я б хюндаївські не брав тільки через те що в них є проблема зігнутого анода який з часом пробиває сепаратор і закорочує пакет, що призводить до загоряння. навіть не зважаючи на дешеву ціну.
https://www.insideevsforum.com/communit ... els.11899/ось переклад посту одного товариша який провів свої достлідження в цбому напрямку, з верхнього сайту
Ось певний графік, щоб інші могли сформувати власні думки щодо того, чи вони вважають це пов’язаним із попередніми проблемами чи ні:
1. Березень – серпень 2019 р. Компанія Hyundai отримала повідомлення про пожежі в автомобілях (Корея, Канада та Європа).
2 вересня 2019 р. Спільне розслідування з HMC і KATRI. орган безпеки Кореї.
3. Березень 2020 р. Hyundai випускає оновлення для системи керування акумулятором. Програмне забезпечення BMS оновлено для раннього виявлення аномалій у стані акумулятора, коли автомобіль припаркований. Оновлення програмного забезпечення, розроблене спільно з LG chem. Hyundai починає збирати та аналізувати акумулятори, зібрані під час кампанії.
4. 3 березня 2020 р. Компанія LG Chem «вирішила» проблему зігнутих анодів, додавши додаткову ізоляцію. Звіт Google "RCLRPT-21V127-1095" Ця дата важлива, оскільки вона є кінцевою для всіх відкликань. По суті, органи безпеки кажуть, що «проблему пожежі» вирішено, якщо вашу батарею виготовлено після цієї дати.
5. Квітень – жовтень 2020 р. Додаткові повідомлення про пожежі (7). HMC продовжує перегляд і вивчення разом з KATRI. Виглядає як електричні шорти. Підтверджено, що попереднє оновлення програмного забезпечення було успішним для раннього виявлення внутрішнього короткого замикання та відключення автомобіля. Здається, це те, що сталося з моєю Kona 2021 року.
6. 11 червня 2020 р. Система керування батареєю оновлена та застосована до старих konas і всіх нових моделей?
https://insideevs.com/news/428159/hyund ... stem-fire/ 7. 8 жовтня 2020 р. Hyundai добровільно відкликає 25 000 Kona в Кореї.
https://www.electrive.com/2020/10/08/hy ... -in-korea/ 8. Жовтень 2020 р. Обов’язкове відкликання в США для оновлення програмного забезпечення BMS та перевірки акумуляторних блоків. Рекомендовано паркуватися на вулиці. Впливає на 77 000 автомобілів, вироблених до березня 2020 року?
9. 9 жовтня 2020 р. Допуск Hyundai QC?
https://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2 ... 97311.html 10. 13 жовтня 2020 р. Ділова інформація про Hyundai, Mobis і HL Green переважає відкликання.
http://www.businesskorea.co.kr/news/art ... dxno=53040 11. Листопад 2020. Моя батарея KONA 2021 була зроблена. Містить HL GreenPower на етикетці. H означає Hyundai, а L — LG. Hyundai все ще виготовляє батареї для Konas з тими самими елементами LG (хоча, можливо, модифікації, щоб уловлювати проблеми з виробництвом, і краща BMS, щоб зупиняти пожежі до їх початку?).
12. 16 листопада 2020 р. Трохи інформації про плани Hyundai щодо Mobis і HL Green Power.
https://english.etnews.com/20201116200003 13. Січ-Лютий 2021. Kona з оновленою BMS загорілася на 100% заряді. Знайдено внутрішнє замикання. Складений анод у комірці.
14. 12 лютого 2020 р. Чутки від electrek.
https://electrek.co/2021/02/12/cause-of ... -be-found/ 15. 23 лютого 2021 р. Виявлено проблему з коміркою сепаратора LG Chem? (у всьому світі? Крім Канади) Відкликання в Північній Америці всіх потенційно зачеплених автомобілів. Включає лише 2019 та 2020 роки. Це відкликання для заміни батареї. Але НЕ включає моделі 2021 року та пізніших років.
http://www.thelec.net/news/articleView.html?idxno=2420 Ця стаття та уривок з міністерства транспорту Кореї, здається, покладають провину на аноди акумуляторів. LGChem заперечує це, оскільки давно виправила цю проблему та намагалася відтворити проблему, але не змогла викликати пожежу.
16. 21 квітня 2021 р. Hyundai припинить виробництво Kona в Кореї.
https://www.theverge.com/2021/4/21/2239 ... ire-recall 17. 28 травня 2021 р. Закривається в липні 2021 р. Hyundai Mobis купує всю зелену енергію HL.
18. LG Chem купує компанію з виробництва акумуляторних сепараторів.
https://www.econotimes.com/LG-Chem-ente ... on-1614001 19. 3 серпня 2021 р. Схоже, KONA в Кореї загорілася після оновлення відкликання та заміни батареї.
https://www.carindigo.com/news/hyundai- ... any-recall 20.
20 серпня 2021 р. GM відкликає ВСІ БОЛТИ Chevy для заміни батареї. Вони також використовують клітини LG Chem, інший, але схожий процес виробництва?. Знайдено 2 проблеми, але не вказуйте (складений анод і сепаратор?)
https://my.chevrolet.com/how-to-support ... ltevrecall Схоже, GM наперед заявляє, що вони можуть надавати «відновлені батареї» власники болтів...
21. LG Chem щойно втратила 8 мільярдів доларів ціни на акції.
https://www.reuters.com/article/us-lg-g ... IKBN2FO00H 22. Чи просто GM виявив проблему з акумуляторами? Складений сепаратор?
https://arstechnica.com/cars/2021/08/mi ... ery-fires/ 23. Ось чудова історія про те, чому GM раптом довелося щось робити з болтами.
https://verticallobby.com/chevy-bolt-ev ... are-fixes/ Ось щось опубліковано в червні 2020 року... Тому. «Виправлення», схоже, полягає в тому, щоб вимкнути транспортний засіб до того, як він почне займатися. Цьому хочуть запобігти транспортні органи і чому відбуваються відкликання, пов’язані з безпекою. Отже, припустімо, що BMS усунула пожежі... тепер єдиною проблемою є вимкнути Kona, що стає проблемою власника, а проблемою гарантії НЕ є проблемою безпеки. Відкликань не буде, якщо більше цих замінних батарей з оновленою BMS не почнуть займатися. Дивіться попередній пункт 19. Схоже, Hyundai скасував Kona в Кореї, а потім «перерозповсюдив» їх по всій планеті... Це не небезпечно... просто потенційно незручно, коли вони вимикаються, щоб запобігти пожежі, і власник повинен чекати місяцями, щоб отримати заміну або шуміти, щоб змусити компанію робити те, що правильно. Це виглядає як «не ідеальне рішення». Дивіться пункт 9 вище. Імовірно, усі ми, власники Kona Electric, зараз маємо гарантію на наші батареї. Що ви будете почувати, коли закінчиться гарантія? Мені здається, ці батареї коштують 30 тисяч доларів плюс встановлення...