Инженер писав(ла):
Если Вы впевнені, то лично мне разубеждать Вас смысла нет. Мои умозаключения основаны на личном,жизненном опыте (в плане коммерции или предпринимательства)
Вибачте, власний підприємницький досвід, це ще далеко не все, хоча і суттєвий фактор.
Бо як підприємець з досвідом, добре розумієтесь на маркетингу, ви маєте знати, що це не завжди проста річ, що там є купа нюансів, які можуть міняти конверсію, більше ніж в десять разів.
Тобто, в випадку малого бізнесу, є висока ймовірність, що в його якась дрібниця зроблена не так, і все, клієнтів він ніколи не побачить, хоч вони і є.
- Великий бізнес (чи навіть велика организація), має перевагу хоча б у тому, що може залучати справді великі ресурси в захоплення ринку, і може довго продовжувати працювати, довбати цю скелю, не зважаючі на те що швидкого результату нема.
Які там можуть бути дрібниці - якесь зайве слово на сайті, незвичний колір, менеджер не сподобався, не там роздавали рекламні матеріали, неправильний час, тощо.
Великий бізнес усі ці речі може нівелювати - зробити багато різних тестових сайтів з різними координатами, спробувати різні конверсійні тексти, перепробувати різні кольори, спробувати різних менеджерів, спробувати різні адреси роздачі реклами і різні рекламні канали, ітд.
І це питання не до мене, а це питання до членів клубу, чи вони задовільняться теорією що все погано і усі помруть, так навіщо ворушитись, або спробують об"єднати вільні ресурси і зробити перевірку усіх доступних гіпотез, і таки знайти свій шлях до клієнта, який очевидно є, судячи з більше 2 тисяч на місяць стабільно закупованих електромашин, під час війни.
PS до речі, мій власний досвід, участь у Книжковому арсеналі в Києві, до 2014 року, і там цифри відвідувачів кожного року стрибали в рази, так що десь до 2005 року взагалі ринку української культури не було, вона була цікава хіба що академічним дослідникам, а десь після 2013, трошки так з"явилося бажаючих, хоча й хотілося б більше, але моїм колегам для якихось речей тоді вистачило, а для інших було зовсім пусто, і все це змінюється просто на очах.