krsv писав(ла):
Хто як заряджає акум велика, якщо велик стоїть у гаражі.?
Не знімати ж і не носити ж з собою завжди батарейку у квартиру.?
Чи можна залишати на зарядці на ніч? Вона ж відключиться, і БМС батареї теж відключить.
Як варіант - таймер на розетку поставити, яким можна увесь тиждень розписати. Щоб заряджав пару годин, скільки треба, і відключався, чекав до наступного разу. Або навіть у ніч перед днем виїзду щоб заряджав..... ?
Чи забирати додому і заряджати дивитись на це, раптом що....?
Як ви робите?
Дякую.
Батарея не знімається, заряджаю в гаражі. Є дві зарядки, одна повільна 2,5А відрегульована на максимальну напругу 4,1В на елемент, її можна залишати без нагляду, але на ніч не залишаю. Друга зарядка 8А але її напруга може досягти 5В на елемент. Нею заряджаю коли потрібно швидше зарядитись і лише коли знаходжусь в гаражі і строго під нагдядом. Виходжу - вимикаю, ніяких через півгодини прийду і перевірю. Придбав реле часу на розетку, але ще не користувався. Напруга батареї коливається приблизно в діапазоні 3,5-4В на елемент, цього достатньо для моїх дистанцій. Повного заряду вистачає приблизно на 100км. Для батареї корисно триматись в межах амплітуди близької до 3,7В.
БМС це аварійний захист батареї, тому на неї не надійтесь. Параметри БМС завжди за межами допустимих параметрів експлуатації акумулятора щоб не допускати якогось обмеження експлуатації. Коли параметри виходять за межі, тоді вже в роботу втручається БМС як захист від аварії. А це негативно впливає на ресурс батареї. (можна привести такий грубий приклад, кажуть правило коли виходите з дому, вимикайте електроприлади. Або не залишайте електроприлади ввімкненими без нагляду. А ви залишаєте і, кажете ящо щось коротне, то пробка виб'є, або автомат.)
У літієвих акумуляторів є дві неприємності:
1 - вихід з ладу
2 - пожежа
Тому за літієвою батареєю потрібно дивитись як за малою дитиною.