Поточний час: 27 квіт 2024, 14:30

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 39 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#120668Повідомлення 29 лип 2021, 19:21 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Після того, як в далекому 2016 році, було власноруч зроблено електромопед альфа, який і по сьогоднішній день радує. В голові засіла думка, зробити електричний трайк, який би виручав по господарству. Привезти мішки з картоплею, сіно і т.д.
Весною на аліекспрес, замовив комплект: електричний міст - 80 см, 60В/1200Вт, контролер 48-60В, 55А, гідравлічна система двохпоршньова, тросік для вкл/викл пониженої...
Хотів купити в Україні у вольти, але на той момент в наявності не було та і гальма хотілося не барабанні, а гідравлічні.
Спочатку планував використати в якості донора раму від восхода 2, зробити короткий трайк з причепом. Але гідролінія, виявилася аж 2,5м, (продавець під час спілкування сказав, що гідролінія -1,5м). Тому вирішив, зробити довгий трайк з бортами. На олх, купив раму від скутера Фада 150 кубів, що послужила донором до якої приварена основна рама.
Рама із профільної труби 40х40х3. Кузов із водостійкої фанери 9мм. Задня підвіска відсутня.
Фазні провода з двигуна - 6мм кв. Якщо вірити опису на даний двигун, то крутний момент при 60 вольтах - 287 N.M.
Випробування показали, як і було задумано на початку, що з такою шириною моста, трайк має бути коротким! Тому дана версія трайка - буде вкороченою, або все ж таки, даний міст перейде на восход 2.

Характеристики електротрайка:

Електричний міст з редуктором та диференціалом - 80см 60В/1200Вт;
Контролер - 24 фет, 48-60В, 55А;
Акумулятор - 16S 60В, 50Аг (смарт БМС - Ярослава, акумулятори - Володимира);
Гальма: передні/задні - гідравлічні;
Загальний розмір: довжина - 3,5м, ширина 1,1м;
Розмір кузова - 1,95х1,1м;
Вага - не важив.

Щодо моста, то дурі в ньому ого, з містя рушає не привично різко в порівнянні із синусним контролером на електроальфі. Незважаючи, що там в номіналі - лише 1200 Вт, а вкачується 3,5 кВт, тяга дуже хороша, а завдяки пониженій передачі, ще краща !

Нещодавно замовив міст шириною 1,2м, планую робити на 4-ри колеса, де база буде ширшою і довшою так, як їздити по полях і нерівностях на трьох колесах любого розміру - не ахтій!

Трайк на стадії завершення, ще не все зроблено на фото відсутні передні гальма по факту вже установлені, а також багато роботи з проводкою.

Трохи фото:


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Електричний міст - 80см, 60В 1200Вт
IMG_20210321_184829759.jpg
IMG_20210321_184829759.jpg [ 672.67 КБ | Переглядів: 8168 ]
IMG_20210321_181824507.jpg
IMG_20210321_181824507.jpg [ 177.08 КБ | Переглядів: 8168 ]
IMG_20210320_161113676.jpg
IMG_20210320_161113676.jpg [ 255.32 КБ | Переглядів: 8168 ]
Коментарій до файлу: Примірка до восхода 2
IMG_20210320_160341426.jpg
IMG_20210320_160341426.jpg [ 478.72 КБ | Переглядів: 8168 ]
Коментарій до файлу: Характеристики двигуна
Screenshot_20210729-200547.png
Screenshot_20210729-200547.png [ 299.74 КБ | Переглядів: 8168 ]
Коментарій до файлу: АКБ 16S 60В, 50Аг
IMG_20210528_200857965.jpg
IMG_20210528_200857965.jpg [ 252.29 КБ | Переглядів: 8168 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120670Повідомлення 29 лип 2021, 19:34 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Фото, майже завершеного трайка. Рама погрунтована та пофарбована із балончиків, а також кузов. Колір кузова - темна вижня, на момент фотографування, фарба ще не висохла.


Додаткові файли:
IMG_20210626_143147029_HDR.jpg
IMG_20210626_143147029_HDR.jpg [ 493.01 КБ | Переглядів: 8166 ]
IMG_20210626_142615495_HDR.jpg
IMG_20210626_142615495_HDR.jpg [ 506.89 КБ | Переглядів: 8166 ]
IMG_20210626_170446444_HDR.jpg
IMG_20210626_170446444_HDR.jpg [ 712.96 КБ | Переглядів: 8166 ]
IMG_20210626_170556604_HDR.jpg
IMG_20210626_170556604_HDR.jpg [ 542.41 КБ | Переглядів: 8166 ]
IMG_20210626_170359665_HDR.jpg
IMG_20210626_170359665_HDR.jpg [ 598.4 КБ | Переглядів: 8166 ]
IMG_20210626_140017705_HDR.jpg
IMG_20210626_140017705_HDR.jpg [ 968.63 КБ | Переглядів: 8166 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120673Повідомлення 30 лип 2021, 07:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
:bravo: :bravo: :bravo:
Только бы сидушку покомфортнее и крыло на перед,и удобство и сразу вид другой!
...тоже есть мысли культиватор "Крот" переделать на АКБ, и разные приспособы к нему... :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120675Повідомлення 30 лип 2021, 07:52 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Это уже достойно звания "Создатель электромобиля"!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120676Повідомлення 30 лип 2021, 09:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Goga65 писав(ла):
:bravo: :bravo: :bravo:
Только бы сидушку покомфортнее и крыло на перед,и удобство и сразу вид другой!
...тоже есть мысли культиватор "Крот" переделать на АКБ, и разные приспособы к нему... :?

Так, сидіння планується автомобільне. Оскільки трайк робився для батька, а він каже, що його і таке влаштовує). Його більше напрягає різкий старт, ніяк не може звикнути до ручки газу. На відміну від синусного контролера, де старт дуже плавний, то на трайку, незначне крутіння ручки газу і трайк зривається з місця :D. Каже, що хіба на пониженій - нормально стартувати :lol: Просив щоб я зробив старт, як на електроальфі. Я вже подумовою замінити на синусний контролер. Хоча на контролері, який ішов в комплекті, є проводки, і якщо вірити продавцю, там написано - легкий старт. Але якщо ці проводки розімкнені, то двигун крутить колеса назад (в іншу сторону), якщо з'єднати проводки, то все ок, крутить вперед. Таке враження, що проводки відповідають за самонавчання, а не за плавний старт. Крило і все інше в процесі дороблення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120677Повідомлення 30 лип 2021, 09:50 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Stalker_W писав(ла):
Это уже достойно звания "Создатель электромобиля"!

Дякую!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120678Повідомлення 30 лип 2021, 10:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Проект Однозначно стоит внимания {!_!} Класс :roll:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120679Повідомлення 30 лип 2021, 10:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Zevs0812 писав(ла):
Goga65 писав(ла):
:bravo: :bravo: :bravo:
Только бы сидушку покомфортнее и крыло на перед,и удобство и сразу вид другой!
...тоже есть мысли культиватор "Крот" переделать на АКБ, и разные приспособы к нему... :?

Так, сидіння планується автомобільне. Оскільки трайк робився для батька, а він каже, що його і таке влаштовує). Його більше напрягає різкий старт, ніяк не може звикнути до ручки газу. На відміну від синусного контролера, де старт дуже плавний, то на трайку, незначне крутіння ручки газу і трайк зривається з місця :D. Каже, що хіба на пониженій - нормально стартувати :lol: Просив щоб я зробив старт, як на електроальфі. Я вже подумовою замінити на синусний контролер. Хоча на контролері, який ішов в комплекті, є проводки, і якщо вірити продавцю, там написано - легкий старт. Але якщо ці проводки розімкнені, то двигун крутить колеса назад (в іншу сторону), якщо з'єднати проводки, то все ок, крутить вперед. Таке враження, що проводки відповідають за самонавчання, а не за плавний старт. Крило і все інше в процесі дороблення.

Из недорогих контроллеров, синусных программируемых где можно настроить и плавный старт и Рекуп нужной силы, в общем все плюшки, это Вотолы EM-30, EM-50 на 30 и 50 А батарейного тока соответственно.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120680Повідомлення 30 лип 2021, 11:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
thunder_blade писав(ла):
Проект Однозначно стоит внимания {!_!} Класс :roll:

Дякую!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120682Повідомлення 30 лип 2021, 11:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Цікавий проект, а головне корисний в господарстві.
Цитата:
Незважаючи, що там в номіналі - лише 1200 Вт, а вкачується 3,5 кВт,
може випустити джина із двигуна.
Я робив би кузов і з такої фанери:
Додаткові файли:
index.jpg
index.jpg [ 7.11 КБ | Переглядів: 8066 ]
але вже є те що є. Рекомендую кромку борта по верху закрити металевим оцинкованим П профілем, буде механічний і вологозахист. Фанера на торцах має слабке місце.
Не знаю які у вас масштаби господарства і активність використання трайка, але у сільському господарстві необхідно мати запас міцності у всьому. Там часто трапляються нештатні ситуації які потребують надійності, витривалості та міцності.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120706Повідомлення 31 лип 2021, 15:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Leon29 писав(ла):
Цікавий проект, а головне корисний в господарстві.
Цитата:
Незважаючи, що там в номіналі - лише 1200 Вт, а вкачується 3,5 кВт,
може випустити джина із двигуна.
Я робив би кузов і з такої фанери:
Додаткові файли:
index.jpg
але вже є те що є. Рекомендую кромку борта по верху закрити металевим оцинкованим П профілем, буде механічний і вологозахист. Фанера на торцах має слабке місце.
Не знаю які у вас масштаби господарства і активність використання трайка, але у сільському господарстві необхідно мати запас міцності у всьому. Там часто трапляються нештатні ситуації які потребують надійності, витривалості та міцності.

Це ламінована фанера? Так, згодом краї фанери закрию. Масштаби господарства - невеликі, трайк використовується рідко.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120707Повідомлення 31 лип 2021, 16:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Zevs0812 писав(ла):
Це ламінована фанера?
Позиціонується як водостійка фанера, транспортна фанера, ламінована фанера (хто як назве). З неї роблять автомобільні прицепи, риштовку і т.д. Але це всеодно фанера і від тривалого впливу вологи псується. На роботі куски пролежали два роки під відкритим небом, краї набухли і розчерепились. В дощ ми нею калюжі вимощували щоб ходити, лише трохи попсувалась, а в основному добре тримається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123429Повідомлення 21 лист 2021, 22:03 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Як показала практика за літо, осінь, трайк в селі став невід'ємним помічником!


Додаткові файли:
IMG-9fee5a331ade22b236d8f9f8fceb5f52-V.jpg
IMG-9fee5a331ade22b236d8f9f8fceb5f52-V.jpg [ 247.17 КБ | Переглядів: 7124 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123430Повідомлення 21 лист 2021, 22:08 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Тим часом, нарешті приїхав другий комплект моста, але вже на 120 см. Єдине, педаль гальма не входила в комплект, прийшлося замовити окремо.


Додаткові файли:
IMG_20211120_153007816_1_1.jpg
IMG_20211120_153007816_1_1.jpg [ 464.98 КБ | Переглядів: 7123 ]
IMG_20211120_153101457_1.jpg
IMG_20211120_153101457_1.jpg [ 519.08 КБ | Переглядів: 7123 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123434Повідомлення 21 лист 2021, 23:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
може б краще було взяти мотороллер муравей, та перевести на электротягу

_________________
Пробіг на електро приводі 45000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 39 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 226


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group