Поточний час: 27 квіт 2024, 13:14

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131460Повідомлення 17 лют 2023, 20:43 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 610 Подякували 565
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76 - Катаю с 2018 года
Dream Tractor писав(ла):
Jekabes писав(ла):
Инженер писав(ла):
А зачем дифф с шестерней оставил?!

Чтобы масло разбрасывало. Там в корпусе специальные отливы, чтобы масло попадало на вал.

"Багата" мішалка виходить :) А яке передаточне число до цього проміжного вала, і яке в рідному редукторі форда?

Мотор буде крутити напряму задній міст з редукцією 5.13.
Масса Ford 1650кг
Масса Leaf 1460кг, ГП 1:8
Розмір колес такий же.
Тобто навантаження збільшиться у 1.5 рази. По рівному точно поїде з місця. А для крутих гірок можна дизелем допомогти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131461Повідомлення 17 лют 2023, 20:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 610 Подякували 565
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76 - Катаю с 2018 года
Инженер писав(ла):
Отнял-бы у Лёвы готовое решение (см. в его теме про ровер редуктор для погр.). Правильно,красиво и качественно реализовано. :D
...но боюсь он будет сопротивляться :lol: ...

У меня редуктор вышел 150$ с переделкой. А как вы знаете, я не люблю изощрённых решений. Чем проще, тем лучше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131462Повідомлення 17 лют 2023, 21:23 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 735 Подякували 663
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Приклеенных к плоскости сальников я ещё не видел :? Интересно будет посмотреть.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131464Повідомлення 17 лют 2023, 22:10 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 610 Подякували 565
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76 - Катаю с 2018 года
Dream Tractor писав(ла):
Jekabes писав(ла):
Мотор буде крутити напряму задній міст з редукцією 5.13.
Масса Ford 1650кг
Масса Leaf 1460кг, ГП 1:8
Розмір колес такий же.
Тобто навантаження збільшиться у 1.5 рази. По рівному точно поїде з місця. А для крутих гірок можна дизелем допомогти.

Точно, я і недогледів, що вивід від першого валу, тобто від ротора, чомусь на автоматі подумав що від другого (про подібний відбір були розмови на форумі у темах інших проектів, може навіть у когось і до реалізації у залізі дійшло). Тоді забираю свої слова назад. Це не "багата" мішалка - а "багата-багата" :D І вся конструкція тоді набуває дивного змісту - відбираєм момент з первинного валу, але паралельно ще крутим ним дві залізяки "штоби што?". Щоб мішати ними масло, що змазує ці самі залізяки, які нічого не роблять? А масло теж планується це міняти як на Ліфі раз в 30к? :mrgreen:

А ви знаєте, що на багатьох корейських авто, є популярна проблема з шліцевим валом роздатки повного приводу?
Так от розумні інженери, чомусь щось помилились, і сальник не тримає вологу і бруд, яка попадає і іржа зжирає шліци, і людина навіть не здогадується, що її "повнопривідний" кросовер, вже не 4×4, а 4×2.
Тому якщо не можете нічого конкретно порадити, і щоб сумма, простота, надійність, ресурс були такими як і моє рішення стиковки кардану з двигуном, тоді краще нічого вже і не додавайте.
А дядя Інженер у своєму стилі... Дядя Інженер інженер, а я практик і у мене немає часу, років, днів на роздуми і філософію.
Якщо редуктор від ліфа ходить пів мільйона, то і його частина в моїй контрукції теж повинна ходити добре.
Центровка двигуна ідеальна, шліци будуть жити. Вал рідний дуже міцний, його не бере навіть керно. Ціна цього редуктора мені встала 100$. Я дуже сумніваюсь, що за такі гроші, можна зробити таке ж надійне з'єднання двигуна і кардана.
Я не розумію до чого тут вирази "багата-багата", коли мені Задній міст 100$, Двигун 150$, Редуктор 150$, Кардан 150$.
Далі чіпляю інвертор, батарейку і машина поїхала.
Цей проект я ще думав до початку проекта трабанта, та мене сім'я відмовила.
Але тепер, коли всі впевнились в тому, що колхоз може бути надійним. Тепер мені офіційно можна переробляти форда. І по бюджету це буде дешевше ніж трабант.
Якщо ніхто не купить трабант, то я його розберу до голого кузова і не пожалкую.
А поки він їздить, то я собираю заробляю на батарейку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131466Повідомлення 18 лют 2023, 09:06 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Та я не про гроші писав, а про технічку - то був сарказм.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131467Повідомлення 18 лют 2023, 13:39 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
Женя!
Ты уже взрослый и,главное, зрелый парень. Пора уже избавляться от болезненного восприятия других, отличающихся от твоего, мнений, мыслей и взглядов.
Уже мильён раз лично я высказывал мнение, что форум это не просто «витрина» самоделок и конверсий. Это площадка для споров, обсуждений.
А равно и для общения единомышленников, шуток, подъёбов, сарказма и много чего ещё.
Даже если тебе (или мне, неважно) скажут, что ты «колхозник», то не надо это воспринимать как оскорбление и обижаться или гневаться.
Этим не затрагиваются лично твои, человеческие качества. А только лишь наши «профильные» дела.
Так шо не «зацикливайся» на этих моментах. Ты достаточно внятно аргументировал свои действия, мысли и мотивацию. Кто-то согласится, кто-то не совсем… ну и нормально…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131468Повідомлення 18 лют 2023, 15:02 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
…под воздействием «внешних факторов» ;) возник вопрос:
А для чего здесь редуктор вообще?!
Я из-за своей невнимательности думал, шо редуктор призван использовать свою первую ступень для небольшой редукции.
Оказывается нет…
Тогда зачем?!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131470Повідомлення 18 лют 2023, 23:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 735 Подякували 663
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Осторожно выскажу своё мнение на вопрос Инженера "зачем?". Вал двигателя неудобен для соединения с карданом, поэтому создан промежуточный вал, который для идеальной соосности крутится в родном редукторе от Лифа. В принципе это решение имеет и положительные стороны кроме упомянутой соосности. Разгружается подшипник двигателя от радиальных сил, то есть вес, дисбаланс или про@бы с углами будут убивать подшипники редуктора (или самодельный вал), а не мотор который жалко :ja: . На массе Транзита это особо не отразится да и потери на вращение этого хозяйства будут не существенные. Я бы наверное делал по другому, есть несколько моментов, которые мне не нравятся, но нашего совета не спрашивали, а реакция на наши "размышления" и так достаточно негативная.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131471Повідомлення 19 лют 2023, 08:55 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
Т.е. редуктор выполняет роль фланца кардана?!
Оригинальное решение…креативное :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131476Повідомлення 19 лют 2023, 14:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 735 Подякували 663
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Ну фланец, как мы видели, хорошо плотно одевается на шлицы вала. А редуктор получается, как бы это сказать :? , ну как хвостовик на старых КПП перед карданом, но не совсем так :o :ja: :nein: :winken:

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131490Повідомлення 20 лют 2023, 13:04 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Україна, Луцьк
Дякував (ла) 105 Подякували 10
Мій електротранспорт: Nissan Leaf (продано), знову Ліф, кенга ZE
Хочу електротранспорт: Велик, байк, тесла)
всім привіт) питання до Jekabes: тобто немає редукції взагалі? Цей вал просто як проміжний? Чому не було зробити просто з одним ( чи парою) підшипників корпуса під вал та підшипники, чи чого не проточити зовнішнє посадочне самого фляньця, той що під кардан, щоби на нього надіти підшипник?

_________________
більше 50000 на електротязі >


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#131494Повідомлення 20 лют 2023, 14:25 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 610 Подякували 565
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76 - Катаю с 2018 года
Balamut писав(ла):
всім привіт) питання до Jekabes: тобто немає редукції взагалі? Цей вал просто як проміжний? Чому не було зробити просто з одним ( чи парою) підшипників корпуса під вал та підшипники, чи чого не проточити зовнішнє посадочне самого фляньця, той що під кардан, щоби на нього надіти підшипник?

Обґрунтую ще раз, чому я не зробив з'єднання двигуна прямо на кардан:
- Вал двигуна досить тонкий, і чіпляти нанього хвостовик кардана мені здалось не надійно;
- У мене вже був досвід з саморобним з'єднанням і не хотів порушувати заводську конструкцію;
- внутрішній вал у який встановлюється вал двигуна, має надміцну твердість і ідеальну центровку;
- Ціна цього з'єднання для мене здалась нормальною.
- І фінальний аргумент, на редукторі є дві точки кріплення. Тобто з мінімальними переробками я зможу надійно закріпити силову установку під дном автомобіля.
Чим менше саморобних деталей, тим надійніше!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#132079Повідомлення 30 бер 2023, 20:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
хз... треба було хоч на М12 різьбу зробити наружну для кріплення хвостовика..там шо немає резинової муфти? а то не бачу чім вона повина центруватися....та і вал після сварки сто пудов підігнуло... ви його перевіряли в станку ,чи на призмах ?...бо вібрація швидко все розіб'е... як що шестерні зняти,то і мастило їм не потрібно, вал сам,шо його смазувать... треба було зробити корпус для сальника,і прикрутити його до редуктора зовні,на валу під нього зробити посадку.... а взагалі фірмачи беруть задній підрамник с тесли,з мотором і всіми ділами, підганяють його під своє авто ,це в сто раз простіше і також надійніше ...роблять і великі і маленькі автівки...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#132083Повідомлення 31 бер 2023, 09:37 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 610 Подякували 565
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76 - Катаю с 2018 года
Лев писав(ла):
хз... треба було хоч на М12 різьбу зробити наружну для кріплення хвостовика..там шо немає резинової муфти? а то не бачу чім вона повина центруватися....та і вал після сварки сто пудов підігнуло... ви його перевіряли в станку ,чи на призмах ?...бо вібрація швидко все розіб'е... як що шестерні зняти,то і мастило їм не потрібно, вал сам,шо його смазувать... треба було зробити корпус для сальника,і прикрутити його до редуктора зовні,на валу під нього зробити посадку.... а взагалі фірмачи беруть задній підрамник с тесли,з мотором і всіми ділами, підганяють його під своє авто ,це в сто раз простіше і також надійніше ...роблять і великі і маленькі автівки...

І скільки ж коштує підрамник з тесли з мотором?))
Взагалі у цього проекту шанси виїхати у найближчі роки мінімальні.
Трабант не продав, а за ті гроші, що пропонують, я не готовий прощатися з ним.
Тому по форду у цьому році максимум переберу міст.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ford Transit полуэлектричка
#132105Повідомлення 02 квіт 2023, 08:41 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 549 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Чей-то совсем не интригует теслокомплект. Подписан на несколько каналов по ремонту и обслуживанию электромобилей
То антифриз в двигатель набежит то электроника в инверторе окислится. Не стоит он тех денег.
Разве что для спорта. Для мощности. А если как у нас 4 месяца в году дожди и калюжи...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 56 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 58


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group