Поточний час: 27 квіт 2024, 09:53

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 42 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#133001Повідомлення 07 черв 2023, 18:23 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
krsv писав(ла):
Зарядка горить зелений діод і не дає струм.
Думає, що батарея повна. Як вона "знає" вирішує це?
Здається мені вона не думає, швидше за все то БМС на батарею не пропускає. До речі зелений не означає що струм зовсім н йде, просто струм впав нижче якогось мінімума. Якись дешманьский напругометр на зарядці відсік би багато питань, у мене після зарядки або підключений ватметр, або вольтметр і амперметр вже в ній є, або вкорячені мною в зарядку. Не люблю тикатися тестером або гадати на пальцях.

До речі, чим меньша різниця між "overvoltage" і "overvoltage release" тім скоріше зарядний струм знову відновиться.


Перевірив мультиметром зарядка спить не дає заряду.


Не знаю як вона собі думає ... мабуть відчуває навантаження розрядженої батареї і тоді включається.
А зараз, 4,8(9) ніяк не включається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133002Повідомлення 07 черв 2023, 18:30 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Можна констатувати що зарядка глючить має якийсь свій алгоритм і не буде включатися за 3,9..4,0в...

Але питання всеодно залишається відкритим якщо буде перша відсічка від BMS на 4,2 чи 4,15В (скільки скажемо) --- то після падіння напруги внаслідок відключення зарядки --- чи повинна знову відновлюватися заряджання???
Чи все це фініш.
Але тоді більше ніж 4, 05 чи 4,1 напруги не буде І то це лише у однієї найшвидшої ячейки...
бачу що думки розділилися?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133003Повідомлення 07 черв 2023, 18:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Цитата:
Перевірив мультиметром зарядка спить не дає заряду.
Так напишіть скільки наміряли (та яка різниця з тим що одночасно показуе БМС в телефоні), бо ваші "спить" та "думає" тільки плутають. Не шифруйтесь.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133004Повідомлення 07 черв 2023, 18:37 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
Цитата:
Перевірив мультиметром зарядка спить не дає заряду.
Так напишіть скільки наміряли (та яка різниця з тим що одночасно показуе БМС в телефоні), бо ваші "спить" та "думає" тільки плутають. Не шифруйтесь.


"0" Вольт, не дає нічого.

За практикою вона включається на заряд лише коли батарея +-4,7 4,8 на ячейках.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133006Повідомлення 07 черв 2023, 19:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Цитата:
"0" Вольт, не дає нічого.

Як що на зарядному порту 0 вольт, то зарядні ключі БМС вимкнуті,

зарядка може не давати напругу і струм поки не побачить якусь мінімальну напругу (детектор батареї)...

Бувають зарядки в яких дійсно є гістерезіс між максимальною напругою заряду та повторним вмиканням (гістерезіс, та й ще іноді с таймером), але тае я бачив тільки в зарядок для свинцевих аккумуляторів (щоб не кипілі, бо вони коли заряджені струм все одно жеруть), там зазвичай це реалізовано добавочною невеличкою платою, яку часто викидують ті кому треба заряджати літій.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133007Повідомлення 07 черв 2023, 19:45 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
krsv писав(ла):
Доброго дня. Будь ласка, поділіться досвідом - як правильно має працювати зарядний пристрій літієвої батареї (18650) на завершення заряду?
viewtopic.php?f=32&t=2151#p43720


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133010Повідомлення 07 черв 2023, 20:45 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Leon29 писав(ла):
krsv писав(ла):
Доброго дня. Будь ласка, поділіться досвідом - як правильно має працювати зарядний пристрій літієвої батареї (18650) на завершення заряду?
viewtopic.php?f=32&t=2151#p43720



Дякую.
Колись я це вже читав а тут ще раз пошуках відповіді на свої питання...
З тесту, резюме
.....Не все зарядные устройства наносят полный заряд сверху, и батарея может не полностью зарядиться при появлении сигнала «ready»; 100-процентная зарядка на топливном датчике может быть ложью. ....

Якраз про мою зарядку. :(
Виходить що відсотків під 10 ємності Я втрачаю навіть до межі нормальної безпечної економної експлуатації батареї (до 4.1 - 4,12В).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133011Повідомлення 07 черв 2023, 20:52 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Leon29 писав(ла):
krsv писав(ла):
Доброго дня. Будь ласка, поділіться досвідом - як правильно має працювати зарядний пристрій літієвої батареї (18650) на завершення заряду?
viewtopic.php?f=32&t=2151#p43720


Ну і виходить, що по-моєму питанню про алгоритм до заряду до заливу. --- то це цілком можливо, і можна назвати це підтриманням повної батареї. Звісно бажано це робити не до порогу 4,2 , а трохи менше.
З точки зору до заряду і балансування , мабуть так варто було б так зробити кілька разів - після відключення трохи долити ще раз..
і потім вже дійсно повністю припинити заряд...
Але цю логіку алгоритм може реалізувати або BMS або зарядка. А коли їхні вшиті і "логіки" не синхронізовані, то виходить так , як зараз в мене. ... ?
В ідеалі мабуть це щоб BMS керувала і пропуском струму до батареї і самим заряднтм пристроєм...

Цитата
....

Как только заряд прекращается, напряжение аккумулятора начинает падать. Это уменьшает величину напряжения.
Со временем напряжение разомкнутой цепи будет оседать между 3,70 В и 3,90 В / ячейкой. Обратите внимание на то, что литий-ионная батарея, получившая полностью насыщенный заряд, будет поддерживать повышенное напряжение более чем та, которая не получила заряд насыщения.

Когда литиево-ионные батареи должны оставаться в зарядном устройстве для обеспечения готовности, некоторые зарядные устройства наносят кратковременный заряд, чтобы компенсировать небольшой саморазряд батареи и ее защитную цепь. Зарядное устройство может срабатывать, когда напряжение разомкнутой цепи падает до 4,05 В / ячейка и снова выключается при напряжении 4,20 В /. Зарядные устройства, предназначенные для оперативной готовности или в режиме ожидания, часто позволяют снизить напряжение батареи до 4,00 В / ячейку и заряжать только до 4,05 В / ячейку вместо полной ячейки 4.20 В /. Это снижает напряжение, связанное с напряжением, и продлевает срок службы батареи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133012Повідомлення 07 черв 2023, 21:05 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
Цитата:
"0" Вольт, не дає нічого.

Як що на зарядному порту 0 вольт, то зарядні ключі БМС вимкнуті,

зарядка може не давати напругу і струм поки не побачить якусь мінімальну напругу (детектор батареї)...

Бувають зарядки в яких дійсно є гістерезіс між максимальною напругою заряду та повторним вмиканням (гістерезіс, та й ще іноді с таймером), але тае я бачив тільки в зарядок для свинцевих аккумуляторів (щоб не кипілі, бо вони коли заряджені струм все одно жеруть), там зазвичай це реалізовано добавочною невеличкою платою, яку часто викидують ті кому треба заряджати літій.


0 - це на зарядному пристрої.
На виході-вході з батареї - та сама напруга що і показує BMS 54в зараз.
Цікаво що якщо вмикнути режим discharge of (не розряд) то все одно батарея (БМС) видає пару вольт. Мабуть це і є цей "сигнал", щоб навіть в цьому режимі батарея заряджалась.

Дуже схоже що зарядний пристрій чекає якоїсь напруги від батареї, за якої він буде думати що батарея вже " не повна".
.... Хоча ні ...він не заряджає навіть в режимі discharge офф з тим сигналом в пару вольт.... То як він (зарядний, зараза) таки знає (думає), що батарея "повна"??? По опору, спживаному струму..?
Він просто не вмикається, не "навантажується" батареєю...
...

В цілому при наступному заряді виміряю яка напруга зарядки.
і за порадами з приводу її зменшити щоб ячейки краще балансувались - до того першого відключення.

А після першого відключення з цим зарядним пристроєм вже зрозуміло що ніякого повторного доливання не вийде.
Хіба що іншою зарядкою,..
... чи якимось таким блоком живлення, що без зайвих заморочек дає свою чесну напругу і пару ампер..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133013Повідомлення 08 черв 2023, 07:25 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
58,8В - это для 14s батареи. Конечное 3,9 В на ячейках будет, если батарея 15s.

Батарея точно 14s?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133019Повідомлення 08 черв 2023, 09:09 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
ДядяВася писав(ла):
58,8В - это для 14s батареи. Конечное 3,9 В на ячейках будет, если батарея 15s.

Батарея точно 14s?


Точно 14. Максимальна заряд піднімається більше 4.
Крайні повідомлення про 3,9 (3,8) це про те що при цьому заряді зарядний пристрій не хоче вмикатися і до заряджати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133022Повідомлення 08 черв 2023, 10:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Цитата:
"0" Вольт, не дає нічого.

Сенс жалітися що зарядка спить, коли вона не підключена до батареї.....

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133023Повідомлення 08 черв 2023, 10:52 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Не плутайте зарядку і блок живлення, це зовсім різні речі. Більшість зарядок не стартують без підключеної батареї. У них є контроль напруги на виводах і вмикаються лише в певному діапазоні напруги. Коли батарея не підключена, або напруга нижча заданого рівня зарядка не включиться. Також коли напруга вища заданого рівня зарядка теж не включиться. Це зроблено для безпеки і захист від дебіла.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133026Повідомлення 08 черв 2023, 11:18 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
Цитата:
"0" Вольт, не дає нічого.

Сенс жалітися що зарядка спить, коли вона не підключена до батареї.....


Коли підключена то так само принаймні на рівні заряду 3,9 -3,8. Це так, By the way


І до речі так ніхто і не знає як зарядний пристрій вирішує коли йому включатись...
За опором?
Тому що як я казав вище --- напруга від батареї може бути і пару вольт, у режимі discharge (розряд Викл), але коли батарея пуста, зарядка всеодно її заряджає в цьому режимі..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133033Повідомлення 08 черв 2023, 21:07 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Підкиньте іншу зарядку, 14 с не така вже рідкість, можна на годинку позичити на крайняк.
Зарядки не відслідковують опір батареї, принаймі ті що в мене. Є навантаження віддають струм.
Навіть захист від враження високою напругою не мають, то ще така сумнівна штука, якщо бмс виключить батарею , то потім спробуй заряди. Добре що китайці перестали такі виробляти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 42 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 49


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group