Поточний час: 27 квіт 2024, 13:29

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 6 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Аксиальный асинхронный двигатель
#16136Повідомлення 23 груд 2015, 12:25 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 8 Подякували 11
Мій електротранспорт: Велосипед "Салют" + МК 240Вт + свинец
Хочу електротранспорт: ЭлектроВАЗ 2101Ё
В интернете одно время искал реализацию асинхронного двигателя в аксиальном исполнении и недавно нашел патент 3-78438 где описан данный двигатель.
Осьовий асинхронний двигун, що містить ста-
тор з обмоткою та розташований на валу ротор з
короткозамкненою обмоткою, який відрізняється
тим, що статор виконаний у вигляді щонайменше
двох дисків, перший і останній диск якого має од-
носторонню трифазну обмотку, а інші - двосторон-
ню трифазну обмотку, між дисками статора роз-
ташований ротор, виконаний у вигляді диска,
причому обмотки статора і ротора виконані раді-
альними.
Винахід відноситься до електротехніки, а саме
до електротехнічних машин перемінного струму і
може знайти застосування в приводах верстатів,
електротранспорті, генераторах перемінного
струму.
Відомий асинхронний двигун, що містить неру-
хомий статор із внутрішньою осьовою обмоткою,
усередині якого на валу розташований барабан-
ний ротор з осьовою короткозамкненою обмоткою.
Обмотка статора являє собою трифазну обмотку,
котушки якої розміщені рівномірно по внутрішній
окружності [див. Д.Э. Брускин и др. «Электричес-
кие машины и микромашины» Москва, 1971 г. изд.
«Высшая школа», с. 132-136], узятий за най-
ближчий аналог.
Однак, відомий двигун має низький ККД, не-
великий пусковий момент і значний пусковий
струм, унаслідок ковзного перетинання магнітних
силових ліній стрижнями короткозамкненої обмот-
ки. Такі двигуни можуть знайти застосування тіль-
ки в приводах де не потрібно великі пускові моме-
нти.
В основу винаходу поставлена задача підви-
щення ККД двигуна і пускового моменту, з одноча-
сним зниженням пускового струму за рахунок пер-
пендикулярного розташування магнітних силових
ліній стосовно короткозамкненої обмотки.
Поставлена задача досягається тим, що в
осьовому асинхронному двигуні, що містить статор
з обмоткою і розташований на валу ротор з корот-
козамкненою обмоткою, новим, відповідно до ви-
находу, є те, що статор виконаний у вигляді, як
мінімум, двох дисків, між якими розташований ро-
тор, виконаний у вигляді диска, при цьому обмотки
статора і ротора виконані радіальними.
Виконання статора у виді дисків з радіальною
обмоткою і розміщення між ними дискового ротора
з радіальною короткозамкненою обмоткою дає
можливість перпендикулярного перетинання маг-
нітних силових ліній обертового магнітного полю
радіальною обмоткою ротора, що створює вели-
кий крутний момент на валу і як наслідок, високий
ККД, економічність, великий пусковий момент.
Крім того, таке виконання статора і ротора дає
можливість робити багатоступінчасті двигуни.

Зображення
Зображення
Этот двигатель можно применить в редукторном мотор-колесе (с одной секцией),
для маховика-стартера-генератора ДВС (для чего я и искал :)) и т.д.
Статор и ротор наверное нужно наматывать из ленты как тороидный трансформатор
чтобы не было потерь в железе.


Додаткові файли:
аксиальный асинхронник.pdf [216.59 КБ]
Завантажень: 733


Востаннє редагувалось MDN 24 груд 2015, 08:43, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16148Повідомлення 23 груд 2015, 18:00 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Очень интересная идея. В патенте описываются какие-либо его параметры? Очень интересно чем он лучше традиционного...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16157Повідомлення 23 груд 2015, 21:29 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 206 Подякували 170
Мій електротранспорт: пока нету
Хочу електротранспорт: оч хочу свой ...
Смотрел на ютубе кажется видео о этих двигателях . Россияне сделали (какой то институт ) . Сидели мужики в возрасте , рассказывали + про хороший крутящий момент и малые габариты . Жаловались что негде производить - не самый простой в производстве . Изобрели где-то в 80х , но так до сих пор никому особо дела не появилось , хотя технологии и позволяют уже его производить .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16158Повідомлення 23 груд 2015, 21:58 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Хайшенвэй
Дякував (ла) 0 Подякували 365
фамилия авора лакатош так что всё находится без проблем

Двигатели и генераторы постоянного тока Лакатош Валентина Павловича.
Двигатели генераторы постоянного тока Лакатош В. П.





http://inventor-lvp.com.ua/Motori%20generatori.pdf
Это электромоторы и электрогенераторы украинской фирмы ЛАКАТОШ ЛТД, ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16163Повідомлення 23 груд 2015, 22:57 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Щось тут не так, бо не діють закони бізнесу. :?

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Аксиальный асинхронный двигатель
#16207Повідомлення 25 груд 2015, 08:07 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 54 Подякували 85
paskalex писав(ла):
Щось тут не так, бо не діють закони бізнесу. :?

Закон бізнесу?????, я думаю все впирається в самих винахідників. Приклад зі Шкодіним, наочний і розпіарений. В Україні Одеські мотори (???) по всьому спіткала та ж доля. Якщо винахід вимагає доведення зразка до споживчого виробу, споруду технологічного ланцюжка виробництва, напрацювання ринку збита - все це довгострокові капіталовкладення.
На жаль Бізнес України це моментальний прибуток сьогодні, а завтра хай хоч трава не росте. Іноді, самі винахідники часто є першими гальмами, боячись що інші инжинер їх обійдуть.
Конфронтація інтересів сучасного українського бізнесу та інтересів винахідників.
І ще кожен мотор роблять під певні цілі, для транспорту автомобільного не все підходить.

_________________
Персональные Механические Автономные Электростанции!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 6 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 125


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group