Поточний час: 27 квіт 2024, 11:54

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 481 ]  На сторінку Пред.  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Наступ.
Автор Повідомлення
#124219Повідомлення 17 груд 2021, 11:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
irde писав(ла):
alex_step писав(ла):
выключить питание кнопкой LCD без ка
а кто вам сказал что эта кнопка реально отключает питание ?

я в курсе что она НЕ отключает батку, но снимает подачу напряжения на потребителей (т.е. напряжение на контроллер подавалось, а на потребители не уходило) - реально контроллер висел с нулевой нагрузкой.
потому как-то не срастается в понимании выгорание провода при отсутствии нагрузки.......

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124220Повідомлення 17 груд 2021, 11:30 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
посоветуйте альтернативную модель КТ-контроллера на время ремонта (вижу что за два дня в этот период времени года ремонт не реален, а ездить нужно :wallbash: :cry: ), далее останется резервным "на всякий случай". из требований: синусник; наличие коннекторов под всю стандартную периферию. (брать ту же модель - желание похерилось)

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124228Повідомлення 17 груд 2021, 16:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
нарваться на китайского сборщика-криворука, можно с любым контроллером.
У меня был случай , периодически что то тарахтело внутри контроллера .
Оказалось капля припоя в виде шарика .
При "удачном " стечении обстоятельств вполне могла вызвать КЗ или сбой в работе .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124272Повідомлення 19 груд 2021, 20:24 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Контроллери які я встановлюю на електротранспорт, зазвичай завжди розкриваю, і дивлюся на можливі недоліки.
Зазвичай в більш ніж 80% випадках, трапляються недоліки які можуть привести до подібних випадків.
Це як завжди: непропай шунта, підсилюючих провідників доріжок, каплі припою, КЗ на корпус,
поганий тепловий контакт силових ключів, недовкрученні гвинти, продавленні термопрокладки та інш.
В цьому конкретному випадку, скоріш за все спостерігається аналогічна картина.
Був поганий контакт силового провідника, з часом він відгорів, і спружинив на силову доріжку.
Лікування просте: перевірити справність ключів, та підпаяти силловий провідник підсиливши його в місцях прогарів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125223Повідомлення 03 лют 2022, 19:02 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
может кто из электронщиков подсказать что выходит из строя при подключении мощной фары через дисплей LCD-3?
хотелось бы вернуть работоспособность по случаю чтобы сохранить возможность включения фары кнопкой дисплея...

и в догонку к тому же еще пара вопросов:
- как решить коммутацию(включение) той же мощной фары кнопкой дисплея, но запитав фару с аккума - через твердотельное реле? (мож подробно кто изложит)
- про dc-dc 48/12 - насколько критично наличие опторазвязки?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125386Повідомлення 09 лют 2022, 21:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
и ещё вопрос: как организовать зажигание стоп-сигнала по нажатию любой из ручек тормоза?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125396Повідомлення 10 лют 2022, 10:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
потрібні ручки із кінцевими вимикачами. Так реалізовано в заводських ел. скутерах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125571Повідомлення 15 лют 2022, 18:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
0038 писав(ла):
потрібні ручки із кінцевими вимикачами. Так реалізовано в заводських ел. скутерах.

кагбэ они и установлены
Зображення
но вопрос то в ином - с концевиков провода то идут в контроллер, который при нажатии ручки выключает колесо... а нужно бы ещё чтоб при этом стопарь загорался, и желательно без особых извращений... O_o

и ещё вопрос:
установлен расширитель руля размером 300x22mm
Зображення
а хочется несколько шире (во-первых чтоб закреплённые на его краях зеркала располагались чуть шире для более удобного обзора, и во-вторых при большей длине внутри трубки можно было бы установить 4S*18650+зарядку и понижайку-стабилизатор)
Есть мысль использовать металопластиковую водопроводную трубу Ду26 или 25 (стенка 2-3мм?). Достаточно ли она жёсткая для этой цели или лучше использовать чего другое?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125583Повідомлення 16 лют 2022, 00:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
alex_step писав(ла):
бы ещё чтоб при этом стопарь загорался, и желательно без особых извращен

ну дык реле поставьте , чего там сложного ?
Концевик управляет релюшкой , у которой 2 пары контактов на замыкание , одна пара на контроллер , другая на стопы.

ЗЫ
Зачем ставите такие большие фотки , они на станицу не влазят.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125679Повідомлення 19 лют 2022, 00:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
irde писав(ла):
alex_step писав(ла):
бы ещё чтоб при этом стопарь загорался, и желательно без особых извращен

ну дык реле поставьте , чего там сложного ?
Концевик управляет релюшкой , у которой 2 пары контактов на замыкание , одна пара на контроллер , другая на стопы.

ЗЫ
Зачем ставите такие большие фотки , они на станицу не влазят.

подозреваю что там оно по-разному должно быть организовано - NC и NO... да и схематически как-то неуверено это представляю. Причем, если реле - то хотелось бы твердотельное, а там ваще тупик и сложность... :(

зы картинка даже на смартфоне умещается вся, она на али линкуется

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125681Повідомлення 19 лют 2022, 10:33 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
нарисуйте как вы представляете , а мы подправим.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126029Повідомлення 27 бер 2022, 14:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
и снова вопрос: приходится выбирать новый вел чтоб на него перекинуть электрику из подписи (старый вел на сервисе забраковали - вложить в нормальный ремонт нужно более 5тыс.грн) - потому возникают вопросы: хардтейл или двухподвес (асфальт/пересеченка~50/50); размер колес - стОит ли брать 29" при росте 172?
если кто опытный подскажет конкретную модель вела (среднего ценового диапазона) из velotrade.com.ua будет ваще идеально... :ups:
зы пользую электричку с PAS -> педалирую практически всегда

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126038Повідомлення 28 бер 2022, 15:51 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Тіко підвіс, хардтейл - то вбивство спини, якщо їздити не рівнесеньким дорогам. По адекватній ціні і нормальної якості - то тіко б/в з олх


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126039Повідомлення 28 бер 2022, 17:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
гарних доріг у нас немає ,двопідвіс і якщо редукторний то передній привід але при інтенсивній експлуатації він буде потребувати постійного догляду та ремонту тому що кожна вибоїна, ямка( їх занадто багато) скорчуватиме ресурс .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126065Повідомлення 31 бер 2022, 13:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
alex_step писав(ла):
потому возникают вопросы: хардтейл или двухподвес (асфальт/пересеченка~50/50); размер колес - стОит ли брать 29" при росте 172?
зы пользую электричку с PAS -> педалирую практически всегда

Найкраще хардтейл, простору вистачає і для акумулятора і для контролера. Хардтейл буде легший а ті двохпідвіси які продаються це тільки імітація велосипеда з зайвою вагою. Переробка такого велосипеда завершується громіздкою приблудою під сідлом, або акумулятором згори рами через, що центр ваги зміщується догори...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 481 ]              На сторінку Пред.  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 102


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group