Поточний час: 27 квіт 2024, 08:41

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 9 ] 
Автор Повідомлення
#129064Повідомлення 12 жовт 2022, 18:54 
Не в мережі

Звідки: Киевская область
Дякував (ла) 7 Подякували 4
Мій електротранспорт: Jac iEvs4
Вітаю!

При транспортуванні нашого авто Jac iEvs4 (63 кВт) з Китаю в Україну тягова батарея трохи постраждала. На СТО зробили діагностику і сказали, що потрібно робити балансування, оскільки 5 місяців дороги вплинули на хімію. Різниця між самою слабою і самою сильною ячейкою складає ~1В. Машина проїжджає значно менше, ніж має.

Хотів дізнатись, хто/де/почому може зробити балансування тягової батареї? Бажано Київ та область. Дякую заздалегідь


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129072Повідомлення 12 жовт 2022, 22:23 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
А хіба в самої машині нема системи балансування ??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129074Повідомлення 13 жовт 2022, 05:50 
Не в мережі

Звідки: Киевская область
Дякував (ла) 7 Подякували 4
Мій електротранспорт: Jac iEvs4
Виходить, що немає. Я не сильно розбираюсь, але мабуть дисбаланс надто суттєвий. Уже заряджались раз 10 від розетки, але нічого не стабілізувалось :(


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129075Повідомлення 13 жовт 2022, 09:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Балансування при цьому може навіть більше зашкодити ніж допомогти (направлення проблеми дві - дефект елементів або дефект електронної системи керування АКБ).
Найкраще зв'язатися з виробником і поміняти АКБ по гарантії до того як лізти в неї і щось робити, якщо це неможливо то готуйтеся до дуже довгого і коштовного ремонту з замовленням запчастин у виробника, бо балансування у кращому випадку трохи покращить ситуацію яка за декілька місяців повернеться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129090Повідомлення 14 жовт 2022, 07:26 
Не в мережі

Звідки: Киевская область
Дякував (ла) 7 Подякували 4
Мій електротранспорт: Jac iEvs4
Додаткові файли:
зображення_viber_2022-10-13_07-00-01.jpg
зображення_viber_2022-10-13_07-00-01.jpg [ 54.02 КБ | Переглядів: 1627 ]


Маю 2 уточнення

Наше авто 2019 року з пробігом 25 000 км, тобто відносно нове. Я так розумію, що основна проблема в тому, що авто довго стояло розряджене і через це вібувся глибокий дисбаланс (різниця в 1В між ячейками). Сама батарея по ідеї має бути ще в нормальному стані. Чому ви думаєте, що балансування не допоможе? Хай 100% ємнсті і не відноситься, але 80-90% буде цілком достатньо. Зараз ми із 400 км проїжджаємо десь 130 максимум

Ну і якщо я правильно розумію, то комірки мають бути тільки рідні, а їх треба замовляти у виробника? Чи можна поставити такого ж типу, але іншого виробника ? У відео кажуть, що там використовуються 21700 - дуже схожі на тесловські, але трохи інші.

Ось така батарея стоїть на нашому авто. Відео не наше, просто на ютубі знайшов https://www.youtube.com/watch?v=b535oaO4X7M&t=11s


Додаткові файли:
зображення_viber_2022-10-13_07-01-16.jpg
зображення_viber_2022-10-13_07-01-16.jpg [ 58.67 КБ | Переглядів: 1627 ]
photo_2022-10-14_08-28-50.jpg
photo_2022-10-14_08-28-50.jpg [ 61.31 КБ | Переглядів: 1627 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129095Повідомлення 14 жовт 2022, 10:36 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 549 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Как сверху верно сказали что возможно оно не просто так не балансируется. Если с Бмс и электроникой все в порядке то возможно штатными средствами оно и не может отбалансировать. А не может возможно потому что внутреннее сопротивление некоторых ячеек сильно изменилось. Вообщем рекомендую не просто отбалансировать. А вообще провести визуальный осмотр. Перетрясти на емкость и сопротивление. И только тогда придет понимание светит ли вам 400км.

Если просто балансировать. Например давить в полудохлую ячейку ток до тех пор пока она не покажет нужное напряжение то может случится всякое. Такие эксперименты лучше проводить на отдельно снятой ячейке на открытом или пожаробезопасном месте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129096Повідомлення 14 жовт 2022, 11:27 
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Necromars писав(ла):
Додаткові файли:
зображення_viber_2022-10-13_07-00-01.jpg

Відео не наше, просто на ютубі знайшов https://www.youtube.com/watch?v=b535oaO4X7M&t=11s

Master Service Electro - досить толковий сервіс, має філіал у Києві - +38 093 003 89 01
раджу з ними предметно поспілкуватись...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129097Повідомлення 14 жовт 2022, 11:54 
Не в мережі

Звідки: Киевская область
Дякував (ла) 7 Подякували 4
Мій електротранспорт: Jac iEvs4
deemon писав(ла):
Necromars писав(ла):
Додаткові файли:
зображення_viber_2022-10-13_07-00-01.jpg

Відео не наше, просто на ютубі знайшов https://www.youtube.com/watch?v=b535oaO4X7M&t=11s

Master Service Electro - досить толковий сервіс, має філіал у Києві - +38 093 003 89 01
раджу з ними предметно поспілкуватись...


ну ось я у них і робив діагностику батареї і вони ж сказали, що треба робити балансування. Але вийде чи ні, сказади зо 50/50. Щодо БМС теж питав. Сказали, що БМС не здатна вирівняти такі сильні перепади.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129100Повідомлення 14 жовт 2022, 12:32 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Багато слушних порад тут вже дали. Мої думки такі, що треба бачити повну карту напруг банок при 100% заряду (коли машина зупиняє зарядку) і після умовних 130км пробігу (коли машина вже не дає їхати або черепаха), щоб бачити, чи це одна банка на 1В розбігається, чи якийсь набір і т.д. Потім руками всі підтягнути до макс напруги (з урахуванням вище висловлених порад по безпеці, так як багато елементів впаралель і банально може бути замкнутий один елемент), тест драйв і знову спостерігати за напругами. Якщо розбіг знову повториться, то на жаль заміна модулів або всієї ВВБ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 9 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 48


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group