акумулятор у такому режимі довше протягне, бо значна частина енергії проходитиме повз нього. Але це вже дрібниці. |
Автор: | irde [ 14 лист 2019, 16:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
У меня складывается впечатление , что подобные темы специально вбрасываются , с целью искусственного поддержания активности форума . Ведь очевидно , никто и никогда это э-трактор не сделает, и даже не начнет делать. А любой богатый буратин ( инвестор) , не вложит свои кровные без предоставления ТЭО, которого не представлено даже в общих чертах. Посидели , потрындели , разошлись. Зато не скучно |
Автор: | stigmat [ 14 лист 2019, 16:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Кому потриндіти, поговорити, а кому отримати корисну інформацію, укоротити хотелку і реально оцінити можливості І вже з тим матеріалом розуміти куди рухатися. Цікаве рішення по піднімальному механізму - замість гідравліки поставили два лінійні актуатори, піднімають 450кг - динаміка, 1350кг - в статиці, що якраз для даного трактору підходить, щоб не використовувати гідравліку. І такі актуатори застосували для повороту коліс, тільки менші. Що дуже мене зацікавило. Два актуатори, на руль поставити енкодер і не треба ні гідравліки ні тяг. Тільки питання надійності. https://www.youtube.com/watch?v=9YmbFtJlZpU&list=PLpUB0Z_6V9g6dByL9LWDe7nNn6__fOddC&index=4&t=0s До речі як відео вставити в пост? |
Автор: | танго [ 14 лист 2019, 16:47 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. | ||
На фото трактор быстро заменивает батарею в кузове.
|
Автор: | lu4 [ 14 лист 2019, 16:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
stigmat писав(ла): На рахунок електропривода: Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без. Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля. Режими роботи приводів: 1) тільки передній - транспортування 2) тільки задній - обробка поля 3) обидва - важка обробка поля (оранка) На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт Думаю замість того щоб винаходити велосипед для прототипа взяв за основу готову конструкцию трактора без двигуна брутто. Якщо корпус двигуна частина рами робится підрамник а під передній капот встановлюємо швидкозамінну АКБ ємністю 2 годи найбільш енерговитратної роботи. Таким чином можливо доволі швидко і без великої інженерної роботи отримати високофункціональний прототип, який можно демонструвати інвесторам та й на цій платформі робити модернізації з метою покращення ТХ. |
Автор: | GrayCat [ 14 лист 2019, 18:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
irde писав(ла): Зато не скучно Главное -- про активный балансир не забыть! |
Автор: | Olaff [ 14 лист 2019, 19:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
stigmat писав(ла): ................................................................................................... Цікаве рішення по піднімальному механізму - замість гідравліки поставили два лінійні актуатори, піднімають 450кг - динаміка, 1350кг - в статиці, що якраз для даного трактору підходить, щоб не використовувати гідравліку. І такі актуатори застосували для повороту коліс, тільки менші. Що дуже мене зацікавило. Два актуатори, на руль поставити енкодер і не треба ні гідравліки ні тяг. Тільки питання надійності. https://www.youtube.com/watch?v=9YmbFtJlZpU&list=PLpUB0Z_6V9g6dByL9LWDe7nNn6__fOddC&index=4&t=0s ............................................................................................................................ Что то на подъёме ковша электроактуаторы очень уж на обычные гидроцилиндры смахивают |
Автор: | irde [ 14 лист 2019, 19:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
GrayCat писав(ла): Главное -- про активный балансир не забыть! Ну да , съемная батарея уже присутствует , осталось А-балансёр вставить |
Автор: | stigmat [ 14 лист 2019, 19:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Ось тут нові трактори, і там в описі вказано три лінійні актуатори на передній підйомник -450кг. На другому тракторі, eUtility ззаду теж лінійні актуатори на 450кг. https://www.solectrac.com/eutility |
Автор: | Olaff [ 14 лист 2019, 19:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с. |
Там да, электрические. Кстати тут Алексея трактор уже с небольшими изменениями построили! https://autoreview.ru/articles/predstav ... ktor-steyr |
Сторінка 5 із 6 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |