Поточний час: 28 квіт 2024, 00:19

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 4 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Легкий ван 4х4
#131797Повідомлення 09 бер 2023, 08:46 
Не в мережі

Звідки: львів
Дякував (ла) 0 Подякували 1
Пропоную покритикувати наступний розрахунок :
Донор - легкий ван класу 4х4 ( ще не куплено )
subaru libero - бажано , диференціал 3,888 , рама ,
daihatsu hijet - бажано , диференціал 4,4 , рама
suzuki carry - небажано , диференціал 5,888 , немає рами
ваги всіх в різних джерелах від 710 кг до 1040 кг сухої маси
Плановий розхід 160вт/км - завантаження 3 людини + 50 кг вантажа ( приблизно 1600 кг сумарно ) .
Тип приводу - ГІБРИД ( що актуально в умовах вічної гібридної війни ...) .
В курсі , що тягаю 100+ кг ..
В ліберо електропривід - на передні , в решта на задні . + штатний бензодвигун .
Привід - 2 кардана , якщо буде використано редуктор ( дивіться нижче ) , то можливо осі моста і двигуна можуть
стати соосними , і мона буде використати гнучку муфту типу вазокласика .
Крім універсальності ( комбінації роботи двигунів ) - ще і збільшена потужність при
роботі одночасно двох .
Заплановано 2 етапи проекту
1 - дальність 56 км , 2 - дальність 112 км . В ідеалі підзарядка від стаціонарної сонячної станції .
Планова швидкість 70 км\год , на обгоні 85 ..
Двигун - в наявності дс3,6 ( стоїть на робочому проекті ЛУАЗ )
в наявності МВН4 - 23 нм , 135 в , 1500 об хв 52 кг ( від металообробного верстата , на роторі постійні
магніти , вхід струму спочатку на 2 нерухомих контактних кільця , далі на 4 РУХОМИХ щітки , далі на 4
рухомих щітки ,далі на нерухомий колектор статора )
дс3,6 крутиться рукою набагато легше , ніж мвн ( купа щіток ) . мвн пускається від 12в ...
В наявності колісний редуктор ЛУАЗ 1,29 , є набір шестерень 2,0 .( для підвищення обертів без подачі завищеної
напруги ) . Побічно редуктор піднімає ел.двигун приблизно на 7-8 см .
Плановано двигун ( і якщо буде то і редуктор ) на саморобний підрамник , який буде жорстко кріплений на рамі .
Двигун до підрамника - через товсту жорстку гуму . Редуктор до двигуна - жорстко .
Якщо буде використаний дс3,6 - подача окремої ( регульованої ) напруги на обмотку збудження , для контрольованого
збільшення оборотів .
Контроллер - власний .
Контактори тип ТКС .
АКБ - літій залізо тип циліндр 60260 60агод 3,2в ( 96в на дс 30s4p , 192 в на МВН 60s2p ) 23040 запас , 80% - 18432
при 112 км - 165 вт/км .
З проекта ЛУАЗ знімати АКБ не хочу ( 100в 112агод в основному літій-іон пакети 36 агод )
Додатковий + циліндра -- не розбухає , легше охолоджувати / нагрівати повітрям ,
Має потужні гвинтові виводи для легкої і міцної зборки .
Потужність двигуна розрахункова при 70 км/год - 11,2 квт , розряд АКБ 0,486 С ( без фанатізма ) .
Додатковий АКБ на старт з місця ( дс3,6 - 22,4в в 15 агод , мвн - 45в в 15 агод ) - комутований на старт .
Замість штатного свинцевого бортмережі - 4х3,2х56агод . На обмотку збудження - 4х3,2х60 агод .
БМС - якійсь китай . Бортприлад - китай .
Побічний плюс гібрида - електродвигун непомітний , не викликає підозр ( і перереестрації ) .
Прохання - покритикувати двигуни ( особливо мвн )
- що краще - редуктор , чи підвищена напруга живлення
- АКБ літій - залізо , чи літій - іон , циліндр , призматика чи пакет .
- в кого досвід роботи дс3,6 з відокремленим збудженням ( в тому числі параметри дроселів )
- міркування по розходу на низьких і великих швидкостях
З першого дня війни на сході . Можу довго бути не на звязку .
Фізично робити почну після демобілізації ... Зараз помалу тягаю комплектуючі з китаю .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Легкий ван 4х4
#131805Повідомлення 09 бер 2023, 20:16 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
Мне кажется уж сильно «замудрённые» идеи по гибридизации. И бортовые редукторы и мысли по «нестандартному» управлению дс3.6 будут лишними.
В общих чертах эти доноры освоены форумчанами в плане конверсий.
Я бы выбрал вариант электропривода на задний мост, а топливный движитель на перед. Дс 3.6 довольно уверенно тянет без доп редукции непосредственно на задний редуктор (тут предпочтительнее максимальное ПЧ). Ну и манипуляции с трансмиссией (не знаю тонкостей её устройства в этих моделях) связанные с постоянной блокировкой межосевого диффа, если таковой имеется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Легкий ван 4х4
#131812Повідомлення 10 бер 2023, 17:52 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1565 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Енріко, якщо пригадуєш нашу розмову про мислю vs клавіатуру vs залізо, так от - я ледве дочитав текст до кінця.. :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Легкий ван 4х4
#131814Повідомлення 10 бер 2023, 19:46 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
А я пока написал пять строчек,то пять раз вспотел и после этого пошёл прилечь… :lol:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 4 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 49


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group