yuri писав(ла):
Такую болванку весом 88кг надо еще постараться перегреть.
Якщо покумекати з дивану, але з цифрами, то для нагрівання на +100 градусів сталеввої болванки вагою 88кг треба ~ 1,1 кВт*год. Беручи до уваги ефективність цього двигуна, це повинно бути досить просто. У міді теплоємність (не плутати з теплопередачею) навіть менша ніж у сталі, тому в реалі енергії для такого нагрівання треба навіть менше. І якщо врахувати, що ротор з колектором має вагу набагато менший за двигуна, а нагрівання більше ніж статора через різні втрати на активному опорі обмоток, і тепло відводиться лише
через підшипники, випромінювання на статор, та продувкою , то без належної продувки - перегріти ротор зовсім легко навіть невеликою кількістю енергії.
Vini007 писав(ла):
на дороге с горками плохо держит скорость,на акб 140в перегревался за полтора часа до 70 градусов ,он сделан для напряжения 72в,максимум 96
Що стосується напруги батареї, то як що контроллер в реальній експлуатації тримає оберти приблизно в рамках штатних, то не дуже важливо наскільки висока напруга батареї. Хоча як що контроллер поганий в плані ККД, то можуть бути варіанти. Тут до речі є тема на форумі де в розрив мотора ставився дроссель який забирав на себе вч гармоніки, бо обмотки мотора їх не дуже то фільтрують, а індуктивно гріють ними своє залізо.