Поточний час: 27 квіт 2024, 23:45

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Ця тема закрита, Ви не можете редагувати і залишати повідомлення в ній.  [ Повідомлень: 605 ]  На сторінку Пред.  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Наступ.
Автор Повідомлення
#133149Повідомлення 19 черв 2023, 07:03 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
На ж/д за звичай розраховують на довготривалий (годинний) режим - 70 км/год. Ж/д колія по зрівнянню з автомобільною дорогою - земля і небо, але все рівно стараються по максімуму зменшити вагу колісних пар щоб якось по допустимому розбивати колеса, колію, букси.
В машині балон шини амортизує якось, але недаремно за кордоном при їх добрих дорогах шини/лапті зменшують до мінімально допустимих, не говорячи що на колесі нема мотору.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Востаннє редагувалось tesljar 19 черв 2023, 07:15, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133150Повідомлення 19 черв 2023, 07:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 252 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
я бачив розвалене 5 квт моторколесо. мотоцикл, швидкість була біля 100 км\г. на асфальті яма глибиною десь 8 см. з гострими краями, розміром півметра. розвалило литу частину обода. тобто для нього така швидкість була критична. думаю залежить не тільки від непідресореної, а і від загального навантаження також.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133151Повідомлення 19 черв 2023, 07:23 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Яма - то приватний випадок.
А якщо мотор з колеса винести за колесо, то ударна нагрузка (вібрація тим паче із за зменшення частоти коливань на нього за рахунок підвиски та маси самої автівки) - буде у сотню-тисячу разів менше на цей винесений мотор.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133154Повідомлення 19 черв 2023, 11:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Непідресорені маси стараються зменшити з декількох причин. По перше це вплив на підвіску. Уявіть нерухомий кузов автомобіля і скажене колесо прикріплене до нього яке скаче що дурне. Тримати підвіскою скажені 5кг, чи 10кг є велика різниця. По друге затрати егергії, обертати маховик 5кг чи 10кг теж різниця. Також загальна вага авто, тормозна система і т.д. По третє забезпечити комфорт. Уявіть масу колеса рівною масі кузова, тоді кузов буде теліпати однаково як колесо, бо це буде два тіла однакової маси. Менше сировини на виготовлення, адже в промислових масштабах це дуже багато.
Не забувайте що промислові виробники намагаються зробити як простіше для них, дешевше і вигідніше для них, а не для нас. А коли додався ще запланований ресурс, то ми споживачі взагалі опинилися на нижньому щаблі цього ланцюга харчування.
Моторколесо 1,5кВт має не таку вже і велику вагу щоб нею значно заморочуватись в спокійних побутових умовах. Це не гоночний болід. З теорії науки да, чим менша непідресорена маса тим краще, але ми живемо в реальних умовах, а не в пробірці.
Логічно моторколесо саме по собі вже закінчений вузол, який розроблений їздити по дорозі, то чому б йому не їздити. Шота зробив і їздить, які питання.


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133155Повідомлення 19 черв 2023, 11:48 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1093
Я не хочу, засорять тему беспредметным разговорами о неподрессоренных массах, если вы не понимаете, что в мотор колесе этой массы столько же сколько в обычном, не надо здесь об этом говорить, много лет назад, в теме одноместных электромобилей я подробно показывал, размещал фото на весах мотор колес и просто колес, передних, это тема машины, по моторам включая мотор колеса есть своя тема. У меня на родстере все массы одинаковые, что мотор колесо, что передние не мотор колесо. Идея моего поста со сравнением грузовичка и родстера по экономичности в том, что электромобилю не нужен редуктор. При создании электромобиля мотор должен быть рассчитан по моменту исходя из массы авто и диаметра колёс, а по оборотам исходя из требуемой скорости. Поскольку я не могу производить моторы, Я продал электро камаз и сделал машину под те моторы, что у меня были, не важно был бы это проект родстера или мини джипа, масса и колеса у них одинаковые. На камазе эти МК работали, тянули, но не в оптимальных для экономичности условиях ТК он был тяжелее, особенно с грузом. Здесь совсем другое дело, правда для идеальной реализации задумки мотор колеса должно быть четыре и чуть других, надеюсь со временем я это реализую и машина станет ещё экономичнее и приемистее. П.С. люди, говорящие о неподрессоренных массах, потрудитесь кроме колёсика снять со своей машины, тормозной диск, суппорт и ступицу, или тормозной барабан, у кого что и накидайте это на весы))). Больше я не хочу обсуждать эту тему на этой странице.


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133157Повідомлення 19 черв 2023, 16:38 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Нема ніяких претензій.
Просто річ вищє зайшла чому на серійних машинах не ставлять моторколеса й всього.
Тому що ефективніше поставити високооборотний мотр+редуктор, який по масі буде в кільуа разів легший ніж мотор колесо при однаковій потужності. Плюс те, що можна вибирати оптимальний режим роботи редуктором. Ви ж самі і сказали це вище про ваш грузовичок.
Подруге - 50 кіловатний мотор прямого приводу сучасного легкового автомобіля аж ніяк не можна втулити у колесо, та ще щоб була мала вага цього колеса з мотором.
От і весь росклад. Можна навіть в цьому контексті не говорити про непідресоренність)))).

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133158Повідомлення 19 черв 2023, 18:12 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1093
Это бесполезно, мы говорим на разных языках, технических, а самое главное практических.


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133159Повідомлення 19 черв 2023, 19:18 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1093
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133160Повідомлення 19 черв 2023, 20:08 
Не в мережі

Звідки: Николаев
Дякував (ла) 52 Подякували 158
Шота Ишхнели писав(ла):
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.


Возможно медная смазка поможет, она не даст колодкам так свободно люфтить в корпусе суппорта :?


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133161Повідомлення 19 черв 2023, 20:33 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
Шота Ишхнели писав(ла):
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.

Крайне редкая проблема для передних тормозных механизмов ваз 08-09…
Возможно попались левые скобы, где геометрия не соответствует колодкам, либо некачественные колодки (с той же несоответствующей геометрией или пружинными элементами плохого качества)
А так механизм достаточно неприхотливый и долговечный и не должен доставлять хлопот…


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133162Повідомлення 19 черв 2023, 20:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Шота Ишхнели писав(ла):
Но не всё так идеально как хочется, вот например есть проблема, передние тормозные колодки на неровностях гремят. Эта же проблема была и на электро камазе с такими же тормозами от восьмёрки. Проблема в очень слабых пружинках, удерживающих колодки прижатыми к суппорту. Разбрка его, выгибание пружинок помогало, но ненадолго, они прослабевали и опять появлялся этот звук. Буду думать как это преодолеть.
Такого не повинно бути. Значить щось працює не правильно. Колодка має певну ступінь свободи і при натисканні тормоза вона рухається в різних площинах. Пружності пружини має вистачати на цей діапазон. У мене подібне було коли пружинка на осі не рухалась. Пружина має V подібну форму і рухається на своїй осі для рівномірного розподілу навантаження. Також місце прижиму тормозного циліндрика до колодки має бути змазано. Я ще змазую місця дотику (ковзання) колодки по суппорту щоб колодка рухаючись не перекошувалась і не підклинювала. Також точки дотику кінців пружини до суппорта. Змазки потрібно мінімум, аби жирна поверхня була в місцях дотику. Також приділити особливу увагу направляючим суппорта, які під резиновими пильниками. Вони бувають не змазані, зношені, або гнуті. Якщо все правильно, тоді весь цей набір залізяк добре рухається, нічого не перекошується і не підклинює. Я брав змазку ШРБ-4, вона водостійка, нейтральна до резини і була в наявності.
Можна спробувати колодки місцями поміняти. Взагалі ці 08-09 механізми не повинні турбувати, вони надійні.


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133166Повідомлення 20 черв 2023, 11:52 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1093
По ходу суппорта совсем какие то кооперативные, там люфты колодок до пол сантиметра и качество литья кустарное, но пока пользуюсь, пружины поддал, направляющие смазал, 80% звуков ушло, только иногда позвякивают и то на острых выбоинах. В скором времени заменю на нормальные.


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133176Повідомлення 21 черв 2023, 19:35 
Не в мережі

Звідки: Николаев
Дякував (ла) 52 Подякували 158




Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133185Повідомлення 22 черв 2023, 12:54 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1093


Оффтоп
перевозка грузов на электромобиле


Додаткові файли:
IMG_20230621_130704.jpg
IMG_20230621_130704.jpg [ 481.97 КБ | Переглядів: 2329 ]
IMG_20230622_125327.jpg
IMG_20230622_125327.jpg [ 703.77 КБ | Переглядів: 2329 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
 
#133268Повідомлення 27 черв 2023, 21:58 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1093
Машина эксплуатируется в обычном режиме, на работу, с работы, в гараж, на выходных ездил в Матвеевку, по трассе уверенно держит 80 км/ч, ещё есть куда, но я не выжимал. Заметно помягчели амортизаторы, при езде по трассе более экономичной оказалась скорость 60 км/ч, а не 50. На одной зарядке проезжаю не менее 70 км. Всем доволен.


Додаткові файли:
IMG_20230627_195902.jpg
IMG_20230627_195902.jpg [ 561.68 КБ | Переглядів: 2217 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
 
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Ця тема закрита, Ви не можете редагувати і залишати повідомлення в ній.  [ Повідомлень: 605 ]              На сторінку Пред.  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 236


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group