Нарешті зібрав, комплектація вийшла наступна:
Код:
Двигун Mxus XF08С350Вт 36В (Наклейка на двигуні 26" 36v)
Контролер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A 48В 350-500В
Дисплей LCD8H + USB 24; 36; 48В
Акумулятор власної збірки 48V 10.6 Ah на елементах Bostom Swing, BMS DALY Li-ion 13S/20А 48V(54,6V)
При повно зарядженій батареї 54.6V швидкість 42 км\год (не крутячи педалей) потужність на LCD дисплеї сягає до 580 Вт (рекорд 630 ват).
Швидкість при холостих обертах 50.5 км год.
Коли сідає акумулятор до 45-46 вольт максимальна швидкість падає до 35-38 км\год.
Гірки долає добре з допомогою педалей. Найбільш оптимальна швидкість подолання гірок 20 км\год, на нижчих швидкостях відчувається гул редуктора і невелику вібрацію хоча це не заваджає вигрібсти з допомогою педалей на гірку з швидкістю 10 км\год де на гірському велосипеді без двигуна ледве їхав зі швидкістю 3 км\год
З недоліків даного двигуна і мабуть всіх інших що є під касету це те, що він ширший за стандартну (135мм) посадку в рамі. Ширина осі між гайками 137мм, + шайбочки по 4 мм з кожної сторони, в сумі 145 мм. Зі сторони дискового гальма можна одну шайбочку забрати але гальмівний диск впреться у раму, з шайбочкою може й влізе але це лотерея через конструктивні особливості рам залежно від виробника, тому найкращий вибір рама під V-brake...