G_V_B писав(ла):
А эти контакты в ШР их можно высовывать из корпуса чтобы удобней было паять?
В герметичного ні, там залиті. Герметічні бачив лише ті що встановлюються на корпус(щоб в корпус з роз'єму не натекло), а відповідна частина під кабель була не герметичною. А в негерметичного краще до кінця не розбирати, бо там дві діелектричні пластини з дірочками тримають контакти, після припайки в ту дірочку ви вже з проводом не впихнете. Але всі вони легко розбираються частково для доступу пайки (без роз'єднання на окремі контакти).
Тому я їх в зборі не експлуатую, розбтраю на окремі контакти, і після пайки проводів з кінців на контакти надягаю термоусадку щоб при з'єднанні термоусадка була заподлице (потім після з'єднання ще зверху фіксую термоусадкою), термоусадка на мамі спрацьовує як додатковий прижим. Так їх простіше чистити (з заміною темоусадки). Для чистки мами в мене є шило , з каленого штиря діаметром як папа, пошоркане болгаркою, працює як слабий надфиль, а папу просто шоркаю ножичком. Як що регулярно чистити (робити ТО) то будуть ходить, але по факту лізу туди коли вже підсмажується.
G_V_B писав(ла):
А что скажете про разъем хт60 на 3 контакта? Слабоват для таких целей?
При поганому контакті нагрів плавить пластик (пластик в них поганий, легкоплавкий). Контакт з заводу без притірки меньший чім хотілося б. Взагалі ХТ пружинять прижимом за рахунок малого плеча тоководних лепестків, тому воно не надійне. Я колись між лепестками вставляв силіконові полоски (з тугого силікону), щоб посилити прижим(але думаю він злежується і втрачає силу прижиму).
Є подібні одноконтактні роз'єми, використовуються в модельних електродвигунах, різного калібру, не повинні бути дефіцитом.