Поточний час: 27 квіт 2024, 14:00

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Наступ.
Автор Повідомлення
#129920Повідомлення 13 лист 2022, 12:28 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
повертаючись до вчорашнього питання по панелям скільки можно націдити енергії із сонячних панелей в цю пору року. сьогодні маже сонячний день. є незначний серпанок спричинений пилом що підняв вітер. ватметр показує 783 вт. за день як сьогодні я думаю можно отримати 3-4 кВт*ч.


Додаткові файли:
photo_2022-11-13_12-07-33.jpg
photo_2022-11-13_12-07-33.jpg [ 112.16 КБ | Переглядів: 2944 ]

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129922Повідомлення 13 лист 2022, 13:14 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
DneproVel писав(ла):
Leon29 писав(ла):
В якості перетворювача використав теж існуючий років 10 синусний безперебійник для котла здається Одеського виробництва


у вас там нагрузка подключена через сетевой ваттметр? Он может фиксировать потребление при старте холодильника?

Запустив холодильник від мережі через ваттметр, показав пік 1015Вт. Не знаю наскільки це точно. У даного ваттметра є функція Рмах і Рмін.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129923Повідомлення 13 лист 2022, 13:23 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
horobey писав(ла):
через ваттметр, показав пік 1015Вт. Не знаю наскільки це точно. У даного ваттметра є функція Рмах і Рмін.

Пускоой ток любого мотора без преобразоателя частоты - от 7 крат.....
Если холодильник в рабочем режиме потребляет 120 вт , то соответственно при 7 кратном пусковом токе будет стартовать с мощностью под киловатт.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129932Повідомлення 13 лист 2022, 17:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Запорожье - Запорожская область - Украина
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Электровел на LG CHEM 40Ah разобран в 2018
Хочу електротранспорт: много чего хочу но названия не знаю
Воды горячей нет в квартире с 2005 примерно, грели ведро для купания, температура зимой доходит ДО 18, бойлер купили первый с 2016года и как то жили, нужно утеплять дом\квартиру а там и в свитере ходить можно, щас правда 18.8град, но из=за влажности руки ледяные, спать сначала холодно(5минут) а просыпаешься от жары - нормальное одеяло не двухслойное, искричество берем от жд станции, отключения были только 1 числа как у всех


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129963Повідомлення 14 лист 2022, 17:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла) 154 Подякували 103
Мій електротранспорт: электроскутер AIMA 2кВт
Хочу електротранспорт: Tesla 3
В марте тоже лепил светодиодики к аккумуляторам. Сейчас собрал такую стоечку ИБП в углу под коробкой с автоматами. 3кВт инвертор и батарея 48 Вольт 140Ач. Покупал что есть. Сейчас с подобной техникой дефицит.


Додаткові файли:
image-0-02-05-494310eb35a575b8beba4645565f578a8a30852e803ec1ab402831d3d3102035-V.jpg
image-0-02-05-494310eb35a575b8beba4645565f578a8a30852e803ec1ab402831d3d3102035-V.jpg [ 28.36 КБ | Переглядів: 2864 ]

_________________
14 000 км
"Чем совершеннее средства контроля, тем сильнее эксплуатация." Не только в электротехнике
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129965Повідомлення 14 лист 2022, 18:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Что касаемо синусов для холодильников и прочее... Есть мысли, возможно бредовые.....А что если взять голое моторколесо, запускаем его от обычной велобатареи через обычный контроллер(даже не синусный), ручку газа накручиваем так что бы обмотки коммутировались с частотой 50 Гц, меряем напряжение на двух фазах (дабы ШИМ нам в процессе замера не мешала, замерить можно на инерционном выбеге после отключения контроллера). Далее остётся найти трансформатор 220/"полученное напряжение" нужной мощности. Вы можете спросить откуда возьмется синус..., да из мотора, он генерит синус, и из за его инерционности контроллер не может синусоиду значимо исказить. По нагрузке: думаю даже при старте холодильника контроллер себя спалить не даст, так как имеет токоограничение, а маломощный трансформатор сдохнуть за время пуска просто не успеет(так что сильно мощный трансформатор там и не надо).

З.Ы. А чтобы вообще без трансформатора, можно перемотать само моторколесо, на две обмотки, рабочую (как старую только в двое тоньше провод) и генераторную высоковольтную (так вообще три фазы получаем), а учитывая что МК мотается пучком, то может можно половину пучка соеденить в последовательную цепь, и обойтись вообще без перемоток . При этом через газульку можно даже плавный запуск холодильнику делать. А что бы МК зря не крутилось когда выключается холодильник, выход с термодатчика пустить на ручку тормоза.

Тэээкс, где то у меня еще должно быть ДД колесо весом около 4 кг (250Вт) на эксперименты, надо хоть частоту коммутации замерить, жалко от гироборда все МК продал.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129977Повідомлення 14 лист 2022, 23:05 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
до відключення був готовий, робив павербанки на 220 вольт для ЗСУ, в захищеному корпусі із 15 мм водостійкої фанери, батарея-три модуля від Ніссан Ліф, 6S, інвертор на 24 вольта, є нюанси-інвертори розраховані на свинцеві акумулятори і тому відсікають на 10.5-11 вольт, відповідно використовують не всю енергію що в акумуляторі.
В мене особисто проблема приватного будинку-все на електроенергії, найбільша проблема-опалення, потім іде підкачка води із свердловини, там носос 1.8 кВт, пусковий струм набагато більше максимального. Проблема підкачки вирішена-використовую 3 кВт ДБЖ 48\220 вольт, витягує цей насос, має правильну синусоїду, навіть донька може грати на електрогітарі, бо інші інвертори дают страшенний фон в комбопідсилювачі. Ємність батареї приблизно 2 кВт\г. Для павербанків також використовував батареї від Фіат Дукато, виходило 850 Вт\г і вага батареї всього 5.2 кг.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: домашня система накопичення енергії
зображення_viber_2022-10-24_13-19-04-396.jpg
зображення_viber_2022-10-24_13-19-04-396.jpg [ 381.19 КБ | Переглядів: 2827 ]
Коментарій до файлу: павербанк на батарейках від Фіат Дукато
IMG_20221026_211344.jpg
IMG_20221026_211344.jpg [ 106.34 КБ | Переглядів: 2827 ]
Коментарій до файлу: індикатор заряду
IMG_20221026_211434.jpg [28.73 КБ]
Завантажень: 0
Коментарій до файлу: інвертор на 1 кВт
IMG_20221026_211404.jpg [37.67 КБ]
Завантажень: 0

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#129979Повідомлення 14 лист 2022, 23:56 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
doc1972 писав(ла):
батарея-три модуля від Ніссан Ліф, 6S, інвертор на 24 вольта, є нюанси-інвертори розраховані на свинцеві акумулятори і тому відсікають на 10.5-11 вольт, відповідно використовують не всю енергію що в акумуляторі.

не пробували робити 7с? 4 консерви, одна секція незадіяна, або розбирати консерву (якщо консерв мало) і діліти пополам


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130005Повідомлення 15 лист 2022, 16:35 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 135 Подякували 384
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Vitali писав(ла):
doc1972 писав(ла):
батарея-три модуля від Ніссан Ліф, 6S, інвертор на 24 вольта, є нюанси-інвертори розраховані на свинцеві акумулятори і тому відсікають на 10.5-11 вольт, відповідно використовують не всю енергію що в акумуляторі.

не пробували робити 7с? 4 консерви, одна секція незадіяна, або розбирати консерву (якщо консерв мало) і діліти пополам

не пробував, приділяв увагу саме захищеності корпуса, це важливо, тим більше від Ліфа консерви 2S розбирати не хочеться, там пакети склеєні між собою. А баласт носити теж не варіант, і так все в сборі 15.5 кг виходить. Батареї з Фіата 24 комірки в модулі, розбирати по 7 також незручно.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130065Повідомлення 18 лист 2022, 13:12 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Теж маю павербанк 6s3p + інвертор 24/220 та eltek flatpak 1500 на добу майже вистачає. Маю ще 2 сонячні панелі по 400 вт та чекаю поки приїде makskyblue на 30А буду встановлювати на даху. Опалення електрика/тверде паливо, газа нема, хібашо балон на 50л під кухонну плиту

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130071Повідомлення 18 лист 2022, 17:29 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Да практически в любой печи/котле на твёрдом топливе можно мусор сжигать. У меня котёл шахтного типа на основе разработок Кирша или как его в народе обзывают"холмовка" тоже ест всё шо видит хоч пластмасса хоч ДСП хоч резина но чистить надо каждую неделю иначе падает КПД и ухудшается тяга

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130074Повідомлення 18 лист 2022, 19:34 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
Без інвертора, простий спосіб освітлення квартири за допомогою скутерного аккумулятора 60В і фари для електро скутера, велосипеда 12-60В 10Вт. Щоб фара не сліпила вона вставляєтся в плафон настільної лампи.
Додаткові файли:
ОСВ ВІД АКБ.JPG
ОСВ ВІД АКБ.JPG [ 301.74 КБ | Переглядів: 2649 ]
Додаткові файли:
ОСВ ВІД АКБ2.JPG
ОСВ ВІД АКБ2.JPG [ 217.07 КБ | Переглядів: 2649 ]

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130082Повідомлення 18 лист 2022, 21:19 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 97 Подякували 14
По УПСах- міняємо термопасту, ставимо кулєр. Для отримання синусу беремо старий стаб типу "україна" т.д.
Освітлення - використовуєм лампи на напругу близьку до джерела живлення, перетворювачі переважно споживають більше ніж лампи.
Для аварійного живлення оптимально використовувати автомобільний свинець (я купив ще одну аналогічну як в авто батарею). Його завжди можна зарядити в авто, особливо, якщо замість генератора купити по тій же ціні малолітражку. Якщо власний будинок з цього ж авто витягнути пічку і встановити в хаті, - буде міні ТЕЦ.)))
Як альтернативу генератору на 220в доречно використати малогабаритний ДВС в парі з автомобільним генератором (шківи плюс ремінь) і заряджати від нього батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130088Повідомлення 18 лист 2022, 22:04 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 573 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Mir-on писав(ла):
Без інвертора, простий спосіб освітлення квартири за допомогою скутерного аккумулятора 60В і фари для електро скутера, велосипеда 12-60В 10Вт. Щоб фара не сліпила вона вставляєтся в плафон настільної лампи.
Можно применить лампу 10Вт 10-70В стандартным цоколем, светит от любой велобатарейки, вешаете ее на потолок или люстру и получаете хорошее освещение.

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130089Повідомлення 18 лист 2022, 22:36 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Так як почастішали відключення електроенергії, а попереду зима, то сьогодні замовив і я собі - синусний інвертор - 60V/220V 2000W(4000W). В більшості для газового котла, насоса води, ну і можливо холодильника, лед лампочки, wi-fi роутера, при потребі електрочайника. Оскільки акумулятор вже є на 60В 50Аг, то прийшлося шукати інвертор щоб був чистий синус, ну і вхід - 60В. До 48В, вибір більш менш, а на 12/24 В, вибір вже достатній, щодо 60/72В, то вибір невеликий.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 20


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group