Поточний час: 28 бер 2024, 17:15

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 101 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47679Повідомлення 08 груд 2017, 22:14 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Shurik777 писав(ла):
Маю Bayliner 4087. Цікаво, чи можна переобладнати таку яхту електродвигунами та батареєю замість двох великих дизелів.


Суха вага 12 тонн, два дизеля по 330 кс, вірно?
Я так розумію головна мета цього переобладнання зменшити витрати на паливо?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47680Повідомлення 08 груд 2017, 22:26 
Не в мережі

Звідки: Миколаїв
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Поки що лише замислююся. Так, все вірно. Витрата пального у максимальному ході 120 літрів /год :doh:
Думав над ідеєю замість двигунів встановити потужну батарею і пару електродвигунів. Та чи не надто це витратно?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47683Повідомлення 08 груд 2017, 22:42 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Shurik777 писав(ла):
Поки що лише замислююся. Так, все вірно. Витрата пального у максимальному ході 120 літрів /год :doh:
Думав над ідеєю замість двигунів встановити потужну батарею і пару електродвигунів. Та чи не надто це витратно?


Якщо коротко, відповідь: надто )
Одна справа переобладнати вітрильну яхту, в якої обводи корпуса заточені для максимальної економії необхідної потужності на швидкостях до 10 вузлів, інша справа катер, який може рухатись у перехідному та глісуючому режимах. Переобладнання за разумні гроші на електо обмежить вашу швидкість, крім того на воді без генератора не обійтись.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47687Повідомлення 08 груд 2017, 22:54 
Не в мережі

Звідки: Миколаїв
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Ну я так і подумав: все можливо, але занадто витратно. А без генератора я обхожуся. Кондиціонерами ми не користуємося, бо більша частина подорожей морем. А для побутових приладів стоять звичайні рідинні акумулятори і пару сонячних панелей по 250 Вт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47688Повідомлення 08 груд 2017, 23:03 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Я мав на увазі що генератор знадобиться для електродвигунів. Щоб подорожувати морем лише на батареях, у вас не вистачить місця для них. А якщо припустити що вистачить, то зарядка у порту використовуючи звичайну мережу, затягнеться на декілька діб.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47696Повідомлення 09 груд 2017, 00:29 
Не в мережі

Звідки: Миколаїв
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Ну тоді найдоцільніше залишити все як є і не паритися ))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47725Повідомлення 09 груд 2017, 17:22 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
В качестве мореходной моторной яхты я считаю очень удачными яхты Greenline -

http://www.greenlinehybrid.si/

В них для скоростных режимов есть дизеля и электродвигатель для хода в водоизмещающем режиме, а площадь солнечных батарей позволяет идти исключительно на энергии солнца. Кроме того бортовые потребители тоже запитаны в общую электросеть и тоже могут использовать энергию запасённую от солнечной батареи.

К сожалению использовать подобный подход на Bayliner 4087 сложно из за малых площадей для размещения СБ, хотя для коротких прогулок выходного дня в тишине можно было бы использовать энергию запасённую в течении недели . Да и манёвры при швартовке и т.д. на электромоторе намного комфортнее.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47737Повідомлення 09 груд 2017, 21:43 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Olaff писав(ла):
В качестве мореходной моторной яхты я считаю очень удачными яхты Greenline -

http://www.greenlinehybrid.si/

В них для скоростных режимов есть дизеля и электродвигатель для хода в водоизмещающем режиме, а площадь солнечных батарей позволяет идти исключительно на энергии солнца. Кроме того бортовые потребители тоже запитаны в общую электросеть и тоже могут использовать энергию запасённую от солнечной батареи.

К сожалению использовать подобный подход на Bayliner 4087 сложно из за малых площадей для размещения СБ, хотя для коротких прогулок выходного дня в тишине можно было бы использовать энергию запасённую в течении недели . Да и манёвры при швартовке и т.д. на электромоторе намного комфортнее.


Там 1,8 кВт панелей. Це ж яка швидкість буде лише на панелях?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47742Повідомлення 09 груд 2017, 23:14 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Точно не вспомню, журналисты получили узла три чисто на солнце, но могу и ошибаться. Не вспомню где была подробная статья про 33-й гибрид.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47752Повідомлення 10 груд 2017, 08:05 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Я так и думал что примерно 3 узла будет ) только ж это по спокойной воде, без волн и ветра

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Катер
#47761Повідомлення 10 груд 2017, 12:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Да, на полноценный "солнечный" катер не тянет. Максимальная скорость на электромоторе 6 узлов, крейсерская 4, дальность хода на батарее 20 миль. Батарея 11,5 кВтч LiPo.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 101 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group