Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Розробка електротрактора потужністю 35к.с.
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=3861
Сторінка 5 із 6

Автор:  Алексей В [ 14 лист 2019, 12:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Инвестор уже посчитал при каких ТТХ ему будет выгода от электротрактора (16 часов пахоты), но при текущем уровне батарейных технологий такие ТТХ за вменяемый бюджет недостижимы.

Автор:  Алексей В [ 14 лист 2019, 12:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Если же рассматривать просто концепцию небольшого трактора, то существующая классическая компоновка не очень подходит для использования электропривода.

Автор:  stigmat [ 14 лист 2019, 14:05 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

stigmat писав(ла):
На рахунок електропривода:
Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без.

Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля.

Режими роботи приводів:
1) тільки передній - транспортування
2) тільки задній - обробка поля
3) обидва - важка обробка поля (оранка)

На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт



Мені такий варіант здається найбільш оптимальним для електропривода.

Автор:  Алексей В [ 14 лист 2019, 14:09 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Додаткові файли:
Буфер обміну01.png
Буфер обміну01.png [ 573.66 КБ | Переглядів: 6054 ]

Вот такая концепция нарисовалась.
Используется двухмоторная компоновка. Один мотор жестко подключен к переднему мосту, второй мотор либо к заднему мосту при пахоте (когда ВОМ не нужен), либо для привода ВОМ при менее тяжелых работах (покос и т.п.). В транспортном режиме используется только один мотор. Батареи между колесами под кабиной. Впереди опциональный модуль с доп. батареей или генератором. То есть одну и ту же платформу можно использовать как чисто электрический трактор, там где выхлопные газы нежелательны, и как гибридный, когда нужна повышеная автономность и наличие выхлопных газов не так критично, например при работе в поле. В гибридном варианте генератор работает с оптимальной нагрузкой без переходных режимов, с максимально достижимым для него КПД и соответственно с минимальным расходом топлива и выбросом выхлопных газов. Пока одна батарея в работе, вторая заряжается и наоборот.

Автор:  stigmat [ 14 лист 2019, 14:25 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Ось за такий концепт я і говорю. Гарно проілюстрували. Тільки я думав ВВПот окремим мотором, але якщо норм механіка, то можна і від заднього.

Автор:  iom [ 14 лист 2019, 15:12 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Алексей В писав(ла):
Пока одна батарея в работе, вторая заряжается и наоборот.

Якщо батареї не з гарячою заміною, то це не потрібно. Контролер заряду сам визначить, яку потужність відбирати з генератора для оптимальної роботи. І акумулятор у такому режимі довше протягне, бо значна частина енергії проходитиме повз нього.
Але це вже дрібниці.

Автор:  irde [ 14 лист 2019, 16:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

У меня складывается впечатление , что подобные темы специально вбрасываются , с целью искусственного поддержания активности форума .
Ведь очевидно , никто и никогда это э-трактор не сделает, и даже не начнет делать.
А любой богатый буратин ( инвестор) , не вложит свои кровные без предоставления ТЭО, которого не представлено даже в общих чертах.

Посидели , потрындели , разошлись.
:D :D
Зато не скучно
:lol:

Автор:  stigmat [ 14 лист 2019, 16:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Кому потриндіти, поговорити, а кому отримати корисну інформацію, укоротити хотелку і реально оцінити можливості :) І вже з тим матеріалом розуміти куди рухатися.

Цікаве рішення по піднімальному механізму - замість гідравліки поставили два лінійні актуатори, піднімають 450кг - динаміка, 1350кг - в статиці, що якраз для даного трактору підходить, щоб не використовувати гідравліку.

І такі актуатори застосували для повороту коліс, тільки менші. Що дуже мене зацікавило. Два актуатори, на руль поставити енкодер і не треба ні гідравліки ні тяг. Тільки питання надійності.

https://www.youtube.com/watch?v=9YmbFtJlZpU&list=PLpUB0Z_6V9g6dByL9LWDe7nNn6__fOddC&index=4&t=0s

До речі як відео вставити в пост? :?

Автор:  танго [ 14 лист 2019, 16:47 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

На фото трактор быстро заменивает батарею в кузове.

Додаткові файли:
электротрактор.jpg
электротрактор.jpg [ 6.15 КБ | Переглядів: 6017 ]

Автор:  lu4 [ 14 лист 2019, 16:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

stigmat писав(ла):
На рахунок електропривода:
Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без.

Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля.

Режими роботи приводів:
1) тільки передній - транспортування
2) тільки задній - обробка поля
3) обидва - важка обробка поля (оранка)

На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт

Думаю замість того щоб винаходити велосипед для прототипа взяв за основу готову конструкцию трактора без двигуна брутто. Якщо корпус двигуна частина рами робится підрамник а під передній капот встановлюємо швидкозамінну АКБ ємністю 2 годи найбільш енерговитратної роботи. Таким чином можливо доволі швидко і без великої інженерної роботи отримати високофункціональний прототип, який можно демонструвати інвесторам та й на цій платформі робити модернізації з метою покращення ТХ.

Автор:  GrayCat [ 14 лист 2019, 18:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

irde писав(ла):
Зато не скучно
:lol:


Главное -- про активный балансир не забыть!

:hurra:

Автор:  Olaff [ 14 лист 2019, 19:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

stigmat писав(ла):
...................................................................................................

Цікаве рішення по піднімальному механізму - замість гідравліки поставили два лінійні актуатори, піднімають 450кг - динаміка, 1350кг - в статиці, що якраз для даного трактору підходить, щоб не використовувати гідравліку.

І такі актуатори застосували для повороту коліс, тільки менші. Що дуже мене зацікавило. Два актуатори, на руль поставити енкодер і не треба ні гідравліки ні тяг. Тільки питання надійності.

https://www.youtube.com/watch?v=9YmbFtJlZpU&list=PLpUB0Z_6V9g6dByL9LWDe7nNn6__fOddC&index=4&t=0s
............................................................................................................................


Что то на подъёме ковша электроактуаторы очень уж на обычные гидроцилиндры смахивают 8O

Автор:  irde [ 14 лист 2019, 19:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

GrayCat писав(ла):
Главное -- про активный балансир не забыть!

Ну да , съемная батарея уже присутствует , осталось А-балансёр вставить

Автор:  stigmat [ 14 лист 2019, 19:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Ось тут нові трактори, і там в описі вказано три лінійні актуатори на передній підйомник -450кг.

На другому тракторі, eUtility ззаду теж лінійні актуатори на 450кг.

https://www.solectrac.com/eutility

Автор:  Olaff [ 14 лист 2019, 19:34 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Розробка електротрактора потужністю 35к.с.

Там да, электрические.

Кстати тут Алексея трактор уже с небольшими изменениями построили!

https://autoreview.ru/articles/predstav ... ktor-steyr

Сторінка 5 із 6 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/