Всім доброго часу доби!
Вирішив створити нову тему, так як в чужій вести обговорення не гарно!
Передісторія, оскільки за шість років експлуатації електровелосипеда benlin 450W,свинцевий акумулятор накрився, то вирішив зібрати новий. Щодо вибору хімії акумулятора, зупинився на залізофосфаті, так як ці акумулятори більш безпечніші в експлуатації. Так вони важчі, дорожчі за літій-іонні, але безпечніші. При чому залізофосфатний акб стоїть на електро альфі і проблем з ним не має! Взяв у твердому корпусі на 14А/г.
Суть броблеми така, що БМС (червона DALY), не хоче балансувати в кінці заряду!
Сьогодні прийшов зроботи, перевірив загальну напругу на акумуляторі, а також заміряв на кожній ячейці. Одна ячека - 3.50В, ще сім ячейок - 3.48В і 12-ть ячейок - 3.49В. Підняв напругу на ЗП з 73В до 75В і навіть ставив 76В. Включив зарядку, зарядка пішла, струм з 5А, різко знизився до 0, ваттметр, який був підруками нижче 100мА не міряє(, засвітився зелений світодіод і все. При 73В, підключав мультиметр і струм із 100мА повільно знижується і за 15-25хв лише 14мА і так тримається довго (залишав на дві години). Через 13хв, включилася зарядка, я якраз міряв ще раз ячейки)). На вискочці напруга макс. була 3.78 і БМС відключила заряд і більше години уже стоїть на зарядці і вже БМС не включала балансування. При першому включенні балансування, корпус(пластмаса) знизу трішки нагрівся, значить щось вона балансує, но як на мене не зовсім коректно.Балансування включилося, коли на ячеці було 3.5В. Таке враження, що для БМС 3.5В, то повністю заряджена ячейка. Дальше після одного такого толчка, напруга 3.55В тримається довго.
Не виключаю той факт, що зарядка не може дозувати малими струмами.