Цитата:
ЛУАЗ имеет интегрированную в кузов раму что позволяет в широких пределах,
При сохранении колесной базы имеем готовое шасси для строительства ЛУАЗ-BUDDY в трансформируемый грузопассажирский вариант.
до речі пригадується рекламна стаття десь в 2003 року про початок випуску оновленого Луаз Волинь з пластиковим кузовом. Цікаво де зараз зразки і яка доля тої розробки. Зараз це була б
ідеальна основа для електрокара і по місткості і по потребах українського споживача - невеликий легкий позашляховик для міста і села (для наших доріг інше розглядати і не варто), який може трансформуватися в фургончик . Електродвигун зняв би основний мінус цієї машинки - прожерливість. Також Луцький автозавод міг би піти на вигідні умови випуску дрібними партіями, якщо залишилося хоч якесь обладнання. Ось Вам і український народний автомобіль.
Вдалося знайти деяку інформацію -
"У 1984 році в Луцьку було розроблено машину , яка мала попередню платформу, але зовсім з новим кузовом з пластику- саме ця модель повинна була отримати індекс 1301. Протягом дасяти років, з огляду неможливості запуску виробництва, машину видозмінювали (можна знайти про чотири прототипи,вироблені у різні роки, плюс модифікація для «Швидкої») і покращували, а в кінці дев’яностих вона знову виплила у пресі, був навіть визначений термін початку виробництва (2003 рік,) , оглошений конкурс ,на кращу назву, але-на жаль…
За подібним конструктивним сценарієм пішла ініціативна група розробників із ленінградської лабораторії макетирування перспективних автомобілів НАМІ – у 1988 -89 роках, поки російський інститут ще підтримував зв’язки з українським заводом, вони створили варіант ЛуАЗ -1301, також з пластиковим, але більше стильним і прогресивним кузовом.. Машина з шестистиступеневою коробкою передач, двигуном від «Таврії», з оригінальною схемою трансмісії з підключеним передком «інтегральним капотом, який відкидався разом з крилами, і приємними навіть на согоднішній час виглядом,який отримав назву «ЛуАЗ-Протон»
https://www.youtube.com/watch?v=Au_BXcNpmTg, але так і прототипом залишився. У квітні 2014 року тема продукції ЛуАЗу отримала зовсім неочікуване продовження- низка ураїнських ЗМІ заявили.про те, що державний концерн «Укроборонпром» має намір відновити виробництво транспортера переднього краю для потреб української армії. Джерело -
http://www.imaslo.com/blog/2015/09/луаз-969-волинь-життя-і-смерть-єврейс/