Руслан и Людмила писав(ла):
З цього роблю висновок - актуально мати місце для таких зустрічей.
Зміна місця цікава для постійних членів клубу які регулярно приймають участь в зустрічах, а для нових краще мати місце де ці зустрічі відбуваються з певною регулярністю. І запрошувати саме туди. Про це раніше писав і наш голова.
Дивіться, в Києві вже більше 10 років, є дуже суттєва недовантаженість офіс-центрів, десь більше 40% пусті (акцентую - це було вже задовго до ковіда і війни).
І ця тенденція зберігається, і це навіть лише капітальні приміщення, без урахування нескінченної кількості приватних хорека уздовж доріг.
Тому, ймовірно найкращий варіант буде, саме для зустрічей, підписати довгострокову угоду орендувати якесь зручне місце скажімо, раз на місяць, і розвідати ще кілька резервних варіантів, а не заморочуватись із орендою ексклюзивною, тим більше з купівлею нерухомості.
Для власне популяризації, реально найбільш ефективно, орендувати один МАФ на якомусь популярному ринку чи навіть біля метро (щоб людям було зручно туди приходити), і там щоб постійно була людина, яка даватиме консультації, і роздаватиме якісь друковані рекламно-інформаційні матеріали (звісно їх розробляти, дизайнити і друкувати), а також продавати тематичну сувенірку.
Він навіть не обов"язково має бути із торгівельною залою, ми ж не збираємось спиртним торгувати, отже спочатку може й кіоску типу газетного вистачити. (Хоча тут як раз бажано подумати, яка в нас цільова аудиторія, чи вона прихильна спілкуватись стоячі).
Плюс ще можна влаштувати такий собі імпровізований пункт доставки, щоб туди приймати якісь дрібнички, типу невеличких модулів, плат, оптично-освітлювальних приладів.
Щоб це була філія сервіс-центру для таких речей як перепрошивка контролера - людина залишає контролер, а скажімо через добу забирає перепрошитий (якщо сер"йозні роботи, див далі).
Власне, технічна база, скільки-то сер"йозний СЦ, це зовсім інша річ, вона може бути вже на віддаленні, щоб була дешева оренда але із зручним доступом транспортом, з потужною електрикою, власне з потужною технічною інфраструктурою, ітд.
Потретє, наприклад Розетка зараз практикує виїздні точки продажу. Вони не орендують, але я думаю мають домовленість із деякими ТРЦ або БЦ і коли ви замовляєте товар, можна домовитись що вас на парковці ТРЦ чекатиме машина з такої до такої години.