Добрий Всім вечір ! Шукаючи в папках на компьютері документацію на контроллер найшов фото 2015-2016 років про друге життя Таврії-Пікап від AND (Велика їому подяка) . Вирішив написати тут, тому що сайт Саші Бруя electricmobile, який надихнув мене ще у 2008 році на побудову електротранспорту, вже не працює. 11 листопада 2015 року Таврія-Пікап пуста без начинки (КПП їхала в будкі) на жорсткії зцепкі успішно переїхала із Києва у Смілу і розпочався процес її другої інкарнації: Поварена, пофарбована, встановлений ДС3,6, без щеплення на Таврійську КПП, контроллер Романтика, батарйка 16 консерв Ліфа (32S - 133V тоді це вартувало 1400$). Два зарядних DeltaESR 48/30d, Виїхала перший раз 18 травня 2016 року . Проїзджала на одній зарядці до 60км. І з того часу кожен день їздить, батарейка потроху деградувала (десь 8-10 км пробігу в рік втрачала, хоча вона возила Leaf, потім Саксо нашого форумчанина, потім Таврію. Коли пробіг на одній зарядці став менше 20км, аце сталося на 75тисчі у минулому році, батарею замінив на популярні Хундай-Коновські Е63 ячейки, пробіг відновився знову до 60км, це вартувало 600$, консерви з Ліфа почали жити у домашній енергосистемі. До двигуна претензій не було, щитки перевіряв кожен рік. І от у вересні минулого року почувся підвищиний щелест двигуна, на колекторі з'явилося невеличке іскріння, і симетричні виїдання до 0,3мм міді з коллектору. Експлуатація припинилася, двигун було знято, проточено коллектор, встановлені нові щітки, які чекали 3 роки ( подяка Goga65), ротор "пролаковано" епоксидкою з розчинником, створено профілактично додатковий нитковий бандаж на передню частину якорної обмотоки, замінені підшипники, все зібрано, пофарбовано, шліци перехідної втулки на первинній вал КПП почувають себе добре, отже тепер все тихенько працює далі, вже проїхав до 85тис. км. За ці роки знову повилазили кузовні проблеми, треба знову ставати, варити, красити, но воно того варте. Пікап електричний,- незамінна у домашньому господарстві транспортна одиниця, це побачили моя сім'я, всі мої колеги на роботі, і в критічні для нас часи є допомогою, коли бензиновий транспорт стоїть, вона виконує наші повсякденні завдання. Час не стоїть на місці, і треба трохи відволікатися від тяжких думок, наперекір ворогам, займатися творчістю і жити. Попереду встановлення 160 В 800Вт сонячних батарей на парковці, на роботі, та аналогічна система 800 Вт сонячна зарядка вдома. Ще нещодавно з'явилася в мене Славута, яку буде теж електрифіковано або електро-гибридизовано, бо людина яка поїздила десятиліття на електротязі просто дуже ємоційно відчуває "всіма фібрами свого тіла" всі ті "негаразди" бензинового двигуна. Викладу декілька фото.
Додаткові файли: |
Панель приборов.jpg [ 185.27 КБ | Переглядів: 232 ]
|
Вид с боку.jpg [ 200.08 КБ | Переглядів: 232 ]
|
Моторный отсек.jpg [ 229.75 КБ | Переглядів: 232 ]
|
Сборка АКБ без крышки.jpg [ 212.47 КБ | Переглядів: 232 ]
|
IMG_20230922_094135_719.jpg [ 340.12 КБ | Переглядів: 232 ]
|
IMG_20230921_002343_848.jpg [ 316.51 КБ | Переглядів: 232 ]
|
IMG_20240330_222231_768.jpg [ 273.89 КБ | Переглядів: 232 ]
|
|