Поточний час: 27 квіт 2024, 21:16

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 21 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Електро FAW6371 Житомир
#132622Повідомлення 05 трав 2023, 22:58 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
Вітання всім.
Ось вирішив представити шанованій публіці, коротеньку історію створення свого електромобіля.
Літом 2021 року пощастило мені купити китайський електромобіль невідомої фірми KingWoo. Автомобільний абсолютно новий.в хорошому стані, тільки акумулятори через неправильне користування закінчилися. Акумулятори були гелеві 8 вольт 160аг, стояло 6шт. Загальною ємністю 7.5квт/год.
Додаткові файли:
IMG_20211127_160340.jpg
IMG_20211127_160340.jpg [ 232.01 КБ | Переглядів: 3414 ]

Але радів я не довго. З моїм щастям до оформлення документів тут мені теж пощастило. Машина хоча і розмитнена, але була привезена на фірму і в результаті зареєструвати на себе я не зміг, бо постійно треба було якісь нові справки та документи. І через пів року, мій терпець увірвався. 23лютого 2022 року я цей автомобіль розібрав на запчастини.
25 лютого 2022 року з'явився новий електромобіль.
Додаткові файли:
IMG_20210809_165617.jpg
IMG_20210809_165617.jpg [ 423.38 КБ | Переглядів: 3414 ]

Я з нового автомобіля знав задній міст на якому знаходиться асинхронний електромотор потужністю 3квт на 31в ,
Додаткові файли:
IMG_20230330_152043.jpg
IMG_20230330_152043.jpg [ 254.23 КБ | Переглядів: 3414 ]

контролера мотора, контролер заряду, та педаль акселератора.
На бусику я зняв все що відноситься до двигуна внутрішнього згорання, і за два дні я вже поїхав на електротязі.
На першій порі я їздив на власноруч зібраному акумуляторі 14s з пакетів lgchem 60аг ємністю в 3 кВт /год. З Antbms на 300а.
Додаткові файли:
IMG_20211205_181122.jpg
IMG_20211205_181122.jpg [ 249.76 КБ | Переглядів: 3414 ]

Вистачало на 30-35 км. Правда в контролері який йшов з машиною був великий нелолік. В нього стояло обмеження по швидкості в 38км/год. При чому навіть з горки він починав загальмовувати. Тому вирішив замовити контролер kelly kac6230n.
Чарез два місяці контролер нарешті приїхав. За цей час я вже придбав ще акумуляторів і вже мав батарею 16s2p ємністю в 7.2 кВт/год, але по факту використовую лише 6квт/год. Після встановлення нового контролера машина почала розганятися до 50км/год. І з максимальним пробігом в 80км, це якщо акум в нуль. А так 65км періодично на одному заряді викатую.
І ось за період війни вже викатав майже 15000 кілометрів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132625Повідомлення 06 трав 2023, 08:00 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
У мене зявився "цицьковий" брат :hurra:
Щось мені здаеться, що цей мотор і на 96в можливо покрутити :?


Додаткові файли:
IMG_1052.jpg
IMG_1052.jpg [ 197.95 КБ | Переглядів: 3382 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132629Повідомлення 06 трав 2023, 15:34 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
Крутить то можна але він і так по перегріву обмежений.
При 6квт навантажені вже через пів години пепегрівається. Доводиться обмежувати потужність, відповідно і швидкість :(


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132677Повідомлення 09 трав 2023, 23:58 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
Продовження історії, з назвою Тимчасові речі.
Від першого дня переобладнання, і так вийшло що від початку повномасштабної війни, мій автомобіль практично кожен день їздив. Перший місяць я користувався двома зарядками, однією заряжав батарею 48в а іншою 12в. На той момент була маленька збірка 14s на 60аг з єфективно віддачею 2.7квт год. І не дивлячись на це а за день намотував 20-60км. Приборка, звичайно не працювала. Швидкість і кілометраж заміряв жпс спидометром. Майже через два місяці набридло користуватися телефоном замість спідометра і вирішив тимчасово поставити велоспідометр.
Вложение:
Додаткові файли:
IMG_20230509_191540.jpg
IMG_20230509_191540.jpg [ 230.21 КБ | Переглядів: 3176 ]


Магніт для датчика встановив в просверлений отвір в гальмівному диску переднього ліваого колеса а Індукційний датчик встановив на щитку біля диска. В планах переробити приборку так що б працював спідометр, тахометр показував миттєву потужність на двигуні, температуру двигуна і відповідно рівень заряду. Робота в цьому напрямку вже почалася, нема часу для продовження.
Через три місяці в мене нарешті з'явився контролер kelly.
Вложение:
Додаткові файли:
IMG_20220616_181123.jpg
IMG_20220616_181123.jpg [ 342.26 КБ | Переглядів: 3176 ]


Після встановлення нового контроллера автомобіль почав розганятися більше 40кмгод. З'явилась рекуперації, налаштував так що по місту їздив практично не користуючись гальмами. Що правда економія енергії так собі, на 1квт год повертало 100-200ват год. Але комфорт їзди ні з чим не порівняти :freu: літом в спеку періодично доводилось зупинятись для охолодження двигуна. В контролері налаштував аварійне вимкнення при температурі 140°с. Як не є потужність двигуна то замаленька.
Доречі ось так зараз виглядає тимчасово встановлений задній міст з двигуном, та контролером для нього.
Вложение:
Додаткові файли:
IMG_20230509_191448.jpg
IMG_20230509_191448.jpg [ 199.95 КБ | Переглядів: 3176 ]

Додаткові файли:
IMG_20230509_191426.jpg
IMG_20230509_191426.jpg [ 238.01 КБ | Переглядів: 3176 ]

Додаткові файли:
IMG_20230509_191353.jpg
IMG_20230509_191353.jpg [ 161.17 КБ | Переглядів: 3176 ]


Планую встановила рідний задній міст з карданом і асинхронним двигуном 6квт 750обртів. Багато полюсний має хороший момент. Як то кажуть все вже є лежить чекає, а руки ніяк не дійдуть.
Окремо скажу про педаль акселератора, так як педаль з донорної електрички вирішив замінити разом з контролером двигуна. Тим паче вона дуже незручно там встановлювалась. Вийшов з положеннями туже просто і дешево. Купив курок з датчиком холла від електро велосипела і схрестив з рідною педалькою бусика.
Додаткові файли:
IMG_20230509_191607.jpg
IMG_20230509_191607.jpg [ 256.16 КБ | Переглядів: 3176 ]


Після збирання новного акумулятора, відразу встановив dc-dc перетворювач, адже еленгії вже вистачає і на підзаряд 12 вольового акумулятора. І стало виглядати все якось так.
Додаткові файли:
IMG_20230509_191920.jpg
IMG_20230509_191920.jpg [ 344.95 КБ | Переглядів: 3176 ]


Додаткові файли:
IMG_20230509_192006.jpg
IMG_20230509_192006.jpg [ 306 КБ | Переглядів: 3176 ]


При збільшені акумулятора піднялась напруга. І зарядка на 48в гелевих акумуляторів вже не могла повністю зарядить акумулятор, так як вона давала лише 53вольти а для повного заряда тепер потрібно 67.2 вольти. Тому з підручних матеріалів, знайдених в старому гаражі, він же склад, і він же звалище непотрібних речей але які школа викинути бо можливо щось колись знадобиться. За пів вечора була створена тимчасова трох кіловатна зарядна станція зарядна станції вагою в 20кг.
Додаткові файли:
IMG_20220703_124210.jpg
IMG_20220703_124210.jpg [ 293.96 КБ | Переглядів: 3176 ]

І відповідно в такому ж вигляді користуюсь досі. Хоча на роботі лежить майже закінчена нова зарядка на 50а


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132678Повідомлення 10 трав 2023, 00:23 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
З настанням холодів став задумуватись про обігрів салону. А так як тена з напругою +-50в в мене не було. А з електрички донора курочить було лінь, вирішив піти легшим шляхом і зробити тепловий насос. А так як в бусі вже був передбачений кондиціонер і в донорній електричці теж стояв кондиціонер, правда електричний. Спіральний компресор з BLDC двигуном і контролером потужністю 800в. І до цього всього ще добавив чотирох ходовий клапан з домашнього кондиціонера, який знайшовся все в тому ж гаражі, та ще деяких запчастин. Получився тепловий насос який при споживанні 1квт при навколишній температурі +5°С видавав теплову потужність 2,5квт. А при температурі на дворі -10°С давав тільки 1,5квт тепла, чого цілком вистачало щоб салон автомобіля при -10 на дворі прогрівася до +12. І самий смак що функція охолодження салону залишилася :)
Додаткові файли:
IMG_20230509_191726.jpg
IMG_20230509_191726.jpg [ 233.57 КБ | Переглядів: 3176 ]

Додаткові файли:
IMG_20230509_191756.jpg
IMG_20230509_191756.jpg [ 207.99 КБ | Переглядів: 3176 ]

Додаткові файли:
IMG_20230509_191830.jpg
IMG_20230509_191830.jpg [ 222.18 КБ | Переглядів: 3176 ]

Але з цим пристроєм не все так просто. Тимчасова автоматика на релюхах змушувала постійно контролювати процес роботи. Нормальний контролер зробити звичайно руки не доходять :)
Через тиждень експлуатації компресор перестав працювати, після вскривання контролера компресора відразу стало зрозуміло причину. Так як контролер розрахований на роботу в 48в електроліти там стояли на 63в. А живлення приходило в 67в, ось конденсаторів на довго і не вистачило. Але конденсатори забрали з собою на той світ ще й 4 з 12 силових ключі. Після заміни ключів та встановленням конденсаторів на напругу 100в контролер ожив і в машині знову стало тепло.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132679Повідомлення 10 трав 2023, 07:07 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
""Купив курок з датчиком холла від електро велосипела і схрестив з рідною педалькою бусика.""

:? Хотелось бы предостереч от такого "дешевого" решения. Сам пользовался таким "колхозом" 4 года. Подводил 3 раза. :ups:

1. Пыль и мелкий мусор не лучший друг велокурка. При попадании внутрь- клинит.
2. При обрыве одного из проводов (они там чуть толще волоса), машину понесет на всю мощь... 8O
3. Педаль напольная не очень дорогая. 8) Эта стоит 490 гр.
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/pedal-g ... LCcrh.html

У меня, в настоящее время, стоит такая...690 гр.....
https://controllers.com.ua/ru/pedal-haz ... xoQAvD_BwE
Согласитесь что ценовая разница с курком не большая!
Безопасности много НЕ бывает..... {O_0} :winken:

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132680Повідомлення 10 трав 2023, 07:28 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 573 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Странно. Меня ни разу не подводил, Батискафа, наверное тоже. Хотя педалька запасная есть.

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132681Повідомлення 10 трав 2023, 07:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
samandrey - як вирішели питання з гальмами? :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132687Повідомлення 10 трав 2023, 11:06 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Александр.TUZ писав(ла):
2. При обрыве одного из проводов (они там чуть толще волоса), машину понесет на всю мощь... 8O


дачик холла дає від 0В до 5В, але всі ручки так сконструйовані що макс напруга при газ в підлогу буде нижче за 5В.
Не у всіх але в деяких контроллерах є примітивний захист від обриву мінусового дроту в ручці газу. При обриві на сигнальний дріт йде 5В, а контроллер, знаючі що справна ручка дає менше 5В йде в захист.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132688Повідомлення 10 трав 2023, 13:06 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
На рахунок курка. Так я розумію що він ненадійний тому ще один катається в бардачку, а якщо який обрив, то в контролері налаштував відповідний захист. Все що менше 1в та більше 4в аварія. За 200грн взяв два, якщо будуть компасувати мозги тоді вже і буду думати про щось інше.
Так про гальма розповісти забув. З донорної електрички зняв вакуумний насос на 12в, споживання 50ват.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132690Повідомлення 10 трав 2023, 13:49 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
Прошу допомоги може хто знає, бо сам щось риюсь на форумі а знайти не можу, адекватний мануал по налаштуванні контролерів асинхронних моторів


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132697Повідомлення 11 трав 2023, 07:10 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
samandrey писав(ла):
... В планах переробити приборку так що б працював спідометр, тахометр ...

У мене на кардані два та пять магнітів та два вазовських ДФ...один точно напряму працюе, другий через ділітель(не памятаю який на що)....спідометр та тахометр задіяні {!_!}

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132712Повідомлення 12 трав 2023, 10:23 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
Класна реалізація. Але я хочу спідометр від контролера двигуні підключити, там є спец вихід на спідометр. Але спершу треба приборку відремонтувати. Бо ще як їздив на ДВС то всі показники значно завищувались. Тахометр в 3 рази а спідометр в 16. За останній місяць катання на ДВС одометр намотав 300тисяч.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132886Повідомлення 28 трав 2023, 10:48 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Поздоровляємо і з радістю надаємо почесне звання "Творець електромобілю".


Доречи, ну дуже знайома машинка. Може саме в ній в свій час я намагався оживити акумулятори. 2 з 3 електромобілів поїхали. За роботу мені так все і не віддали.


Додаткові файли:
P_20180612_172226.jpg
P_20180612_172226.jpg [ 322.38 КБ | Переглядів: 2710 ]
P_20180531_131453.jpg
P_20180531_131453.jpg [ 359.34 КБ | Переглядів: 2710 ]
Коментарій до файлу: Ні, марка двигуна інша
P_20180625_101137.jpg
P_20180625_101137.jpg [ 279.35 КБ | Переглядів: 2710 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електро FAW6371 Житомир
#132909Повідомлення 30 трав 2023, 22:19 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: FAW6371 electro
Дякую за почесне звання. :gott:

Так автомобільчик і справді такий. Хоча мі кум їздить на EVA4, то по кузову практично все те саме, навіть салон. Тільки бампера з фарами, задніми фанарями, кришка багажника і капот інакші. Ну ще двигун та трансмісія інші.
Свій автомобіль купував в Києві. Фірма сама Харківська. З документами куча возні, сам робив сертифікати, залишалося тільки військовий збір заплатити. Але почалась війна. Власники фірми виїхали до Німеччини, а всі документи залишились десь в них. То якось мало надії залишилось на те що вийде до оформить те авто.
Приходила думка знайти кузов від EVA4 з документами, та просто туди все пересипати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 21 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: yuri і гості: 228


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group