Den Tumanov писав(ла):
budivelnik писав(ла):
...А от коли 0,15Вт*годин(4В*40А*Г)1,4 кг - замкнуть-то це розігріє батарейку на
4*40*3600/1400/0,8=515 градусів...що приведе до розплавлення всіх наступних ( і створення і в них КЗ)...
Можно иначе: 4 В 40 Ач=160 Вт*ч= 576 000 Дж.
1 кг бензина АИ-93 имеет теплоту сгорания 43,6 МДж, тогда 1 банка в КЗ выделит теплоты как 132 г. бензина. Сколько таких банок тушить будем?
1Відкорегуйте своє повідомлення,бо Ви мої слова приписали моєму опоненту
2 А при чому тут бензин до суті дискусії?
3 При пожежі воду використовують для зменшення температури
а - залити бензин не вийде, бо він легший від води і вспливе і далі буде горіти
б - заливати джерела стаціонарного електроживлення (трансформатори , ЛЄП) - також не вийде , бо від зменшення температури КЗ не зникне , але в той самий час КЗ палить провідник по якому йде, тому є ймовірність що воно зникне після зникнення провідника-вода ж й далі буде підтримувати провідність
4 При нашому окремому випадку
а - вода нікуди не потрапить і нічого не замкне до КЗ
б - кількість енергії в 20Квт батареї вистарчить для багато чого ,але якщо цю енергію спрямувати на випаровування 30 л води - то тільки те й відбудеться, що 30 літрів випаруються, а температура всієї батареї не виросте вище 100 градусів
5 Якщо не тільки батарею покрити ізоляційним лаком,а й герметичний ящик з середини і в точках кріплення або дотику з кузовом - то ймовірність загорання самого авто,або ураження струмом - мінімальне
6 Чомусь забувають про те , що у випадку КЗ - людина в авто також може отримати ураження електричним струмом