Поточний час: 27 квіт 2024, 08:02

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 63 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#134595Повідомлення 08 жовт 2023, 21:49 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 735 Подякували 663
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Сейчас обычно в марины заходить под парусами запрещено, за исключением разве что экстренных случаев. Так как мы привыкли подойти под парусами на крейсерской яхте к пирсу в большинстве мест уже практически не возможно (пишу про те места в Европе, где я был или видел на подробных фото), кроме того частенько основной двигатель становится очень желателен (например очень хочется прийти к ужину, а предстоит долгая лавировка), а иногда жизненно необходим (например сломалась мачта или ещё что нибудь важное), так что механизация парусного вооружения конечно не плохо, но не обязательно для относительно небольших лодок, а вот надёжный двигатель и в некоторых условиях ещё и страховочный подвесник очень даже обязательны.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134617Повідомлення 10 жовт 2023, 17:27 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Пенсіонер писав(ла):
Я оце згадав англійських пенсіонерів, яхту яких бачів більше як тридцять років тому), тому раджу в першу чергу механізувати управління парусами. І тут мотори та й електроніка електротранспорту можуть стати в пригоді з точки зору здешевлення рішення.
Бо головний мотор більш потрібен тільки для швартовки, та й то за дуже рідким винятком, (та й краще мати підрулюючій в додаток до головного. Але то як ви ото все бачите.. Швартовка в одні руки - то таке))).
Вибачте що вліз з порадами.


Маю досвід швартовки в одні руки, без допомоги з берега при боковомі вітрі, на той момент в мене не було реверса. Основний удар взяв на себе закріплений на носі якір )
Щодо механізації вітрил - буде стаксель автомат і, мабуть, закрутка стакселя. Не електричне, бо не ті розміри вітрил щоб це було необхідне.

Olaff писав(ла):
Сейчас обычно в марины заходить под парусами запрещено, за исключением разве что экстренных случаев. Так как мы привыкли подойти под парусами на крейсерской яхте к пирсу в большинстве мест уже практически не возможно (пишу про те места в Европе, где я был или видел на подробных фото), кроме того частенько основной двигатель становится очень желателен (например очень хочется прийти к ужину, а предстоит долгая лавировка), а иногда жизненно необходим (например сломалась мачта или ещё что нибудь важное), так что механизация парусного вооружения конечно не плохо, но не обязательно для относительно небольших лодок, а вот надёжный двигатель и в некоторых условиях ещё и страховочный подвесник очень даже обязательны.


плюсую

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134628Повідомлення 11 жовт 2023, 11:02 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Після перевороту зайнявся виготовленням та вклеюванням палубних стрінгерів. Виготовлення робив класичним з'єднанням "на вус": косий зріз торців довжиною 12 товщин
Додаткові файли:
18.png
18.png [ 31.37 КБ | Переглядів: 2227 ]

Зайнявся транцем
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 201.88 КБ | Переглядів: 2227 ]

Додаткові файли:
2.jpg
2.jpg [ 234.14 КБ | Переглядів: 2227 ]


в носовій частині корпуса по проекту тре було додати проміжни бімси, які не є одним цілим з переборками
Додаткові файли:
3.jpg
3.jpg [ 568.95 КБ | Переглядів: 2227 ]


Порізав на ЧПУ палубну обшивку
Додаткові файли:
4.jpg
4.jpg [ 310.88 КБ | Переглядів: 2227 ]


Сусідський кіт - забезпечував контроль якості виготовлення корпусу
Додаткові файли:
5.jpg
5.jpg [ 289.28 КБ | Переглядів: 2227 ]

Але, у випадку чого, можна було домовитись
Додаткові файли:
6.jpg
6.jpg [ 785.39 КБ | Переглядів: 2227 ]


Жорсткості кокпіту майже встановлені
Додаткові файли:
7.jpg
7.jpg [ 347.02 КБ | Переглядів: 2227 ]


Каюта наразі має такий вигляд
Додаткові файли:
8.jpg
8.jpg [ 336.59 КБ | Переглядів: 2227 ]


Тут буде камбуз
Додаткові файли:
9.jpg
9.jpg [ 290.27 КБ | Переглядів: 2227 ]


Майбутня носова каюта та V-ліжко.
Додаткові файли:
10.jpg
10.jpg [ 319.73 КБ | Переглядів: 2227 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134632Повідомлення 11 жовт 2023, 15:04 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
Дивно, не бачів ще на наших яхтах камбуз по лівому борту, завжди чомусь по правому, цікаво чому?, всі яхтсмени правші?)), та ні..

(чомусь думав що ваша лодка метрів з 12 - 14 поки не глянув таки проєкт :) )


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134633Повідомлення 11 жовт 2023, 15:55 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Пенсіонер писав(ла):
Дивно, не бачів ще на наших яхтах камбуз по лівому борту, завжди чомусь по правому, цікаво чому?, всі яхтсмени правші?)), та ні..

(чомусь думав що ваша лодка метрів з 12 - 14 поки не глянув таки проєкт :) )


я бачив на інших яхтах камбуз по лівому борту, але не звертав уваги чи це рідкість.
довжина тої що будую разом з "балкончиком" - 9.9 метрів
Було б 12-14 метрів - ви б не побачили румпеля - на цей розмір штурвал(и) ставлять

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134681Повідомлення 19 жовт 2023, 18:15 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Установка палубних стрінгерів
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 296.56 КБ | Переглядів: 2070 ]

Додаткові файли:
3.jpg
3.jpg [ 233.29 КБ | Переглядів: 2070 ]


Розміщення палуби
Додаткові файли:
4.jpg
4.jpg [ 235.47 КБ | Переглядів: 2070 ]

Додаткові файли:
5.jpg
5.jpg [ 315.18 КБ | Переглядів: 2070 ]


Робимо ламелі для карлінгсу
Додаткові файли:
6.jpg
6.jpg [ 293.35 КБ | Переглядів: 2070 ]

Карлінгс клеїться
Додаткові файли:
7.jpg
7.jpg [ 290.68 КБ | Переглядів: 2070 ]

Прицілююсь для встановлення бокових стінок при вході в каюту
Додаткові файли:
8.jpg
8.jpg [ 292.93 КБ | Переглядів: 2070 ]

Двері гальюна
Додаткові файли:
9.jpg
9.jpg [ 277.08 КБ | Переглядів: 2070 ]

Палуба приклеєна


Додаткові файли:
10.jpg
10.jpg [ 271.9 КБ | Переглядів: 2070 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134688Повідомлення 20 жовт 2023, 19:14 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А це все по якомусь типовому проекту строїться? Бо роботи їдуть так впевнено...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134693Повідомлення 20 жовт 2023, 20:44 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Stalker_W писав(ла):
А це все по якомусь типовому проекту строїться? Бо роботи їдуть так впевнено...


На першій сторінці цієї теми я давав ссилку на сторінку проєкту, для зручності повторю
http://amariner.net/sailing_yacht_design_Tempro_30.html
Розробник цього проєкту і багатьох інших на сайті - наш земляк. По його проєктах побудовано не один десяток яхт і катерів.
Саме Tempro 30 - я будую першим. Знаю до війни інша людина почала будувати по цьому проєкту, але очевидно той заморожений ще на більш ранній стадії ніж мій.

Більшу частину питань документація закриває. Що лишилось - тре здогадатись самому користуючись здоровим глуздом і трішки інженерним мисленням :)
Якби я не ремонтував яхту Шарк до цього - то в мене би виходило не дуже, навіть маючи проєкт на руках.

Ще є нюанс - можна отримати різні версії проєкту - я купив, умовно кажучи, "середню" деталізацію, але можна замовити і в дрібних деталях. Тоді самому думати можна менше і робити в цілому легше :)

Єдине але - не у всьому я згоден з розробником. Деякі зміни від проєкту робив, бо вважаю їх виправданими з боку балансу зручності та надійності, користуючись досвідом що вже маю.

Чому так "швидко" просувається - бо це вже давно зроблено, я у вільний час викладаю фото як це було.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134714Повідомлення 22 жовт 2023, 16:38 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Якірний ящик
Додаткові файли:
8.jpg
8.jpg [ 301.36 КБ | Переглядів: 1980 ]

Промазаний філлером стик карлінгса та потопчіни
Додаткові файли:
7.jpg
7.jpg [ 231.77 КБ | Переглядів: 1980 ]

Кокпіт та права потопчіна
Додаткові файли:
6.jpg
6.jpg [ 313.36 КБ | Переглядів: 1980 ]

Верхній рубочний карлінгс та рубочні стрінгери
Додаткові файли:
2.jpg
2.jpg [ 268.07 КБ | Переглядів: 1980 ]

Додаткові файли:
5.jpg
5.jpg [ 294 КБ | Переглядів: 1980 ]

Права потопчіна та виготовлення стінки рубки з 4х шарів фанери 4 мм
Додаткові файли:
4.jpg
4.jpg [ 265.21 КБ | Переглядів: 1980 ]

Ліва стінка рубки вже зашита
Додаткові файли:
3.jpg
3.jpg [ 181.28 КБ | Переглядів: 1980 ]

Вид зсередини каюти
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 247.76 КБ | Переглядів: 1980 ]


Висверлив отвори під рулі коронкою
Додаткові файли:
9.jpg
9.jpg [ 102.95 КБ | Переглядів: 1980 ]

"Сендвіч" корпуса
Додаткові файли:
10.jpg
10.jpg [ 185.01 КБ | Переглядів: 1980 ]


Я вже скоро дійду до поточного стану будівництва. Всього витрачено приблизно 5000 людських годин на роботу, з них 1000 годин - зайняло шпатлювання через те що був обраний трудомісткий спосіб, але той дає більшу міцність фінішного покриття.

Будівництво робив не сам - моїх (з дружиною) годин приблизно 20% від загального числа.
Наймав людей спеціалістів і не дуже на різні задачі.
Будувати таку яхту в тої якості що цілюсь в одні руки зайняло б років 8-10, бо тре ж ще заробляти гроші на основній роботі ) В мене до війни виходило витрачати на будівництво по 4-5 годин на добу кожен день тижня, вихідних було 1-2 на місяць

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134748Повідомлення 27 жовт 2023, 15:57 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Закінчуємо стінки рубки
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 235.08 КБ | Переглядів: 1897 ]

Носова каюта, ще немає отвору під великий носовий люк 500х500 мм (там де щілина на фото)
Додаткові файли:
2.jpg
2.jpg [ 231.38 КБ | Переглядів: 1897 ]

Стінки входу виставлені та вклеєні, також вклеєна задня стінка рубки
Додаткові файли:
3.jpg
3.jpg [ 256.79 КБ | Переглядів: 1897 ]

Дякую дружині за підтримку в будівництві
Додаткові файли:
4.jpg
4.jpg [ 348.03 КБ | Переглядів: 1897 ]

Кокпіт вклеєний
Додаткові файли:
5.jpg
5.jpg [ 288.79 КБ | Переглядів: 1897 ]

Отвори для якірної лебідки зроблені
Додаткові файли:
6.jpg
6.jpg [ 214.17 КБ | Переглядів: 1897 ]

Радіуси на стику палуби та борта. Дуже багато роботи зроблено ручними фрезерами.
Додаткові файли:
7.jpg
7.jpg [ 157.82 КБ | Переглядів: 1897 ]

Додаткові файли:
8.jpg
8.jpg [ 157.95 КБ | Переглядів: 1897 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134784Повідомлення 31 жовт 2023, 12:08 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Пригоди одного лючка
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 165.36 КБ | Переглядів: 1838 ]

Додаткові файли:
2.jpg
2.jpg [ 188.62 КБ | Переглядів: 1838 ]

Додаткові файли:
3.jpg
3.jpg [ 193.83 КБ | Переглядів: 1838 ]

Додаткові файли:
4.jpg
4.jpg [ 183.33 КБ | Переглядів: 1838 ]

Вхід в каюту
Додаткові файли:
5.jpg
5.jpg [ 242.73 КБ | Переглядів: 1838 ]

Інший лючок на кріноліне
Додаткові файли:
7.jpg
7.jpg [ 278.09 КБ | Переглядів: 1838 ]

Додаткові файли:
8.jpg
8.jpg [ 252.62 КБ | Переглядів: 1838 ]

Вирізаємо вікна
Додаткові файли:
9.jpg
9.jpg [ 322 КБ | Переглядів: 1838 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134853Повідомлення 05 лист 2023, 10:53 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Прибрав випадковий дубль поста

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Востаннє редагувалось zloitapok 06 лист 2023, 10:00, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134854Повідомлення 05 лист 2023, 10:53 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Закінчуємо комінгси для кокпіта:
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 292.22 КБ | Переглядів: 1711 ]

Додаткові файли:
2.jpg
2.jpg [ 320.03 КБ | Переглядів: 1711 ]

Додаткові файли:
3.jpg
3.jpg [ 236.56 КБ | Переглядів: 1711 ]

Закінчили вирізати отвори для іллюмінаторів
Додаткові файли:
4.jpg
4.jpg [ 266 КБ | Переглядів: 1711 ]

Додаткові файли:
5.jpg
5.jpg [ 309.19 КБ | Переглядів: 1711 ]

Кругова видимість зсередини каюти
Додаткові файли:
6.jpg
6.jpg [ 224.78 КБ | Переглядів: 1711 ]

Закатуємо рубку в склотканину
Додаткові файли:
7.jpg
7.jpg [ 353.67 КБ | Переглядів: 1711 ]

... та шпатлюємо першим шаром
Додаткові файли:
8.jpg
8.jpg [ 206.48 КБ | Переглядів: 1711 ]

Весь корпус прошпатлеван першим шаром шпатла
Додаткові файли:
9.jpg
9.jpg [ 345.86 КБ | Переглядів: 1711 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134869Повідомлення 06 лист 2023, 09:13 
Творець електромобіля, член клубу
В мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Вже щось вималевуеться {!_!}

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134870Повідомлення 06 лист 2023, 10:37 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Goga65 писав(ла):
Вже щось вималевуеться {!_!}


Так, але до кінця війни, мабуть, не закінчу. Тре допомагати військовим, будівництву доведеться почекати

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 63 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 12


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group