Поточний час: 27 квіт 2024, 22:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3
Автор Повідомлення
#131838Повідомлення 13 бер 2023, 10:12 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Фіг з ними, з тими софтними мутними формуванням трифазної прслідовності на мікроконтролерах.
Згадалося друге, коли ще робили інвертора на тірісторах. Там ШИМу впринципі не було і для розгону асінхронніка хлопці підходили не знизу по частоті а зверху щоб зменшити струм (тобто з сторони "опрокидування") поки не починався розгін.
По такому принципу і відсутності ШИМу - зменшуються потєрі при коммутації ключів а також спрощується схема бо старт прчинається з частоти біля 500 гц. Так що та й ардуіна не потрібна - 5/6 корпусів звичайної логіки буде достатньо.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131841Повідомлення 13 бер 2023, 11:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Розгін опрокинутого НЕНАВАНТАЖЕННОГО мотора можна робити, бо там момент не дуже потрібен, але в транспорті при однаковій частоті двигун буде опрокинутий майже завжди, а при цьому струм буде набагато більший ніж в оптимальному режимі, а потрібний момент може бути не досягнутий взагалі, будем гріти активний опір обмотки, ККД ні який. Хибний шлях.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131842Повідомлення 13 бер 2023, 11:55 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Це робилося в 15 кіловатних моторкомпрессорах коли виявилося що при підході "знизу" срабатував захист по струму.
Да цей принцип і не новий. Зараз ШИМ контролери у джерелах живлення повишають частоту при зменшенні навантаження щоб збільшити ККД.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Востаннє редагувалось tesljar 13 бер 2023, 12:39, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131845Повідомлення 13 бер 2023, 12:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Та хоть де, залежність моменту від частоти ковзання ви бачили (картинка на попередній сторінці).

До речі, звідки там тиристори наробили 500гц..., Вони як що не запираємі, можуть тільки скважність 50Гц поміняти (вважай напругу). А на запираємих тільки ШІМили ті самі 50Гц, підвищення коммутаційної частоти там все одно не відбувається.
Виключення тільки як що самі двигуни на підвищенну частоту (зазвичай 400Гц) воєнні, там по класичній схемі івнвертор, випрямляч, конденсаторний фільтр, комутатор на запираємих тиристотах. Але по такій схемі робиться люба частота, немає сенсу починати с з високої.
Здається ви шось там надумали чого нема насправді, або вас хтось дезінформував, пруфлінки є тих регуляторів?

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131846Повідомлення 13 бер 2023, 12:45 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
ШИМу там зовсім не було. Звичайна 50 герцова послідовність. Кожний силовий тиристор закривався двома тиристорами та LC контуром. Старт починався не з 50 гц а з 500.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131847Повідомлення 13 бер 2023, 12:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
tesljar писав(ла):
ШИМу там зовсім не було. Звичайна 50 герцова послідовність. Кожний силовий тиристор закривався двома тиристорами та LC контуром. Старт починався не з 50 гц а з 500.
Пруфлінки будуть, чи маємо вірити на слово? Як що нема, то і обговорювати нема чого.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131880Повідомлення 15 бер 2023, 19:38 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Розбіг по частоті у 10 Гц.


Додаткові файли:
60-50 Гц..jpg
60-50 Гц..jpg [ 516.45 КБ | Переглядів: 559 ]

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 51


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group