Поточний час: 28 бер 2024, 21:43

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 172 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Наступ.
Автор Повідомлення
#18108Повідомлення 15 лют 2016, 11:22 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Навіщо так далеко ходити, чим Вас польський досвід не влаштовує, де є не одна доволі крупна компанія з конверсії авто?
1. Нікого ти дозволу на конверсію не питаєш.
2. Після конверсії приїжджаєш в "технічний відділ" і констатуєш конверсоване авто.
3. Тобі кажуть "ОК, добже", гроші в касу, а авто на ваги.
4. Отримаєш висновок, що навантаження на вісь й загальне не більше ніж заводське.
5. Їдеш в "автомобільний відділ" і подаєш цей висновок в віконце - через пару годин матимеш нове св-во на ТЗ.

- В нашому випадку потрібно лише вирішити хто буде "технічним відділом", а хто "автомобільним відділом".
- Все, що стосується світла/стопів/гальм - то окрема тема й перевіряється під час обов'язкового технічного огладу (його ж зараз повернули).

Все, і не треба придумувати український велосипед.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18110Повідомлення 15 лют 2016, 11:43 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
paskalex писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
Так давайте смотреть, какие пункты не способствуют творчеству
Давайте спочатку визначити, що Ви розумієте під словом "творчість"?
САМоробки на автотреках, а весь інший час або на автолафеті, або в гаражі - ТАК.
Жодна САМоробка не повина виїзджати на дороги загального призначення без випробувань, що передують офіційному затвердженню типу.
Я банально боюсь такої "народної творчості" на дорогах, ніхто з "творців" не дасть гарантії, що його варено-клепане чудо з зустрічної колії не задумає залетіти мені в "лобову"..
.
.... БРАВО ! ! !....
Если бы ПОДОБНЫЙ МЕНТАЛИТЕТ , ДА ВСЕМУ ЧЕЛОВЕЧЕСТВУ ! , ТО, ДАЛЬШЕ ТЕЛЕГИ, ПРОГРЕСС БЫ НЕ ДОШЕЛ ! ! !
...И кстати, известно ли ВАМ , что " чемпионом мира по ОТВАЛУ ПЕРЕДНИХ КОЛЁС являются не самоделки, а "ЖИГУЛИ_КЛАССИКА "! Впроччем ! - откуда ВАМ знать то, что известно каждому слесарю-ходовику на любой тех станции мира.?
......Однако , логика перестраховки, В ДАННОМ СЛУЧАЕ УМЕСТНА ! И ПРИМЕНЯЕТСЯ и в зарубежной практике; Применялась и в законодательстве ПДД былого "СОЮЗА НЕРУШИМОГО" : - Так, в любой самоделке , ЭЛЕМЕНТЫ ПОДВЕСКИ, РУЛЕВЫЕ И ТОРМОЗНЫЕ, -должны были быть АВТОПРОМОВСКИЕ, С машин соответствующей массы.


Востаннє редагувалось Михалыч 15 лют 2016, 13:18, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18111Повідомлення 15 лют 2016, 11:44 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
paskalex писав(ла):
- Все, що стосується світла/стопів/гальм - то окрема тема й перевіряється під час обов'язкового технічного огладу (його ж зараз повернули).

какой техосмотр? кто? когда?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18113Повідомлення 15 лют 2016, 13:04 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
dimademch2012 писав(ла):
paskalex писав(ла):
- Все, що стосується світла/стопів/гальм - то окрема тема й перевіряється під час обов'язкового технічного огладу (його ж зараз повернули).

какой техосмотр? кто? когда?

Завантажується з Facebook. Очікуйте...
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
......
.....
....
...
..
.


_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18115Повідомлення 15 лют 2016, 13:18 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой


Оффтоп
paskalex писав(ла):

Завантажується з Facebook. Очікуйте...
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
......
.....
....
...
..
.


Цитата:
а 2 раза прохожу полную диагностику( обследование) своего организма : зимой в Трускавце в Кришталевом палаце- санатории КМУ и ВР ( где благодаря бюджетному финансированию спецы еще есть) и Нафтусю заодно пью , а летом в спецклинике в Киеве..
Так и с авто поступать надо, это же жизнь и здоровье!!!
99% населения так рады за Вас.. а этим 99% где проходить диагностику своего организма ?За чей счет?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18122Повідомлення 15 лют 2016, 21:16 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Как по мне, к письму (или дальнейшему разговору), должен быть и полностью проект закона (постанови) как предложение от общественной организации и хорошо обоснован, с ссылками на уже существующие в странах Европы или США. В нем подробно описать процесс - что можно, чего нельзя, чтобы он настолько все это регламентировал, чтоб можно было полностью уйти от пунктов 4, 5, 6 (той постановы N 607) чтоб даже при осмотре уйти от специалиста – эксперта, чтоб вообще не было человеческого фактора –«решалы» (и соответственно от коррупционной составляющей), а прийти к обычному осмотру на соответствие с законом. Нужно самим написать закон (постанову) (как мы его видим) и относительно жесткий…напишем мягкий, на него никто и не посмотрит – а потом напишут «специалисты» из Верховной Рады или Правительства, от которого потом или смеяться или плакать. Возможно поступить так - Пару активистов дают свой проект закона или пока постановы и потом вокруг этих проектов путем обсуждения принять один проработанный. Я к примеру, готов взяться, но это может занять у меня месяц, а то и два (опыта составления договоров должно хватить и возможно получится выйти на опыт поляков, австрийцев и Штатов)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18123Повідомлення 15 лют 2016, 21:48 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Denis, как раз сейчас этим и занимаюсь. Переделываю постановление. Я его уже когда-то переделывал, но это было ещё во времена той власти, когда я боялся своими исправлениями "обидеть их кормушки". Сейчас времена поменялись.
Я пишу как правильно. Собираю все ваши предложения, список из института электродинамики, перевожу нормы ЕС к электромобилям. Планирую все технические нормы чётко оговорить в постановлении. Чтоб никакой ДержАвтотрансНДИпроект не смог потребовать чего-то лишнего. Да и сам ДержАвтотрансНДИпроект поставил лишь одним из возможных вариантов, у кого можно провести экспертизу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18125Повідомлення 15 лют 2016, 22:03 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Но Вадим . Хозяева автодорог ГАИ. Им и только ИМ, надо отдать и все Права и Функции и Экспертизы ! А Экспертизы и Сертификации ШУМОВ ВЫХЛОПА И РЕЗИНЫ ОБ АСФАЛЬТ, пусть остануться грязным пятном на репутации ЛЖЕ УЧЁНЫХ
"ДержАвтотрансНДИпроекта" . Это будет НАШ вклад в борьбу с коррупцией !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18132Повідомлення 15 лют 2016, 22:52 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Из предложений, думаю стоит (чтоб законодатели меньше боялись самоделок и частично сняли с себя ответственность) вписать пунктом, что после регистрации максимальная скорость на дорогах общего пользования ограничивается до 60 км/час на один или два года (возможно даже до 40) и обязательно иметь наклейку (возможно специальную наклейку, например, "автомобиль на испытании") , а потом запрет автоматически сниматься. Если создал в это время аварийную ситуацию или аварию по техническим причинам - регистрация аннулируется на год -два. Если в двух словах то как-то так :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18200Повідомлення 17 лют 2016, 00:31 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Я немного разобравшись начал сомневаться (хотя оптимист), что сразу получится прорыв с упрощенной регистрацией. На сегодняшний день даже невозможна такая схема: взять на разборке в аренду все от Nisan Leaf и установить на свое авто, пройти регистрацию, снять, отдать и установить то что душа желает. Думаю нужно хотя бы прийти к такой схеме. Но чтоб это было без бюрократии и коррупции - быстро и дешево :) Так как с первого раза протолкнуть вариант, что возможно что-то установлено не из серийного авто, практически невозможно… сделать хотя бы первый шаг. А учитывая, что двигатель и контроллер от погрузчика это серийное, то имея такой комплект в клубе, можно уже будет понемногу регистрироваться по очереди :) Хоть как-то


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18205Повідомлення 17 лют 2016, 10:21 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
О чём вы пишете??! Мы ставим такие вещи, что никому в мире и не снилось. А вы "давайте регистрировать запчасти от битой машины 3х годичной давности".

Вы видели серийный электромобиль с гибкими солнечными панелями?? А с асинхронным двигателем с эффективностю БЛДС? А с двигателем весом 16кг и 120кВт мощностью?
Мы что, не имеем право делать лучше всего мира, только потому что нам запрещают бюрократы?? :evil:


P.S. Извините, что я не в духе с утра.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18207Повідомлення 17 лют 2016, 11:39 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Я с Вами согласен на сто процентов и сам видел что у большинства самодельщиков узлы намного надежней серийных, но кто этого не видел, думают, что самоделка это что-то, мягко говоря, непредсказуемое . Я специально в отделе у себя поднял дискуссию, чтоб посмотреть реакцию обычных людей….и был разочарован их панической боязни самоделок и даже при том, что объяснял о огромном количестве различных переоборудованных авто на дорогах и если их легализировать, то будет только лучше…и это были технические люди! И потому и написал, чтоб если наши законодатели не захотят нормальный закон, то хотя б с серийными узлами, но по упрощенной схеме (как бы задача минимум). А то что нормальный закон нужен, я ж даже не спорю и не призываю опускать руки, наоборот я постараюсь достать и сделать перевод пару европейских законов. Если б в ДержАвтотрансНДИпроект и подобных учреждениях работали люди с такими взглядами как у Вас, то и по старой постановой можно было б регистрировать :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18221Повідомлення 17 лют 2016, 13:47 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Denis писав(ла):
Я с Вами согласен на сто процентов и сам видел что у большинства самодельщиков узлы намного надежней серийных, но кто этого не видел, думают, что самоделка это что-то, мягко говоря, непредсказуемое . Я специально в отделе у себя поднял дискуссию, чтоб посмотреть реакцию обычных людей….и был разочарован их панической боязни самоделок и даже при том, что объяснял о огромном количестве различных переоборудованных авто на дорогах и если их легализировать, то будет только лучше…и это были технические люди!
Все вірно, що люди бояться. САМоробка має пройти усі тестування з сертифікації типу, безпеки руху й інші. І все це має відбуватись на спец-треку, а не на швидкості 40-60-80 на дорогах загального призначення. А вже після "сертифікації й дослідів" - будьте ласкаві на дорогу і без будь-яких швидкісних обмежень.

Особливо для Михалича:
НЕ БУВАЄ, щоби ліки, які виліковують макак відразу потрапляли би до аптеки.
НЕ БУВАЄ, щоби саморобні літаки, які гарно літають, відразу експлуатувалися би на магістральних лініях.
Всьому своя черга. Всьому своя ціна.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18336Повідомлення 19 лют 2016, 22:10 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Готовый текст постановлений. Сейчас работаю над таблицами приложений.
Постановление согласования с текущими нормами
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від __ ______ 2016 р. № ___
Київ

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від
21 липня 2010 р. № 607

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. № 607 «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів» (Офіційний вісник України, 2010 р., № 55, стор. 127) зміни, що додаються.


Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК

Інд. __

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від __ ______ 2016 р. № ___

ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від
21 липня 2010 р. № 607

1. У порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженому зазначеною постановою:
а) у пункті 1:
перший абзац після слів «і газового палива (далі - переобладнання транспортного засобу)» доповнити словами “окрім випадків переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна.»

Само постановление
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від __ ______ 2016 р. № ___
Київ

Про затвердження Порядку
переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити Порядок переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна, що додається.
2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.

Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК

Інд. __

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від __ ______ 2016 р. № ___

ПОРЯДОК
переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна

1. Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (далі - транспортний засіб), що призводить до зміни типу двигуна на електричний (далі - переобладнання транспортного засобу на електричний тип двигуна). Переобладнання транспортного засобу на електричний тип двигуна передбачає будь-які роботи з наступного переліку:
зміна двигуна на електричний з відповідними перетворювачами та регуляторами;
зміна паливної системи на накопичувачі електроенергії з відповідними перетворювачами та регуляторами;
зміна насосів в тормозній системі та системі керуванні на електричний тип живлення;
зміна нагрівального елементу системи опалення салону;
зміна блоків живлення бортової сети;
зміна деяких приборів та індикаторів;
адаптація бортового комп’ютера та іншої електроніки до внесених в конструкцію транспортного засобу змін;
встановлення додаткових систем безпеки від ураження електричним струмом, пожарної безпеки та безпеки керування електромобілем.
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
спеціально уповноважена організація - підприємство, установа, організація, що визначає переобладнаний транспортний засіб на відповідності змін конструкції установленим вимогам безпеки дорожнього руху.
3. До спеціально уповноважених організацій належать:
державне підприємство "ДержавтотрансНДІпроект";
Центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС;
Територіальні сервісні центри МВС.
4. Переобладнання транспортного засобу на електричний тип двигуна проводиться суб'єктом господарювання, який має нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання, узгоджену з МВС та Мінінфраструктури, і свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху (у разі переобладнання п'яти і більше транспортних засобів протягом року), або власником такого засобу в індивідуальному порядку. Роботи по переобладнанню транспортного засобу на електричний тип двигуна можуть бути тільки в рамках переліку робіт, наведених у пункту 1 цього положення.
5. Власник транспортного засобу або його представник
забезпечує переобладнання транспортного засобу, керуючись вимогами до безпеки дорожнього руху при переобладнані на електричний тип двигуна.
6. Після переобладнання транспортного засобу на електричний тип двигуна власник або його представник подає до спеціально уповноваженої організації заяву про визначення відповідності змін у конструкції (далі - заява про відповідність) установленим вимогам до безпеки дорожнього руху при переобладнані на електричний тип двигуна. До заяви додається копія технічного паспорта та копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
7. Спеціально уповноважена організація розглядає заяву про відповідність і проводить експертизу переобладнаного транспортного засобу у рамках питань, наведених у додатках 1 і 2, цього положення. Технічна відповідність вимогам до безпеки дорожнього руху при переобладнані на електричний тип двигуна вважаться підтвердженою, в разі позитивного виконання усіх пунктів таблиць, наведених у додатках 1 і 2, цього положення.
8. За результатами розгляду заяви про відповідність спеціально уповноважена організація видає акт технічної експертизи або сертифікат відповідності.
9. У разі відмови у видачі документа про відповідність спеціально уповноважена організація надає копію таблиць, наведених у додатках 1 і 2, цього положення, з позначенням пунктів, по яким переобладнаний транспортний засіб не відповідає вимогам безпеки дорожнього руху при переобладнані на електричний тип двигуна. У цьому разі власник або його представник має право після усунення зазначених недоліків повторно подати заяву про відповідність з копією таблиць попередніх експертиз. Повторна заява про відповідність розглядається в установленому порядку.
10. Строк проведення экспертизи переобладнаного транспортного засобу на електричний тип двигуна не повинен перевищувати 10 робочих днів.
11. Спеціально уповноважена організація згідно виданого документа про відповідність у встановленому порядку вносить відповідні дані до Єдиного державного реєстру Державтоінспекції або у встановленому порядку надсилає ці дані до МВС для внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру Державтоінспекції.
12. Оплата виконаних спеціально уповноваженою організацією робіт здійснюється згідно із законодавством.
13. Перереєстрація транспортного засобу, що переобладнаний на електричний тип двигуна, проводиться реєстраційно-екзаменаційним підрозділом Державтоінспекції МВС відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 ( 1388-98-п ) (Офіційний вісник України, 1998 р., N 36, ст. 1327; 2009 р., N 101, ст. 3521).
Дозволяється проводити перереєстрацію транспортного засобу, що переобладнаний на електричний тип двигуна, без занесення у відповідні документи і державні реєстри серійного номера електродвигуна.
14. Транспортному засобу, що переобладнаний на електричний тип двигуна, протягом двох років з моменту видачі документа про відповідність дозволяється рух із швидкістю не більше 70 км/год. У цей період на транспортному засобі установлюються розпізнавальний знак “Обмеження максимальної швидкості”.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18347Повідомлення 20 лют 2016, 00:38 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
А єто точно "упрощение"? Например п.14 - человек вьікинул ДВС и пересьіпал в свой кузов все до последнего болтика с серийной єлектроверсии своего авто, зачем его в чем-то ограничивать. :?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 172 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Google [Bot] і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group